jaquote:Op maandag 30 januari 2006 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zie je dat ik best wel meeval?![]()
Da's jammer, je mist namelijk een hoop!quote:Op maandag 30 januari 2006 01:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik zie niet waar het feestje is
dat dit topic al 4 pagina's teltquote:Op maandag 30 januari 2006 01:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Da's jammer, je mist namelijk een hoop!
paultjuhhh
quote:Op maandag 30 januari 2006 01:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
paultjuhhh
Jij bent gewoon okayquote:Op maandag 30 januari 2006 01:29 schreef remlof het volgende:
PS: tegen sommige users liev
inclusief mij gelukkig
Lees een aantal van zijn posts en je hebt het antwoordquote:Op maandag 30 januari 2006 01:30 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ja.
maar wat heb je tegen Paul dan???
me 2quote:Op maandag 30 januari 2006 01:33 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
nog veel plezier met je verjaardag jongen,ik ga naar bed.
Als ik paultjuhhh ga missen begint voor mij het feest pasquote:Op maandag 30 januari 2006 01:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
paultjuhhh
kijk da's nou niet lief, zeker niet in z'n eigen verjaardagstopicquote:Op maandag 30 januari 2006 01:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als ik paultjuhhh ga missen begint voor mij het feest pas![]()
ik zei wel lief welterusten tegen hemquote:Op maandag 30 januari 2006 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
kijk da's nou niet lief, zeker niet in z'n eigen verjaardagstopic![]()
oh ja, da's wel weer netjes... ik heb geeneens gedag gezegdquote:Op maandag 30 januari 2006 01:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
ik zei wel lief welterusten tegen hem
Dus maak ik mijn ondertitel waarquote:Op maandag 30 januari 2006 01:47 schreef remlof het volgende:
[..]
oh ja, da's wel weer netjes... ik heb geeneens gedag gezegd![]()
Wrijf me mijn fouten nou niet inquote:Op maandag 30 januari 2006 01:54 schreef remlof het volgende:
meestal liev
(en zelfs heel soms tegen paultjuhhh)
sorryquote:Op maandag 30 januari 2006 01:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wrijf me mijn fouten nou niet in![]()
Denk er nog ff over na of dat genoeg isquote:
ach, het valt best mee tegenwoordigquote:Op maandag 30 januari 2006 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Denk er nog ff over na of dat genoeg is![]()
Erover nagedacht heeft en paultjuhhh een loser blijft vinden![]()
* PrintScreen ervan uit gaat dat remlof wat drank op heeft en hem dus niet serieus neemtquote:Op maandag 30 januari 2006 02:08 schreef remlof het volgende:
[..]
ach, het valt best mee tegenwoordig
lang niet zoveel als de voorgaande dagen, want moet morgen werkenquote:Op maandag 30 januari 2006 02:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen ervan uit gaat dat remlof wat drank op heeft en hem dus niet serieus neemt![]()
En nog kan je me niet inschatten wat paultjuhhh betreftquote:Op maandag 30 januari 2006 02:13 schreef remlof het volgende:
[..]
lang niet zoveel als de voorgaande dagen, want moet morgen werken
de enige reden dat ik nog niet naar bed ben is dat ik smerig lang heb uitgeslapen
ik mag em gewoon wel, that's allquote:Op maandag 30 januari 2006 02:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En nog kan je me niet inschatten wat paultjuhhh betreft
dat hoop ik, maar ga zo toch maar naar bed voor de zekerheidquote:Heft dat lange uitslapen nu de korte nacht op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |