quote:
Op zondag 30 juli 2006  13:14 schreef Haijo het volgende:Als er geen Elites komen is het toch iets positiefs lijkt me? 
![]()
 Of ben je hardcore? 
Trouwens Co-op is ook vet, dan moet je nog tactischer doen omdat je het niet kunt veroorloven om Rambo te gaan - wat ik steeds doe .:@ 
Die site van je is wel vet trouwens, die gast is wel goed maar hij sneakt en skipt wel heel erg veel, ik vecht liever, that's the whole point. 

Dat van die elites die ineens niet kwamen, daarvan dacht ik dat het normaal was en omdat ik vlak daarvoor een checkpoint had en iedere keer weer toen ik dood ging terug kwam op het punt dat de elites niet kwamen=> daarvan dacht ik dat het toch iets normaals was op een gegeven moment....
Dus ik doe quit en save en start het spel weer op en....ik had het dus fout  
![]()
  ...
(dat quit en save doe ik omdat het op de 360 heel soms wil vastlopen...tja kan gebeuren maar lullig als je niet gequit en gesaved hebt want dan ben je checkpoint(s) kwijt...  
![]()
  )
Ik heb helaas niemand in de buurt om duo te gaan.... lijkt me echt waanzinnig...
Die site met die filmpjes, daar zitten echt methodes van  
![]()
 dit kan je gewoon niet nadoen op legendary...Maar goed het speelt qua checkpoints nogal flaky omdat op sommige momenten je wel en sommige momenten weer geen chekpoints krijgt op dezelfde plek (?)...zal wel aan de 360 liggen misschien(?)...Doordat ik ineens 3 checkpoints (!) kreeg in de battle met die prophet kon ik hem veel makkelijker aan!
legendary is op sommige momenten echt pussy (gelukkig  ![]() )...en op sommige momenten zowat onmogelijk waarvan dit zo een moment bijna bleek te zijn
 )...en op sommige momenten zowat onmogelijk waarvan dit zo een moment bijna bleek te zijn