Fijn.... nou kleine kilometertelling afwijking.... ik kan dus rekenen op ca. 10 km per uur te hard.... Lekkerquote:Op zondag 29 januari 2006 22:17 schreef Jaguarized het volgende:
Als het goed is krijg je achteraf de rekening.
Dat zal een eurotje of 36 zijn.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:23 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Fijn.... nou kleine kilometertelling afwijking.... ik kan dus rekenen op ca. 10 km per uur te hard.... Lekker
Oew, VETquote:Op zondag 29 januari 2006 22:37 schreef Agiath het volgende:
Ik krijg opeens een goed idee voor practical joke
Stroboscoop aan zo'n paal hangen rond spitsuur
eigenlijk is het nogal kansloosquote:
Als jij ook met een goede bron komt dan... dan....quote:Op zondag 29 januari 2006 22:33 schreef Metal666 het volgende:
Volgens mij niet dus, als je gelaserd word moeten ze je meteen aanhouden, alleen bij flitsen laten ze je doorrijden.. Dus niet te vroeg schrikken!
Met 120 k/m een gezichtsuitdrukking kunnen zien?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:40 schreef Agiath het volgende:
[..]
eigenlijk is het nogal kansloos
Wel lache opzich om dat al die gezichten te zien![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:01 schreef Camplo het volgende:
Laseren houden ze je staande. Dus je bent veilig
Dan de vraag: Waarom ben ik niet staande gehouden, ik reed wel degelijk te hardquote:Op zondag 29 januari 2006 23:02 schreef Klonk het volgende:
laseren = is gelijk aan de kant.
Ik heb het nooit anders gezien dan direct staande houden. Ze hanteren meestal voor de verandering wel eens een redelijke marge. Ik heb agenten horen zeggen dat dat 20 km zou zijn. Volgens mij klopt dat ook wel anders was ik ook al wel eens nat gegaan.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:07 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
[..]
Dan de vraag: Waarom ben ik niet staande gehouden, ik reed wel degelijk te hardNiet veel maar toch.... Of pakken ze alleen de grote overtreders? Ik reed op dat moment daar als enige, dus niet dat ze iemand anders aan de kant gingen zetten...
PS: Ik klaag er niet over hoor
Ok, want ik vind 70 daar eigenlijk een nette snelheid. Een middenberm, 2 banen, geen wegen van rechts (of links) en erg rustig. Ik rij er 4 keer per week en 50 voor 2 kilometer vind ik toch net te langzaam, het is dan echt net of je stilstaat....quote:Op zondag 29 januari 2006 23:10 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik heb het nooit anders gezien dan direct staande houden. Ze hanteren meestal voor de verandering wel eens een redelijke marge. Ik heb agenten horen zeggen dat dat 20 km zou zijn. Volgens mij klopt dat ook wel anders was ik ook al wel eens nat gegaan.
bij lasercontroles pakken ze alleen de extreme debielen eruit, zeg maar vanaf 20 +quote:Op zondag 29 januari 2006 23:07 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
[..]
Dan de vraag: Waarom ben ik niet staande gehouden, ik reed wel degelijk te hardNiet veel maar toch.... Of pakken ze alleen de grote overtreders? Ik reed op dat moment daar als enige, dus niet dat ze iemand anders aan de kant gingen zetten...
PS: Ik klaag er niet over hoor
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:37 schreef Agiath het volgende:
Ik krijg opeens een goed idee voor practical joke
Stroboscoop aan zo'n paal hangen rond spitsuur
Anders verpest jij de sfeer eventjes hierquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:28 schreef Mantaray het volgende:
Ik kreeg na een lasercontrole de acceptgiro gewoon thuisgestuurt. Dus afwachten maar.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:45 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Anders verpest jij de sfeer eventjes hier
OT: Zou kut zijn
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:51 schreef NCU het volgende:
[..]
Sorry dat ik het ook nog eens verpest, maar ik kreeg 3 maanden later de acceptgiro op de deurmat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |