Ach joh, die lui denken dat alles van hen is.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:58 schreef Ricy het volgende:
het was gewoon zo'n race ja dus lijkt me stug dat die motor van hun was
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:46 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ach joh, die lui denken dat alles van hen is.
Op de eerste verdieping moet ergens een deur met hangslot zitten. Daar moet je door.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:04 schreef Del_Toro het volgende:
ik zit vast in condemned criminal origins
ik moet achter 4 clues
de 4de clue zou in de zolder moeten zijn, maar hoe geraak ik daar?
Welke fase van de fight zit je?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:24 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Ik heb Metroid Prime 2 nu bijna uitgespeeld, maar de emperor ing kan ik maar niet verslaan.. Iemand tips? Alvast bedankt!![]()
Als het goed is zit middenin het platform een stenen cirkel, daar moet je de Colossus op laten slaan, dan zal als het goed is z'n armor kapot gaan. Succes!quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:14 schreef Elrobski het volgende:
Ik ben bezig met Shadow of the Collosus. Bij het 3e beestje heb ik geen idee waar ik naar boven moet klimmen. Ik krijg op een gegeven moment wel de hint dat zijn Armor fragiel is. Ik kan wel raden dat ik daar delen van kapot moet schieten mee m'n boogje,...maar ik heb denk ik al 1000 pijlen in die flikker geschoten en nog loopt ie me vrolijk te bashen (klootzak) Waar o waar moet ik m'n pijlen op richten (wat een beeldspraak allemaal zeg
)
Zoquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:14 schreef Elrobski het volgende:
Ik ben bezig met Shadow of the Collosus. Bij het 3e beestje heb ik geen idee waar ik naar boven moet klimmen. Ik krijg op een gegeven moment wel de hint dat zijn Armor fragiel is. Ik kan wel raden dat ik daar delen van kapot moet schieten mee m'n boogje,...maar ik heb denk ik al 1000 pijlen in die flikker geschoten en nog loopt ie me vrolijk te bashen (klootzak) Waar o waar moet ik m'n pijlen op richten (wat een beeldspraak allemaal zeg
)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |