Syphon
21M - Lid
gepost op 02-10-2006 @ 22:28 Klik hier voor het profiel van Syphon Klik hier om Syphon een mailtje te sturen Klik hier om Syphon een privébericht te sturen Pas bericht aan/verwijder bericht Reageer met quote
Hello,
Ik zit vast, al een paar dagen dus als iemand me kan helpen.
Ik ben nu bij AREA: THE ARENA, THE BUTCHER.
Ik heb al van alles geprobeerd maar ik krijg hem maar niet dood, ik kan hem niet eens raken. Ik ben al een paar keer op zijn nek geweest maar dan gebeurd er nog niks, ik hoop dat iemand me kan helpen.
http://faqs.ign.com/articles/673/673546p1.html________________
Liefde bestaat niet uit elkaar aanstaren, maar samen dezelfde kant op kijken.
Eye of Sauron
24M - Lid
gepost op 03-10-2006 @ 13:31 Klik hier voor het profiel van Eye of Sauron Klik hier om Eye of Sauron een privébericht te sturen Pas bericht aan/verwijder bericht Reageer met quote
Da's dat grote beest zonder onderkaak toch?
Je moet idd op zijn nek zien te komen. Als je op hem zit NIET meteen gaan buttonbashen, je moet een timekill maken.
Wacht tot de animatie de timekill aangeeft. Volgens mij moet je drie keer timen en dan steekt prince hem een oog uit.
Daarna val je van zijn rug af en moet je weer omhoog klimmen via een alternatieve route. Daarna weer drie keer timen en hij raakt ook zijn andere oog kwijt.
Volgens mij moet je dan op zijn benen gaan inhakken maar dat weet ik niet helemaal zeker, het is al eeuwen geleden dat ik PoP:TTT heb gespeeld,
Anyway: Gamefaqs is your friend.
gepost op 03-10-2006 @ 14:40 Klik hier voor het profiel van Syphon Klik hier om Syphon een mailtje te sturen Klik hier om Syphon een privébericht te sturen Pas bericht aan/verwijder bericht Reageer met quote
Bedankt voor de info maar wat is een timekill? Ik kom idd op zijn nek maar dan kan ik niks meer doen. Het beest pakt me dan automatisch vast en gooit me er dan af, echt super frusterend.