Serieus? Hahaha, wat toepasselijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ie speelt een ter onrechte van moord beschuldigde papa in csi miami
zijn heel veel van die gastrollen die in alle drie of in twee van de csi series terugkomen. het is helemaal erg als je Without a Trace er op bij neemt!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Serieus? Hahaha, wat toepasselijk.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Vind het gedrag en de achtergrond enzo van de dader ook altijd wel interessant (is dat erg ziek?)
Elke X weer gegrepen door de dramatiek; ook al is het eigenlijk zo nep. Als ik nou de loterij win ofzo, ga ik alle dvd\\\\\\\'s kopen
[ Bericht 3% gewijzigd door El_Chica_Del_Fuego op 06-02-2006 16:45:22 ]*Think outside the box*
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:38 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Hij was vanaaf ook weer mooi hoor... damn. Had \\\'m wel al gezien \\\'n X, maar dat herinnerde ik me pas tegen \\\'t eind. Jammer dat ze niet meer zo in gingen op de motivatie van de kleine bij-handelingen van de dader...dan ga jij 6.14 wel leuk vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Vind het gedrag en de achtergrond enzo van de dader ook altijd wel interessant (is dat erg ziek?)
Elke X weer gegrepen door de dramatiek; ook al is het eigenlijk zo nep. Als ik nou de loterij wil ofzo, ga ik alle dvd\\\\\\\'s kopendie is vorige week in de usa geweest en dan kijk je vanuit het leven van de killer
maar ik vond dit een leuk opgezette afl. zo met die wassarette. hoe makkelijk het kan zijn om iemand anders erin te luizen...
ik ookquote:Op maandag 6 februari 2006 16:29 schreef Laniboekje het volgende:
BlueCurl, ik word helemaal duizelig van je avatar.
![]()
quote:In een hotelkamer wordt het lichaam van een vrouw gevonden. Ze vertoont kenmerken van het gevaarlijke ebola-virus. Als daarna een vrouw met soortgelijke symptomen wordt aangetroffen, is de link snel gelegd naar een gezondheidsinstituut dat behandelingen aanbiedt om ouderdom te bestrijden. Catherine en Nick gaan op onderzoek uit. Sara en Greg assisteren Grissom in een onderzoek naar de dood van een man wiens huis werd uitgerookt vanwege ongedierte.
Volgens mij niet, anders heb ik heel wat gemist!quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:09 schreef BlueCurl het volgende:
hehe was dit dat Sarah en Greg naakt gingen voor mekander?
ik denk dat ik het dan fout heb want ik heb niet gekekenquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Volgens mij niet, anders heb ik heel wat gemist!![]()
Nu met seizoen 4 in NL. Maar seizoen 5 is ook al de revue gepasseerd, het is nu wachten op seizoen 6.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 05:27 schreef trance_fan het volgende:
welk seizoen zijn ze in nederland bezig ben nu namelijk net begonnen met seizoen 3??
Nog steeds dan de nieuwe afleveringen van CSI op maandag en oude afleveringen op zaterdag?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:45 schreef BlueCurl het volgende:
seizoen 6 zal volgende week of de week erna starten aangezien csi: miami volgende week start met het nieuwe seizoen!
daar geen idee vanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nog steeds dan de nieuwe afleveringen van CSI op maandag en oude afleveringen op zaterdag?
We zien het vanzelf wel. Iniedergeval al bedankt voor het melden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
daar geen idee vanheb dit keer geen mail gestuurd naar rtl
Is geloof ik begin van seizoen 6...of eind van seizoen 5....ow dit irriteert me, weet dat de aflevering 4x4 heet maar dus niet meer welk seizoen...volgens mij 5. Ik zoek het even op....quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:09 schreef BlueCurl het volgende:
hehe was dit dat Sarah en Greg naakt gingen voor mekander?
een week later als csi: miamiquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:40 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Volgens hun eigen website begint CSI weer maandag 6 maart![]()
Wanneer zijn de nieuwe delen van Crime Scene Investigation te zien?
Vanaf 6 maart 2006 zenden we nieuwe delen uit op RTL4.
Zeg dan niks.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:03 schreef niksan het volgende:
Maar waarschijnlijk dat wisten jullie dit al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |