Wat jouw sig zegt.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:52 schreef Rufus-Seal het volgende:
Fantastisch!
Huub Stapel is wel een toffe gast. Maar niet geschikt voor autoprogramma's.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:59 schreef Camplo het volgende:
Nederlandse programma's zijn wel heel erg slecht. Een paar jaar had je altijd Huub Stapel die kwam vertellen hoe goed auto's waren. (net voor Sex Court was dat)
Ja en heb je hem toen ook zien prutsen in de sneeuw met die Audi? Sjongejongejonge, wat een aanfluiting.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:49 schreef Palomar het volgende:
Ik vind vooral die Michael Pilarcyk (oid) slecht. Laat altijd duidelijk merken dat ie helemaal niet snapt wat ie zegt. Zie je eerst zo'n lame filmpje waarin ze de auto proefrijden met ontzettende kutmuziek eronder, waardoor je het motorgeluid niet meer hoort. Daarna stapt ie uit en verwacht je een uitgebreide review. Enige wat ie dan zegt is "de auto rijdt... ehm.. goed" waarna die de specs op gaat noemen op een toon alsof ie de woorden voor het eerst hoort.
Dat programma is gewoon één grote commercial johquote:Op maandag 30 januari 2006 00:49 schreef Palomar het volgende:
Ik vind vooral die Michael Pilarcyk (oid) slecht. Laat altijd duidelijk merken dat ie helemaal niet snapt wat ie zegt. Zie je eerst zo'n lame filmpje waarin ze de auto proefrijden met ontzettende kutmuziek eronder, waardoor je het motorgeluid niet meer hoort. Daarna stapt ie uit en verwacht je een uitgebreide review. Enige wat ie dan zegt is "de auto rijdt... ehm.. goed" waarna die de specs op gaat noemen op een toon alsof ie de woorden voor het eerst hoort.
Afgelopen zaterdag rond 23:20 bij Everdingen vlakbij, een Hummer een Escalade en een limousine (witte met een neger als chauffeur) stonden stil bij een tankstation. Wat ik daar nu weer van moest denkenquote:Op maandag 30 januari 2006 08:50 schreef Metro2005 het volgende:
Het nadeel van nederlandse autoprogramma's:
Ze vinden geen enkele auto slecht![]()
Gisteren naar Bavo zitten kijken in gek op wielen oid, en daar liet ie echt van die megaslurpbakken uit amerika zien waarvan driekwart al niet eens naar Europa kwam (emissievoorwaardes iemand)
Waarom moet altijd alles maar groter, breder en zwaarder terwijl we juist zo'n probleem hebben met ruimte en brandstoffen.
ik snap die autofabrikanten niet hoor
De Stig is eigenlijk Ayrton Senna, die zijn dood in scene heeft moeten zetten om onder zijn contract met Williams uit te komen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |