Ehm ik heb em op de XBOX en dan kun je met iceman bijvoorbeeld hem bevriezen en dan bijvoorbeeld met cyclops of storm zon lgihtning ding er op afvuren. Is dat zo'n combination of heb ik het dan mis?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:23 schreef capital_P het volgende:
Wie weet hoe je in x-men legends 2: rise of apocalypse op de ps2 een power combination uitvoert? Ik heb het al een paar keer per ongeluk gedaan, maar in de danger room moet je der op een gegeven moment 10 binnen 2 minuten doen. Wie zegt mij hoe?
(Ik speel meestal met bishop, nightcrawler, storm en wolverine)
quote:Kan ook anders
- Ga naar de schijf waar je Windows staat
- Ga dan naar System, daar staat een file die COD2 heeft aangemaakt waardoor je telkens de DVD/CD in je drive moet hebben alvorens je het kan spelen. De hele map is zelfs aangemaakt door andere spellen die ook allemaal hetzelfde effect hebben.
- Delete de hele System folder, soms moet System32 ook worden gedelete.
- ???
- Profit
Grappig om te zien hoe gefrustreerd mensen kunnen worden van gamesquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:01 schreef speedfreakssj het volgende:
jezus man wat een gare kankerbak is dat ding toch zeg. eerst kan die roetmop zijn kankersmoel niet dichthouden omdat meneer de parkeerwacxhter zo graag zichzelf hoort en vervolgens heeft die andere bleekscheet mijn auto zo verneukt dat je niet hoort of hij nu in zijn 1 of in zijn 5 vol staat te blazen.
en het ding glijd ook aLLE kanten op.
wat een kutspel zeg.
eerst alles supermakkelijk maken en dan OPEENS alle parkerwachters achter je an.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:00 schreef jdmorpheus het volgende:
ik zit vast bij splinter cel: double agent; ik moet op een gegeven moment het bestaan van en bom bevestigen door naar 2 monitoren te kijken in de surveillance room... maar ik kan die hele surveillance room niet vinden?? Die 3d map is ook zo onduidelijik (en onbestuurbaar) als maar kan, daar word ik niet wijzer van. HELP!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.succes
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:12 schreef Martijn85 het volgende:
[..]ah gelukt! thanx dude!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.succes
quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Dark Messiah of Mights and Magic.
Je moet op een gegeven moment om de Skull te krijgen een paar dingen zoeken en die in de spin stoppenNu heb ik de gems en stenen gevonden en in de spin gestopt alleen waar is dat Spider Eye ofzo
Het zou in de Walls of the Temple moeten zitten volgens de beschrijving maar ik heb géén idee waar ik moet zoeken..
Bvd,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:57 schreef Orbis het volgende:
[..]Thanks alot !! even proberen zometeen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Hey.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Thanks alot !! even proberen zometeen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |