abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40310098
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK HEB HEM GEHAALD!!!!

Op legendary ging ie bij mij pas na 7x neer !?!?!?
Ik kreeg 3 checkpoints er doorheen... de laatste was toen ik hem nog 2x boarden en moest meppen...

Ik heb zelfs een periode gehad dat er helemaal geen elites meer kwamen...!? (gesaved ...gequit en opnieuw gestart en toen kwamen de elites weer alsof ze me gemist hadden )
pi_40320316
Als er geen Elites komen is het toch iets positiefs lijkt me? Of ben je hardcore?

Trouwens Co-op is ook vet, dan moet je nog tactischer doen omdat je het niet kunt veroorloven om Rambo te gaan - wat ik steeds doe .:@

Die site van je is wel vet trouwens, die gast is wel goed maar hij sneakt en skipt wel heel erg veel, ik vecht liever, that's the whole point.
pi_40337722
quote:
Op zondag 30 juli 2006 13:14 schreef Haijo het volgende:
Als er geen Elites komen is het toch iets positiefs lijkt me? Of ben je hardcore?

Trouwens Co-op is ook vet, dan moet je nog tactischer doen omdat je het niet kunt veroorloven om Rambo te gaan - wat ik steeds doe .:@

Die site van je is wel vet trouwens, die gast is wel goed maar hij sneakt en skipt wel heel erg veel, ik vecht liever, that's the whole point.
Dat van die elites die ineens niet kwamen, daarvan dacht ik dat het normaal was en omdat ik vlak daarvoor een checkpoint had en iedere keer weer toen ik dood ging terug kwam op het punt dat de elites niet kwamen=> daarvan dacht ik dat het toch iets normaals was op een gegeven moment....

Dus ik doe quit en save en start het spel weer op en....ik had het dus fout ...
(dat quit en save doe ik omdat het op de 360 heel soms wil vastlopen...tja kan gebeuren maar lullig als je niet gequit en gesaved hebt want dan ben je checkpoint(s) kwijt... )
Ik heb helaas niemand in de buurt om duo te gaan.... lijkt me echt waanzinnig...

Die site met die filmpjes, daar zitten echt methodes van dit kan je gewoon niet nadoen op legendary...Maar goed het speelt qua checkpoints nogal flaky omdat op sommige momenten je wel en sommige momenten weer geen chekpoints krijgt op dezelfde plek (?)...zal wel aan de 360 liggen misschien(?)...Doordat ik ineens 3 checkpoints (!) kreeg in de battle met die prophet kon ik hem veel makkelijker aan!

legendary is op sommige momenten echt pussy (gelukkig )...en op sommige momenten zowat onmogelijk waarvan dit zo een moment bijna bleek te zijn
  woensdag 2 augustus 2006 @ 23:18:13 #129
124802 joupee
dat spreek je uit als zjoepee
pi_40435300
In NBA 2k6 wordt na het winnen van de road to the EBC verteld dat je je gemaakte speler nu kan importeren in the association... Maar dit kan ik nergens vinden, hoe doe je dat?

EDIT: het is opgelost...

[ Bericht 9% gewijzigd door joupee op 03-08-2006 15:50:40 (problem solved) ]
pi_40785239
Vast in: Mobile Samsung Game: Bobby Carrot, level 24, wie weet hoe ik deze haal?

[ Bericht 7% gewijzigd door Nega op 14-08-2006 13:26:33 ]
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_40828936
Bij Swat4 kom ik in bij de eerste missie al niet verder. Ik moet de civiliance redden, maar ik snap niet hoe. De rest heb ik al gehaald. Iemand?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_40846513
Ik zit nu al weken vast in NFSMW, ik moet mijn laatste milestone halen om de nr.1 te mogen uitdagen.
Het wil maar niet lukken, ik heb m al een paar keer gehaald maar lukte niet om te ontvluchtten. iederekeer rij ik weer door die spikes en .......BUSTED!

Iemand een goeie tip voor me?
  woensdag 16 augustus 2006 @ 21:22:43 #133
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_40880982
Ik heb sinds kort een Engelse versie van Need For Speed Underground 2 geinstalleerd ik ben in career mode begonnen en ik heb in explore mode alle races met succes afgerond behalve de draft-race. Telkens als ik start druk ik op het pijltje omhoog voor om te starten maar dan zie ik dat ik als ik die te lang ingehouden hou zoals ik bij de andere ook heb gedaan die balk links rood word. Als die balk helemaal rood word is mijn motor kapot en heb ik verloren. Ik heb al wat hulp gezocht via Google ligt er aan dat je er moet voor zorgen dat je motor niet oververhit raakt?

De centrale vraag is eigelijk: Welke toetsen moet ik indrukken en waar moet ik rekening mee houden als ik een topsnelheid wil bereiken met draft?

This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
  woensdag 16 augustus 2006 @ 21:32:57 #134
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_40881396
wat dacht je van schakelen
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 21:36:22 #135
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_40881575
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 21:32 schreef Merovingian het volgende:
wat dacht je van schakelen
Hoe doe je dat?
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
  woensdag 16 augustus 2006 @ 21:37:23 #136
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_40881636
dacht iets van shift is opschakelen en ctrl neerschakelen, maar je kunt ook wel in de opties kijken wat de toetsinstellingen zijn natuurlijk

Jij hebt zeker nog nooit in een auto gereden trouwens
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_41256130
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:08 schreef partyyboyy het volgende:
Bij Swat4 kom ik in bij de eerste missie al niet verder. Ik moet de civiliance redden, maar ik snap niet hoe. De rest heb ik al gehaald. Iemand?
Ook de civilians moet je vastbinden en daarna met de "use" toets doorgeven dat ze secured zijn.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
pi_41256242
Speelt iemand The Lord of the Rings The Battle for Middle-Earth II [xbox360]? zit een beetje vast met de laatste level van de evil campaign.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_41257707
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 21:37 schreef Merovingian het volgende:
dacht iets van shift is opschakelen en ctrl neerschakelen, maar je kunt ook wel in de opties kijken wat de toetsinstellingen zijn natuurlijk

Jij hebt zeker nog nooit in een auto gereden trouwens
pi_41265452
ja lord of the rings [360] anyone....de laatste evil campaign level
pi_41452782
ik zit vast in Super Mario World nadat ik Bowser heb verslagen
er staat heel groot "The End" in beeld met een plaatje van Mario, Peach en Luigi
ik heb alles geprobeerd maar niks lukt, vroeger kon ik hierna gewoon verder spelen en de levels van Starroad etc halen!
  woensdag 6 september 2006 @ 19:15:55 #142
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_41558235
Ik heb sinds kort het spelletje : The Ant Bully.
In één van de eerste levels moet je op een gegeven moment 5 donuts opzoeken, en doormiddel van telepatie kun je dan mieren oproepen om als brug of trap te dienen.

Nu is er een plek waar je perséé heen moet omdat er 3 donuts liggen.
Hier kun je komen door op een bepaalde ( aangegeven ) plek te staan en telepatie te gebruiken, 6 of 7 mieren vormen dan een soort ladder en dan kun je naar dat andere deel springen. Ik kan alleen niet ver genoeg springen :S is er een manier om daar wel te komen? Steeds als ik helemaal boven op de ladder sta en ik spring kom ik niet ver genoeg :S

bvd
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_41560800
spel "Harvest moon a wonderful life" voor de Game Cube
hoe moet ik dit spel opslaan?
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
pi_41624098
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:30 schreef Blackletter het volgende:
spel "Harvest moon a wonderful life" voor de Game Cube
hoe moet ik dit spel opslaan?
heb het al
Answer me
pi_41717098
bij sims(1) deluxe edition keek mijn poppetje net in een sterrenkijken, nu is ze "opgestraald" ofzo hoe krijg ik haar terug?
Answer me
pi_41731446
best handig zo'n edit knop he lief

nja je had gewoon een slechte timing
quote:
Get abducted by aliens

To get abducted by aliens, buy a telescope and gaze at the stars at about 2 or 3 in the morning. Be patient, your Sim will soon be abducted by a strange light. Fast forward the a few hours of game time. The aliens will place your Sim back on the ground. He or she will go about back to normal, and may sometimes talk to a neighbor or think about being abducted.
pi_41843519
ik zit vast met civcity : Rome.

Mijn huizen hebben badhuizen nodig om door te groeien.
Dus ik zet er een badhuis naast. Ik zie het water erin liggen, maar niemand gaat erheen.
Zie screen:

Weet iemand waar dit aan kan liggen??
pi_41928103
Gevonden!

[ Bericht 29% gewijzigd door mini-lellan op 19-09-2006 20:24:39 ]
pi_41961262
Kan je niet helpen met RE4 . Te lang geleden
Mijn vraag:

Another World
quote:
k) SCENE ELEVEN

You'll fall down a shaft. Shoot the door on the right. Keep running right
across four screens. You'll reach a room with a trapdoor and an air duct above
you. Stand under the air duct and make shields to the left of you. Guards
will start kicking open the trapdoor, but a hand will reach down and yank you
up though into the air duct.
Ik blijf constant shields maken, maar die blob komt me maar niet redden . Wat doe ik verkeerd?
  woensdag 20 september 2006 @ 16:58:49 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_41987380
Ik zit vast in Yakuza, chapter 4 of 5. Ik moet in ieder geval een stervende puppy eten geven, maar dat beest eet geen sandwich, geen vlees, geen noodles... kom op zeg, als je doodgaat moet je niet zo kieskeurig zijn. Het schijnt dat ik speciaal puppyfood moet kopen (dat zei iemand in het spel), maar waar koop ik dat in godsnaam?
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')