quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Dark Messiah of Mights and Magic.
Je moet op een gegeven moment om de Skull te krijgen een paar dingen zoeken en die in de spin stoppenNu heb ik de gems en stenen gevonden en in de spin gestopt alleen waar is dat Spider Eye ofzo
Het zou in de Walls of the Temple moeten zitten volgens de beschrijving maar ik heb géén idee waar ik moet zoeken..
Bvd,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:57 schreef Orbis het volgende:
[..]Thanks alot !! even proberen zometeen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Hey.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Thanks alot !! even proberen zometeen!
Om motors te kunnen kopen moet je eerst langs alle autogarages zijn gereden.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:24 schreef Discovered het volgende:
Kan iemand mij helpen met TEST DRIVE : UNLIMITED.
Ik kan namelijk niet de auto Cryshler 300C en motors kopen zoals Ducati.
Ka iemand mij helpen .
Aha... Dus dat is de probleem. Maar ik snap nog niet waarom ik geen Cryshler dealer heb kunnen vinden.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:39 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Om motors te kunnen kopen moet je eerst langs alle autogarages zijn gereden.
De 300C zal je nog wel moeten unlocken. Als je die auto probeert te kopen krijg je te zien wat je hiervoor moet doen.
THNX !!!quote:Op maandag 29 januari 2007 15:23 schreef Martijn85 het volgende:
Elke autodealer moet op je kaartje komen te staan door er langs te rijden, daarna krijg je pas toegang tot de motorgarages
Ik heb het via EA Link gekochtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:15 schreef mschol het volgende:
alles in 1x dood:
klinkt als de klassieke C&C kopieerbeveiliging...
van http://guides.ign.com/guides/748589/page_9.htmlquote:Exit this area by taking the trail to the north to reach Death Mountain. Hop on down to where the four Twilight creatures are. One of them is off hiding in a corner. Take him down first, and then round up the other three with your Energy Field to defeat them.
After they’re dead, kill the spider on the nearby gate.
Total thus far: 15 / 16 Tears
Now hop onto the platform right next to the gate and use Midna to jump above. Make sure to time your jump so you don’t hit the geyser. Follow the path until you reach a small ledge you can walk on. At the top, use Midna to climb higher.
Note: Don’t stand in any one place for too long, as there are rocks falling off the mountain.
Follow the path, and then drop to the area below. You can find the last spider here in the central area.
Total thus far: 16 /16 Tears
Heldquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:54 schreef mschol het volgende:
[..]
van http://guides.ign.com/guides/748589/page_9.html
daar staan ook plaatjes die misschien helpen
Ik heb contact gehad met EA en het probleem is opgelost, waarschijnlijk was er een bestand of meerdere corrupt. Na herinstallatie doet hij het weer goedquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het via EA Link gekochtMaar ik weet wel dat ik dat nooit meer ga doen. Ik zal nog eens met EA contact op nemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |