abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39085421
het was gewoon zo'n race ja dus lijkt me stug dat die motor van hun was
pi_39087547
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 18:58 schreef Ricy het volgende:
het was gewoon zo'n race ja dus lijkt me stug dat die motor van hun was
Ach joh, die lui denken dat alles van hen is.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_39104592
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 19:46 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ach joh, die lui denken dat alles van hen is.
  donderdag 22 juni 2006 @ 15:51:41 #104
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_39115544
Dat is Lemmings, maar dat is meer iets voor Het grote "ik zoek een spel" topic deeltje 8
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_39119832
Hallo,

Ik zit vast in CSI: Miami case 4 (Sunstroke). Het gaat over een man die aan het strand dood is aangetroffen. In zijn beach house heeft hij een aquarium waar een dode octopus in ligt. Deze moet je er uithalen, maar ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar. Iemand een idee?

Gr.
Wijnand
pi_39123027
Oeh... never mind... Ik heb het al gevonden
Ik ga gelijk weer verder met mijn case!
pi_39393867
hé allemaal,
hulp nodig!
ik zit vast in Headhunter Redemption, meteen al in het 2de veld,
ik moet een muur open breken, maar heb geen idee hoe!
en er zijn ook nergens 'bommen en granaten' te vinden

weet iemand hoe en wat
  maandag 3 juli 2006 @ 20:04:24 #109
132130 Del_Toro
AasProfessssssor
pi_39483301
ik zit vast in condemned criminal origins

ik moet achter 4 clues
de 4de clue zou in de zolder moeten zijn, maar hoe geraak ik daar?
Quickpar fo shizzle
pi_39503034
Laat maar!

ik weet het al, ik moest de tl-buis kapot schieten, dan
explodeert de rest vanzelf

thx. voor eventueel gedane moeite~~~!
pi_39575969
quote:
Op maandag 3 juli 2006 20:04 schreef Del_Toro het volgende:
ik zit vast in condemned criminal origins

ik moet achter 4 clues
de 4de clue zou in de zolder moeten zijn, maar hoe geraak ik daar?
Op de eerste verdieping moet ergens een deur met hangslot zitten. Daar moet je door.
pi_39642959
Help! Ik zit vast in Tony Hawk American Wasteland de pc versie. Ik wil op de BMX de 'tire tap' en de decade doen (in een combo, bij de Matt Hoffman missie) alleen ik heb geen idee wat hiervoor de benodigde controls zijn. Gedurende de hele game kon ik normaal wel spelen (zelf controls vastgezet) maar nu heb ik werkelijk geen idee. Alvast bedankt!
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:14:32 #113
149830 Elrobski
Me baaaaa-aaaad
pi_39753500
Ik ben bezig met Shadow of the Collosus. Bij het 3e beestje heb ik geen idee waar ik naar boven moet klimmen. Ik krijg op een gegeven moment wel de hint dat zijn Armor fragiel is. Ik kan wel raden dat ik daar delen van kapot moet schieten mee m'n boogje,...maar ik heb denk ik al 1000 pijlen in die flikker geschoten en nog loopt ie me vrolijk te bashen (klootzak ) Waar o waar moet ik m'n pijlen op richten (wat een beeldspraak allemaal zeg )

[ Bericht 1% gewijzigd door Elrobski op 12-07-2006 16:06:31 ]
Chaos will always prevail over order because it is better organized...
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:16:32 #114
149830 Elrobski
Me baaaaa-aaaad
pi_39757682
Maar ik kan helemaal niet door de vloer heen of mis ik iets
[/quote]

Een beetje laat, maar toch: Als het goed is heb je die collar gevonden op het moment dat de kamer waar je op dat moment in staat even in zijn oude glorie herstelt is. Zodra je de collar oppakt verandert deze weer in zijn vervallen staat. Recht voor je is een gat in de vloer waar je je op een aantal balken kunt laten vallen. Eenmaal op de balken kun je al crouchend naar beneden en de lift gaan opzoeken zoals beschreven in het stukje walkthrough.

Een van de beste stukken van het spel overigens,...lekker spannend
pi_39761378
Ik heb Metroid Prime 2 nu bijna uitgespeeld, maar de emperor ing kan ik maar niet verslaan.. Iemand tips? Alvast bedankt!
  woensdag 12 juli 2006 @ 18:36:39 #116
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_39761668
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 18:24 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Ik heb Metroid Prime 2 nu bijna uitgespeeld, maar de emperor ing kan ik maar niet verslaan.. Iemand tips? Alvast bedankt!
Welke fase van de fight zit je?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_39761842
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:14 schreef Elrobski het volgende:
Ik ben bezig met Shadow of the Collosus. Bij het 3e beestje heb ik geen idee waar ik naar boven moet klimmen. Ik krijg op een gegeven moment wel de hint dat zijn Armor fragiel is. Ik kan wel raden dat ik daar delen van kapot moet schieten mee m'n boogje,...maar ik heb denk ik al 1000 pijlen in die flikker geschoten en nog loopt ie me vrolijk te bashen (klootzak ) Waar o waar moet ik m'n pijlen op richten (wat een beeldspraak allemaal zeg )
Als het goed is zit middenin het platform een stenen cirkel, daar moet je de Colossus op laten slaan, dan zal als het goed is z'n armor kapot gaan. Succes!
  woensdag 12 juli 2006 @ 18:44:36 #118
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_39761869
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:14 schreef Elrobski het volgende:
Zo
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_39771654
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 18:36 schreef BMH het volgende:

[..]

Welke fase van de fight zit je?
Euhm.. Gewoon de 1e neem ik aan?
  donderdag 13 juli 2006 @ 18:38:13 #120
149830 Elrobski
Me baaaaa-aaaad
pi_39795771
Met dank aan Pilstonnetje en BMH,...Beestje is down en staat nie meer op
pi_39856512
Wie weet hoe je in x-men legends 2: rise of apocalypse op de ps2 een power combination uitvoert? Ik heb het al een paar keer per ongeluk gedaan, maar in de danger room moet je der op een gegeven moment 10 binnen 2 minuten doen. Wie zegt mij hoe?

(Ik speel meestal met bishop, nightcrawler, storm en wolverine)
  maandag 17 juli 2006 @ 23:15:49 #122
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_39923864
Ik ben een oud, maar redelijk legendarisch spel aan het herspelen... Chronotrigger op de Super Nintendo.

Maar nu zit ik dus echt vast. Met name zit ik in het kasteel van Magus, en ik krijg die kerel dus maar niet dood. Ik weet wel dat er zoiets als gamefaqs bestaat, maar daar raak ik dus echt niet wijzer uit. Dat ik moet aanvallen met het soort van magie dat in de mededelingen op het scherm verschijnt, dat heb ik al lang door.

Situatie is dus voor alle duidelijkheid: ik heb twee "verplichte" characters op dit moment, "Chrono" en "Frog", zoals het spel ze noemt. De derde character kan ik kiezen (Robo, Lucca, of Merle), maar wie ik ook kies, ik verlies elke keer (al mijn characters zijn level 22 of 23, en daar kan het op dit moment in het spel niet aan liggen).

Iemand een tip voor een strategie tegen Magus? Of het beste character om mee te nemen in het gevecht, en waarom?

Zal wel een zinloze vraag zijn, maar ik doe het toch maar effe.
---verdwijnt---
pi_40246133
HALO 2

Enig hulp hier zou zeer welkom zijn (!)

Level: Regret - difficulty: legendary

Dit is de level waar je de eerste prophet / priester tegenkomt. Je moet iedere keer op zijn zwevende stoel springen om hem vervolgens een keer of 4 inelkaar te beuken.
Dit moet je totaal een 4 a 5 keer doen.

Heeft iemand tips om het ietwat makkelijker te maken... the elites blijven maar komen en schieten me in 2 sec overhoop...

Hier (scroll naar kopje "Part 3: Sorry, Were You in the Middle of Something?": http://nikon.bungie.org/gameplay/halo2_leg_walk/regret.html vind je een wat betere beschrijving van die level met zelfs een video: http://files4.bungie.org/legwalk/Halo2_LgndWalkHBO_regret13.wmv maar dat is echt niet na te doen...
pi_40246256
Legendary? Bijna onmogelijk, maar 10 schoten van een plasma pistol en je bent dood. Misschien met zijn tweeen maar in je eentje? Eerst de boel clearen zou ik zeggen, dan rushe0, DRIE keer slaan, wegrennen, clearen, rushen, 3X slaan, etc. etc. misschien dat je dan een kans hebt maar ik denk het niet.

PS: Als je hem 4/5 keer slaat komen er al vijanden aanzetten, en als je na een rush naar de hoofdingang gaat is er een kans op een checkpoint.

PPS: Er liggen wapens zoals carbines/fuel rod met 4 onder de trappen, ff goed zoeken.
pi_40246893
Oefff... dit gaat een lange zit worden..... anyway thanks haijo!
alles daarvoor was best makkelijk te doen...alleen deze level...sjeez
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')