Ja, ik had ook dat ik moest counteren maar mijn tegenstander niet aanviel. >_< Het spel heeft een aantal vervelende bugs.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:51 schreef zatoichi het volgende:
En ik snap sparring -> exercise niet, soms gaat de tegenstander wel met zijn rug naar je staan, en soms niet. En probeer dan maar de "toe foe's back" moves maar....
komt er nog 1 achter. Heb je met 1 of 2 rondes gedaan?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:09 schreef gijsje79 het volgende:
Net Time Attack Tag zilver en goud gehaald.
Valt niet mee.
Eerste keer dat ik speelde had ik meteen Zilver.. dat nog een paar keer gehaald.. en slechter dan Bronsquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:09 schreef gijsje79 het volgende:
Net Time Attack Tag zilver en goud gehaald.
Valt niet mee.
Tag is standaard 1 ronde.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
komt er nog 1 achter. Heb je met 1 of 2 rondes gedaan?
Ja soms erg frusterend.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik speelde had ik meteen Zilver.. dat nog een paar keer gehaald.. en slechter dan Brons
Maar goud kwam ik nog een seconde of 2 tekort
lol, zag tag niet staanquote:
Krijg goud niet voor elkaar en ben te goed voor bronsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:18 schreef gijsje79 het volgende:
Net de time trails gehaald met tag.
Kan wel zeggen dat ik de SP zo goed als heb uitgespeeld.
Ja had steeds goud of zilver moest dus in stage 5 wachten op de tijd dat ik brons had.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Krijg goud niet voor elkaar en ben te goed voor brons
Jaja.. je bent goed in het spelquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:02 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja had steeds goud of zilver moest dus in stage 5 wachten op de tijd dat ik brons had.
Christie is de ultieme button basher en levert koelere veel punten op. Dat merkte ik in deel 3 ook alquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:54 schreef Mystikvm het volgende:
Ben er al wel achter dat Survival in Tag Mode behoorlijk makkelijker is. Als je op de juiste momenten wisselt kom je een heel eind. En uiteraard met Christie spelen.
Vandaag brons ermee gehaald.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:54 schreef Mystikvm het volgende:
Ben er al wel achter dat Survival in Tag Mode behoorlijk makkelijker is. Als je op de juiste momenten wisselt kom je een heel eind. En uiteraard met Christie spelen.
brons is niet zo moeilijk in tag mode. Ik moet alleen in alles nog silver halen helaas, en dat is vrij pittig, laat staan gold.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:31 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vandaag brons ermee gehaald.
Zilver valt niet mee.
Ken die personages eigenlijk niet zo bij naam.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |