abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42089050
we hebben het spel james bond, from russia with love (GC) en nu zou het mogelijk zijn om bij multiplayer, level "piazza san carlo" een auto te vinden. maar we vinden hem niet. weet iemand waar die te vinden is?
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
pi_42158139
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:23 schreef capital_P het volgende:
Wie weet hoe je in x-men legends 2: rise of apocalypse op de ps2 een power combination uitvoert? Ik heb het al een paar keer per ongeluk gedaan, maar in de danger room moet je der op een gegeven moment 10 binnen 2 minuten doen. Wie zegt mij hoe?

(Ik speel meestal met bishop, nightcrawler, storm en wolverine)
Ehm ik heb em op de XBOX en dan kun je met iceman bijvoorbeeld hem bevriezen en dan bijvoorbeeld met cyclops of storm zon lgihtning ding er op afvuren. Is dat zo'n combination of heb ik het dan mis?

Cool spel trouwens he . Misschien heb je hier ook wat aan. http://www.gamefaqs.com/console/ps2/game/927390.html

pi_42333094
hoi,

ik heb een paar vragen: ik ben nu op mijn xbox bezig met Prince of Persia Sands of Time, ik ben pas op 7% en ik kom nu echt niet meer verder . Dat heb ik al vaker gedacht en dan lukte het opeens toch maar nu gaat het echt niet.
Ik zit in een grote ruimte met een hemelbed onderin de ruimte (waarvoor weet ik niet), ik sta bovenin. Het lopen langs de muren, van paal naar paal springen is allemaal gelukt en nu sta ik onder in de ruimte (waar ook dat bed staat) en ik wordt voortdurend aangevallen door zombies ofzoiets. Mijn energie kan ik vol krijgen door water te drinken maar dat doet ie niet als er zombié's vlakbij zijn en ze zijn er continu.
Na vijf zombié's neergeslagen te hebben en gedaggert te hebben, dan zijn die weg/opgelost, kan ik snel water drinken, nieuwe krachten opdoen en als ik me omdraai zijn er weer 5 nieuwe en na 2 of 3 van die ben ik dood.
Dat gebeurt me iedere keer als ik het probeer, weet iemand iets wat ik kan doen??

Ik heb ook een vraag over KingKong op de xbox: ik ben nog niet zo ver in het spel, ik heb KingKong nog niet eens gezien, ik hoor hem alleen . Ik kom steeds dichterbij want de andere beesten (T-rex en andere dino's, duizendpoten enzo)worden steeds groter. Ik ben nu met twee man in zo'n soort ommuurd stukje jungle. Aan een kant is een hele grote poort met een mega t-rex erachter. Aan de andere kant zijn mijn 2 mannetjes bezig de poort open te krijgen om te kunnen vluchten. Er zijn ook nog twee mega-vleermuizen in de lucht die ik kan gebruiken als bate om de t-rex af te leiden, die is inmiddels in hetzelfde afgebakend stukje jungle als wij en wil ons opvreten. Die vleermuizen heb ik doodgegooid met speren, en de t-rex heeft lekker gegeten en komt dan weer op ons af en de poort is nog niet open!!!!!
Dan grijpt ie een van mijn mannetjes bij de poort en ben ik game over.
Ik heb trouwens wel een paar kogels in mijn geweer, maar ik kan de t-rex niet echt verwonden om hem dan helemaal af te maken.

Kan iemand helpen plies????
Je bent nooit te oud om te leren....toch?
pi_42334736
Syphon
21M - Lid

gepost op 02-10-2006 @ 22:28 Klik hier voor het profiel van Syphon Klik hier om Syphon een mailtje te sturen Klik hier om Syphon een privébericht te sturen Pas bericht aan/verwijder bericht Reageer met quote
Hello,

Ik zit vast, al een paar dagen dus als iemand me kan helpen.
Ik ben nu bij AREA: THE ARENA, THE BUTCHER.

Ik heb al van alles geprobeerd maar ik krijg hem maar niet dood, ik kan hem niet eens raken. Ik ben al een paar keer op zijn nek geweest maar dan gebeurd er nog niks, ik hoop dat iemand me kan helpen.

http://faqs.ign.com/articles/673/673546p1.html

Eye of Sauron
24M - Lid

gepost op 03-10-2006 @ 13:31 Klik hier voor het profiel van Eye of Sauron Klik hier om Eye of Sauron een privébericht te sturen Pas bericht aan/verwijder bericht Reageer met quote
Da's dat grote beest zonder onderkaak toch?
Je moet idd op zijn nek zien te komen. Als je op hem zit NIET meteen gaan buttonbashen, je moet een timekill maken.
Wacht tot de animatie de timekill aangeeft. Volgens mij moet je drie keer timen en dan steekt prince hem een oog uit.
Daarna val je van zijn rug af en moet je weer omhoog klimmen via een alternatieve route. Daarna weer drie keer timen en hij raakt ook zijn andere oog kwijt.
Volgens mij moet je dan op zijn benen gaan inhakken maar dat weet ik niet helemaal zeker, het is al eeuwen geleden dat ik PoP:TTT heb gespeeld,
Anyway: Gamefaqs is your friend.

Syphon
21M - Lid

gepost op 03-10-2006 @ 14:40 Klik hier voor het profiel van Syphon Klik hier om Syphon een mailtje te sturen Klik hier om Syphon een privébericht te sturen Pas bericht aan/verwijder bericht Reageer met quote
Bedankt voor de info maar wat is een timekill? Ik kom idd op zijn nek maar dan kan ik niks meer doen. Het beest pakt me dan automatisch vast en gooit me er dan af, echt super frusterend.
pi_42697548
The Sims2 voor xbox, hoe kan ik in godsnaam promotie maken met mijn sims om mijn carrieres te vervullen?. Ik heb bij vaardigheden alles op 10 staan met mijn eigen sim maar kom gewoon niet verder.

Help
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:11:19 #156
160284 SonicDoom
Altijd positief!
pi_42841863
@ sieske;
Als je met Prince of Persia niet meer dan 8 monsters kan doden zonder dood te gaan dan doe je iets fout, dat vechten vond ik persoonlijk 1 van de makkelijkste onderdelen van het spel, en dat water drinken deed ik bijna altijd pas ná ik ze allemaal verslagen had, ben hoogstens 2 of 3 keer doodgegaan tijdens die gevechten.
Doe je wel meer dan alleen maar op ze inhakken? Je moet ook die jumpattack gebruiken (over ze heen springen zodat je ze tijdens de sprong van achteren kan doodhakken), walljumps gebruiken, dodgen enzo.
Succes
quote:
Kan ook anders
- Ga naar de schijf waar je Windows staat
- Ga dan naar System, daar staat een file die COD2 heeft aangemaakt waardoor je telkens de DVD/CD in je drive moet hebben alvorens je het kan spelen. De hele map is zelfs aangemaakt door andere spellen die ook allemaal hetzelfde effect hebben.
- Delete de hele System folder, soms moet System32 ook worden gedelete.
- ???
- Profit
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 23:20:54 #157
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_42851017
Ik zit nu vast bij NFS mW en ik kan echt niet wegkomen als ALLE eenheden achter me aanzitten. je ramt door een speedbreaker maar dat heeft echt geen zin lijkt wel. 100m verderop duiken ze toch weer op.

Ik kan me wel laten pakken maar dan kan ik straks weer overnieuw beginnen, dat lijkt me natuurlijk niet de bedoeling.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 01:01:30 #158
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_42854129
jezus man wat een gare kankerbak is dat ding toch zeg. eerst kan die roetmop zijn kankersmoel niet dichthouden omdat meneer de parkeerwacxhter zo graag zichzelf hoort en vervolgens heeft die andere bleekscheet mijn auto zo verneukt dat je niet hoort of hij nu in zijn 1 of in zijn 5 vol staat te blazen.

en het ding glijd ook aLLE kanten op.
wat een kutspel zeg.
eerst alles supermakkelijk maken en dan OPEENS alle parkerwachters achter je an.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 06:26:39 #159
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_42856832
je moet gewoon op de eerste verdieping in de mall gaan staan, daar kunnen ze meestal niet komen. dan raak je ze vanzelf kwijt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 14:08:27 #160
160284 SonicDoom
Altijd positief!
pi_42861973
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 01:01 schreef speedfreakssj het volgende:
jezus man wat een gare kankerbak is dat ding toch zeg. eerst kan die roetmop zijn kankersmoel niet dichthouden omdat meneer de parkeerwacxhter zo graag zichzelf hoort en vervolgens heeft die andere bleekscheet mijn auto zo verneukt dat je niet hoort of hij nu in zijn 1 of in zijn 5 vol staat te blazen.

en het ding glijd ook aLLE kanten op.
wat een kutspel zeg.
eerst alles supermakkelijk maken en dan OPEENS alle parkerwachters achter je an.
Grappig om te zien hoe gefrustreerd mensen kunnen worden van games
  maandag 23 oktober 2006 @ 09:14:45 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_42910182
Ik zit niet echt vast, maar ik vroeg me af hoe ik bij Bully poppetjes in kluisjes of prullenbakken kan stoppen.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 26 oktober 2006 @ 12:09:54 #162
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_42948680
Zit vast in GRAW,

Er is een level dat je eerst 2 scrambling devices moet uitschakelen en op een gegeven moment moet je naar het balkon van een hotel en 2 snipers uitschakelen. Ik zie alleen maar die ene links op op de bell tower
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_43293155
Ik zit bij 2 spellen vast

1e bij metroid prime hunters(ds)
ik ben nou bij de 2e baas maar ik weet niet waar ik op moet schieten om hem te verslaan, weet iemand dit?
2e de sims 2 (ds)
ik snap niet hoe ik nou gasten in het hotel krijg en hoe ik aan geld kom, iemand tips?
pi_43295711
lekker voor je,.. ik zou zeggen pleur je console uit t raam
pi_43295799
Is normaal reageren voor je te moeilijk?
pi_43327459
Niemand?
pi_43744982
ik zit vast bij splinter cel: double agent; ik moet op een gegeven moment het bestaan van en bom bevestigen door naar 2 monitoren te kijken in de surveillance room... maar ik kan die hele surveillance room niet vinden?? Die 3d map is ook zo onduidelijik (en onbestuurbaar) als maar kan, daar word ik niet wijzer van. HELP!
  dinsdag 21 november 2006 @ 13:12:09 #168
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_43745303
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:00 schreef jdmorpheus het volgende:
ik zit vast bij splinter cel: double agent; ik moet op een gegeven moment het bestaan van en bom bevestigen door naar 2 monitoren te kijken in de surveillance room... maar ik kan die hele surveillance room niet vinden?? Die 3d map is ook zo onduidelijik (en onbestuurbaar) als maar kan, daar word ik niet wijzer van. HELP!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
succes
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_43748917
-edit peristilius-
Doe nou eens normaal man.

[ Bericht 40% gewijzigd door peristilius op 21-11-2006 16:49:02 ]
pi_43817161
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:12 schreef Martijn85 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
succes
ah gelukt! thanx dude!
  dinsdag 28 november 2006 @ 11:11:29 #171
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_43955888
Kent iemand het huis van Anubis ? Er moet een zakcomputer in de bosjes liggen, maar ik kan hem niet vinden. en het erge is dat het een kinderspelletje moet zijn en ik zit nog maar op level 1 duidelijk geen spelletjeservaring heeft
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 6 december 2006 @ 09:32:38 #172
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_44185257
opgelost

[ Bericht 93% gewijzigd door melluk op 06-12-2006 09:56:13 ]
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 december 2006 @ 16:28:10 #173
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_44360744
Ik zit vast Ik zoek een missie uit GTA 3, die ene missie waar je 9 minuten hebt om 9 krantenhokken(ofzoiets) op te blazen. Ze staan nog niet op de kaart, ze verschijnen pas als je er langs rijd. Ze zitten door het hele level heen.
Weet iemand hoe deze missie heet
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 19 december 2006 @ 14:32:58 #174
128605 W8ezel
Way, down, to Egyptland
pi_44569068
k zit weer in een klassieke bui en ben dus Crimson Skies aan het spelen (de PC versie). Ik haal alle missies wel, het enige probleem is dat ik geen geld verdien (behalve de eerste missie). Weet iemand wat ik moet doen om toch na het behalen van een missie toch geld te krijgen. Alvast bedankt
Niet voor de poes...neuhh
  dinsdag 19 december 2006 @ 14:38:06 #175
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_44569203
Dark Messiah of Mights and Magic.

Je moet op een gegeven moment om de Skull te krijgen een paar dingen zoeken en die in de spin stoppen Nu heb ik de gems en stenen gevonden en in de spin gestopt alleen waar is dat Spider Eye ofzo Het zou in de Walls of the Temple moeten zitten volgens de beschrijving maar ik heb géén idee waar ik moet zoeken..

Bvd,
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')