Precies! Ze blaast Floortje meteen van het podium af, want Margaret heeft én de stem én een sprankelende persoonlijkheid (als je dat af kan lezen van foto's.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:11 schreef Svensational het volgende:
Oe, zij is erg tof enen
ja!
Als zij nou eens Nederlands was geweest!
heb ik gedaan en ik vind het niksquote:Op maandag 30 januari 2006 09:13 schreef Svensational het volgende:
Luister nou eerst die muziek maar eens!
Het haalt het niet bij Serge idd.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb ik gedaan en ik vind het niks![]()
Eng? Eng?quote:Op maandag 30 januari 2006 09:03 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een eng wijf zeg!
Ik vind Margaret beter.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:01 schreef Marble het volgende:
Ik dacht dat we al afgesproken hadden dat Marescha de Europese KC was.
jah eng... nou als dat je definitie van Knap en lekker isquote:Op maandag 30 januari 2006 09:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Eng? Eng?. ENG?
.
.
!!!
Ze is lief.. Ze is leuk.
. Ze is pittig.
. Ze is goed.
. Ze is lekker.
. Ze is het helemaal.
.
Idd, ik stel voor dat we hier een slotje op doen en maar vergeten dat Tom bovenstaande opmerking ooit gezegd heeft. Sweep it under the carpet.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:04 schreef charmed_angel het volgende:
Marescha is veeeeeeeeeeel leuker en knapper![]()
Jah en dan ook nog vergelijken met de veel knappere en leukere Kelly Clarkson???quote:Op maandag 30 januari 2006 10:05 schreef Marble het volgende:
[..]
Idd, ik stel voor dat we hier een slotje op doen en maar vergeten dat Tom bovenstaande opmerking ooit gezegd heeft. Sweep it under the carpet.
CDP spoort soms nietquote:Op maandag 30 januari 2006 10:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou, CDP's kennis was het anders wel mooi met me eens!.
Ik hou niet van mensen met persoonlijkheid.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou Marble, ik vind het anders echt wat voor jou. De stem, de persoonlijkheid.
Waarom ben je dan geen fan van Floortje?quote:Op maandag 30 januari 2006 10:11 schreef Marble het volgende:
Ik hou niet van mensen met persoonlijkheid.
quote:Op maandag 30 januari 2006 10:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Waarom ben je dan geen fan van Floortje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |