quote:Op maandag 30 januari 2006 08:50 schreef Hallahan het volgende:
Follow the leader, leader, leader, follow the leader...
Nee kreeg het via een briefquote:Op maandag 30 januari 2006 08:51 schreef NanKing het volgende:
Dat kon je niet gewoon vragen?
Ik heb trouwens ook geen idee wat het is :|
Nee hoeft niet, lief aangebodenquote:Op maandag 30 januari 2006 08:52 schreef Scorpie het volgende:
Schop naar SES?
Komt nogal ontwetend over, het is namelijk een intake brief, waarin gevraagd wordt als een van de opdrachten een leader te ontwerpenquote:Op maandag 30 januari 2006 08:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dan bel je het telefoonnummer dat op de brief staat.
Staat er niks, dan is het een hoax
Mmv, multimedia vormgevingquote:Op maandag 30 januari 2006 08:57 schreef NanKing het volgende:
Voor wat voor opleiding is het?
Ja zat ik zelf ook aan te denken, maar zou het dan een flash gebeuren moeten worden, of een dia schema?quote:Op maandag 30 januari 2006 08:57 schreef Biels het volgende:
Een leader is een soort van intro voor een programma, toch?
oja slim idee, vooral niet naar een school gaan als je een term niet begrijpt maar het desbetreffende wel kan uitvoeren, goede tipquote:Op maandag 30 januari 2006 08:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien moet je die opleiding dan maar niet doen als je niet eens weet wat een leader is.
ik zal de hele tekst hier wel plakken, een momentquote:Op maandag 30 januari 2006 08:59 schreef NanKing het volgende:
Zou het niet een soort van portofolio zijn dan? Omdat je het over een intake had.
hap hap hapquote:Op maandag 30 januari 2006 08:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
oja slim idee, vooral niet naar een school gaan als je een term niet begrijpt maar het desbetreffende wel kan uitvoeren, goede tip![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |