Ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:34 schreef compier het volgende:
Is er nog ruimte? Ik wordt STRONTZIEK van mijn huidige factie...
Nu we eindelijk kunnen, moeten we ook maar meteen aan de slagquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:42 schreef Sautor het volgende:
PPL_1k4bust has accepted your application to join the Faction.
Das snel
Misschien toch nog ff stapje terug ofzo...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:38 schreef compier het volgende:
geapplied **ZigoSOSD_1k4b has accepted your application to join the Faction.**![]()
![]()
![]()
enne, Ik heb een k*t probleem... Ik heb WEL een 15 nerve bar,,. maar zuig @ alle crimes... (ik kan maar 4 X succesvol iets uit kleding zaak/market stall jatten en dan alweer de lul:S)
tips?
Er zijn zelf al twee fok-factionsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:48 schreef RedDevil085 het volgende:
Nice one... wist helemaal niet dat er een TC fan-topic (en al helemaal niet dat het spel hier zo popi) was.
Dit (http://www.torncity.com/profiles.php?XID=89795) ben ik... level 16 en Faction leader van SPECTRE Recruitment, een van de 5 (of inmiddels 6) SPECTRE Factions.
Verder tvp enzo
Mjah, maar het is niet zo vreemd dat ik dat niet wist... Er zijn echt VEEL factions in TC en de lijst (in de city) staat ook nog eens lekker op tijd van aanmelding oid (iig niet op alfabet :S).quote:
Ja, graagquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:47 schreef compier het volgende:
Iemand nog geinterrseerd in een GRATIS hond?
Name: renob
Type: Dog
Breed: Afghan Hound / Bulldog
Days old: 30
Sex: Female
Status: Fine
*leuke naam, achterstevoren:S)
Had ik moeten wetenquote:
Dank!!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:09 schreef compier het volgende:
komtie... VANGEN!
Jij zou toch in fok2 komen hè? Moet je ff applyenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:32 schreef HAL9000S het volgende:
De slet!!! Ze is nou al weer zwanger!!
Ow nee ik blijf m'n faction trouw.... Die 50k was ter ondersteunig voor de oprichting van fok bunnies 2.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:40 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Jij zou toch in fok2 komen hè? Moet je ff applyen
Geloof het niet, maar hij weet dattie welkom is.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:20 schreef HAL9000S het volgende:
Zit Klowjow al bij een faction?
Hé Dankquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:42 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Geloof het niet, maar hij weet dattie welkom is.
Zowel PPL als Darkwings hadden geld tegoed bij FOK Bunnies door het meedoen met de OC\'s, dat heb ik zojuist aan ze betaald.
Mijn dank is grootquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:42 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Geloof het niet, maar hij weet dattie welkom is.
Zowel PPL als Darkwings hadden geld tegoed bij FOK Bunnies door het meedoen met de OC\'s, dat heb ik zojuist aan ze betaald.
Hier een lid van een SPECTRE subfaction.Shadows of Darknessquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:48 schreef RedDevil085 het volgende:
Nice one... wist helemaal niet dat er een TC fan-topic (en al helemaal niet dat het spel hier zo popi) was.
Dit (http://www.torncity.com/profiles.php?XID=89795) ben ik... level 16 en Faction leader van SPECTRE Recruitment, een van de 5 (of inmiddels 6) SPECTRE Factions.
Verder tvp enzo
die is de lul :\')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:23 schreef anoukforza het volgende:
AdamJ7 attacked you and left you lying on the street
ik was online
en een te belangrijke faction met ook 1 -sov- vriendje ofzoquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:24 schreef Paxlie het volgende:
[..]
die is de lul :\\\')
als ik genoeg energie heb
hmmmzz, wel een lvl 14
die dude is een lvl 14 ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:31 schreef anoukforza het volgende:
sorry mate, nothing personal. only to get experience, bye
\'mja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |