Blijf uit mijn geschiedenis, wil je?quote:
jups. ik zag dat ook gister aaf dat er geen csi meer kwam!quote:Op zondag 5 maart 2006 13:10 schreef Laniboekje het volgende:
En de afleveringen (herhalingen) op zaterdagavond om 21.30u op RTL4 zijn gestopt he? Tenminste, ik had gisteren wel mijn recorder geprogrammeerd.. had ik Lotto Weekend Miljonairs ofzo iets.
Vanavond!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
AS MAANDAGAVOND 6 MAART 2130 BEGINNEN DE NIEUWE AFLEVERINGEN OP RTL 4![]()
inderdaad, seizoen 6 begint vandaag dus.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
even een vraagje. welke aflevering komt er vanavond op tv? het is de eerste aflevering van een seizoen denk ik? welke seizoen is het? en dat is toch de opvolger van grave danger toch?
oke seizoen 6 dus. thnxquote:Op maandag 6 maart 2006 12:13 schreef boneyard het volgende:
[..]
inderdaad, seizoen 6 begint vandaag dus.
niet echt een opvolger... gewoon nieuw seizoen, nieuw verhaal lijn etc.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
even een vraagje. welke aflevering komt er vanavond op tv? het is de eerste aflevering van een seizoen denk ik? welke seizoen is het? en dat is toch de opvolger van grave danger toch?
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:37 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
niet echt een opvolger... gewoon nieuw seizoen, nieuw verhaal lijn etc.
Oh... Ik let daar nooit opquote:Op maandag 6 maart 2006 17:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
is elk jaar toch zo!
zo juist na zomer vakantie en in maart altijd nieuwe afl..
neh gewoon nieuwe verhaal lijnen!quote:Op maandag 6 maart 2006 17:13 schreef rena het volgende:
[..]
In het filmpje op de site zeggen ze vervolg op de afleveringen van Tarantino![]()
Dat had ik dus ook bij het begin.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:04 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik niet![]()
hehehe heb zojuist de eerste 5 minuten wedergezien en wist weer welke afl het was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |