Hé Dankquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:42 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Geloof het niet, maar hij weet dattie welkom is.
Zowel PPL als Darkwings hadden geld tegoed bij FOK Bunnies door het meedoen met de OC\'s, dat heb ik zojuist aan ze betaald.
Mijn dank is grootquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:42 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Geloof het niet, maar hij weet dattie welkom is.
Zowel PPL als Darkwings hadden geld tegoed bij FOK Bunnies door het meedoen met de OC\'s, dat heb ik zojuist aan ze betaald.
Hier een lid van een SPECTRE subfaction.Shadows of Darknessquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:48 schreef RedDevil085 het volgende:
Nice one... wist helemaal niet dat er een TC fan-topic (en al helemaal niet dat het spel hier zo popi) was.
Dit (http://www.torncity.com/profiles.php?XID=89795) ben ik... level 16 en Faction leader van SPECTRE Recruitment, een van de 5 (of inmiddels 6) SPECTRE Factions.
Verder tvp enzo
die is de lul :\')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:23 schreef anoukforza het volgende:
AdamJ7 attacked you and left you lying on the street
ik was online
en een te belangrijke faction met ook 1 -sov- vriendje ofzoquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:24 schreef Paxlie het volgende:
[..]
die is de lul :\\\')
als ik genoeg energie heb
hmmmzz, wel een lvl 14
die dude is een lvl 14 ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:31 schreef anoukforza het volgende:
sorry mate, nothing personal. only to get experience, bye
\'mja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |