Is al een paar keer gezegd in de vorige onzinnige topic's over dat dingquote:Op maandag 30 januari 2006 00:05 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Kun je draad mee door een naald halen.
(Ik hoor dit niet te weten).
Ja, ik nu ookquote:Op maandag 30 januari 2006 00:07 schreef Fiekert666 het volgende:
ja er is nu al vaak genoeg gezegd dat je er een draad door een naald mee krijgt. Maar ik begin nu toch echt benieuwd te worden naar hoe je dat ding moet gebruiken.
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:07 schreef Fiekert666 het volgende:
ja er is nu al vaak genoeg gezegd dat je er een draad door een naald mee krijgt. Maar ik begin nu toch echt benieuwd te worden naar hoe je dat ding moet gebruiken.
Dat dus.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:06 schreef Herkauwer het volgende:
Daar er doorheen halen en kan je dat metalen puntje makkelijker door het oog van de naald halen
OT je website doet het niet.quote:
Draad door het metalen lusje/oogjequote:Op maandag 30 januari 2006 00:11 schreef Djep het volgende:
wel ontopic hoor,
maar ik zie dat ding iedere keer in mijn coupeuseset zitten, maar hoe dat ding nou werkt is me echt een raadsel.![]()
Dat dus jaquote:Op maandag 30 januari 2006 00:16 schreef Djep het volgende:
nou ik zit nu dus te pielen met dat ding(kon het niet laten), maar is het de bedoeling dat je met dat puntje het garen door de opening duwt?
Wat een ge-ouwehoer dan, het lukt maar steeds niet.
Het is ook kutquote:Op maandag 30 januari 2006 00:20 schreef Djep het volgende:
haha, mijn moeder wist t ook niet, en ze heeft niet eens een naaimachine,
Maareh het principe snap ik nu, alleen zijn mijn pogingen niet succesvol![]()
thnx anyway![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |