Had eerder een mailtje gehad, gast zit te smeken om mij in de factie te krijgen. Ik vind het ook niet erg dat het lanf duurt met een factie zoeken, maar ik word zo langzamerhand ook moe van al dat gezeik. Eigenlijk zou het er al 2-3 weken geleden moeten zijn, maar het is er nog niet. (niks ten nadele van hoor)quote:yes but oyu shoudl come for this one man its a good faction you willg et lots of money and we will fight lots of ppzl i will give you weapons and everythign man come to this faction i will accept you rihgt a way !
Kon het niet laten.quote:You roll PaRoDiUzZ over and then fish his wallet out from his back pocket.
You count out $46 in bills, then drop the wallet and jog home happy.
quote:
quote:hey well if you want we can be workign together factions liek be allies if you want man metion it to your friend
Waarom is die zakenman ineens zo moeilijk... Sinds ik van apartement beroven terug gegaan ben naar zakenman ben ik al 3 keer opgepakt, daarvoor nooit...quote:Don't worry, someone might be on their way to bust you out. You will be in jail for another 154 minutes yet!
of je leest het topic ff doorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:25 schreef Backhander het volgende:
is die 2e faction er nou al of nog steeds niet?
Nouja, ik begreep wel dat je er een gevonden had, maar dat wilde toch niet perse zeggen dat alles ook rond is... weet ik veel...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:31 schreef ZigoSOS het volgende:
Ja ik zeg toch, we hebben nu een andere gevonden, vandaar dat ik er uitgegaan ben, heb al bij de betreffende faction geapplied
quote:Congratulations! You upgraded your level to 9!
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:26 schreef FIawless het volgende:
Leader: ZigoSOSD_1k4b![]()
FOK Bunnies 2 is een feit!![]()
Dat kan ookquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:21 schreef TMan het volgende:
Je kunt er ook zelf wat wapens van kopen en die vervolgens doneren natuurlijk...
PPL? Is dit democratisch besloten? Ik stel me namelijk ook kandidaat. Heb al een flink aantal dagen ervaring als leider van een mooie factie met lieve leden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:40 schreef ZigoSOS het volgende:
http://www.torncity.com/factions.php?step=apply&facID=1948
De link om te applyen voor fok2
En PPL, kan jij dit ook zo snel mogelijk doen, aangezien je co-leader wordt.
Misschien dat je beter het geld in een paar goede wapens kan investeren, dan in veel minder goede. Want veel zullen zelf toch wel al een wapen hebben, en goeden kunnen van pas komen als iemand bijvoorbeeld iets wil lenen voor Congenial ofzo. Dus lijkt mij beter als je het investeert in een of een paar betere wapens, dan in veel minder goeden..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
misschien zijn het beetje de standaard wapens die ik doneer, maar dan is er in ieder geval wat. We moeten elkaar tenslotte een beetj steunen
Stiekeme afspraakjes maken hequote:Crime Details:
Here is the detailed view on this crime:
Name: Bomb Threat
Time: 04/02/06
9:03 AM
Result:
1. HAL9000; wires up the C4 to a mobile phone.
2. anoukforza places the explosive under a bench inside a public park.
3. A call is made by tinman to the authorities requesting a $40,000 ransom.
4. Armed police begin evacuating the public park.
5. Two hours later the demand is met and $40,000 is delivered to the drop point.
6. HAL9000 and anoukforza go to collect the cash.
7. The faction gets the cash and moves back to the faction headquarters.
Result: OPERATION SUCCESS
Hospitalized: None Jailed: None
Money made: $40,000 Respect gained: 3
niet zo happen, zie de PIquote:
Kom op msn ofzoquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:18 schreef PPL het volgende:
Crime Details:
Here is the detailed view on this crime:
Name: Bomb Threat
Time: 04/02/06
9:03 AM
Result:
1. HAL9000; wires up the C4 to a mobile phone.
2. anoukforza places the explosive under a bench inside a public park.
3. A call is made by tinman to the authorities requesting a $40,000 ransom.
4. Armed police begin evacuating the public park.
5. Two hours later the demand is met and $40,000 is delivered to the drop point.
6. HAL9000 and anoukforza go to collect the cash.
7. The faction gets the cash and moves back to the faction headquarters.
Result: OPERATION SUCCESS
Hospitalized: None Jailed: None
Money made: $40,000 Respect gained: 3
* meldt *quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:40 schreef ZigoSOS het volgende:
http://www.torncity.com/factions.php?step=apply&facID=1948
De link om te applyen voor fok2
En PPL, kan jij dit ook zo snel mogelijk doen, aangezien je co-leader wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |