Er zit een prachtige aan/uit knop op je xbox 360quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij kun je hem niet eens onderbreken
De eindfilmpjes zijn trouwens ook allemaal op IGN te checken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:35 schreef Morthill het volgende:
Eindfilmpje Helena is super, ik had gewoon kippenvel
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]Net gedaan. :')SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu maar wat kleren sparen.![]()
Ik had hem op 1 ronde gezet, en meteen de eerste wedstijd Goud gehaald... nu moet ik slechter gaan spelen om ook zilver en brons achievments te halen :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:09 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Net gedaan. :\')
Nu maar wat kleren sparen.
Ik wil 'm wel ruilen tegen Perfect Dark Zero als je die nog niet hebt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:34 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
iemand ruilen met een ander spel?
Damn dit spel is echt niks voor mij
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik had hem op 1 ronde gezet, en meteen de eerste wedstijd Goud gehaald... nu moet ik slechter gaan spelen om ook zilver en brons achievments te halen :\')
Zoals ik al in het andere topic meldde heb ik die dus idd alquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:28 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik wil \'m wel ruilen tegen Perfect Dark Zero als je die nog niet hebt.
ik zie er ook tegenop.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ben eindelijk begonnen aan dat hele gedoe om Tengu te unlocken. Heb nu 5 pas chars time attack gedaan en heb nog veel heel te gaan.
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:58 schreef gijsje79 het volgende:
Net een dik uur Time Trail gedaan met Tengu.Stomme vogel
Wat een kut ventje.
Eindelijk had ik hem, maar kreeg geen nieuwe kleren.![]()
Kan ik hem zeker weer gaan doen.
Er waren nu wel momenten dat ik me controller tegen de muur wou gooien.
Nee hoor, je krijgt ook nieuwe kleertjes voor de vrouwtjes waar je al een extra kostuum voor hebt, erg smakelijk hoor, dus ik zou maar gauw die kleren ook gaan unlocken als ik jou wasquote:Op maandag 6 februari 2006 08:04 schreef gijsje79 het volgende:
Zet de instellingen op 1 ronde.
Om kleren te unlocken moet je wel 2 rondes doen.
Dit geld alleen maar voor de mannetjes die geen story mode heeft.
*Meld zich...quote:Op maandag 6 februari 2006 09:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gisteren paar dingen gedaan in time attack, maar dan moet je dat laatste wijf doen,..en die vind ik zoooo valsss... ben in staat om mn controller door de tv te gooien dan, zo kwaad!
Ah zo erg is dat he.. kom je aan met een moeilijk harde combo.. flits zij weg en staat ze achter je.. beukt ze je vol in de muur..quote:Op maandag 6 februari 2006 11:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
*Meld zich...
1 grab en het is over vaak
Tis dan een beetje zoals : Vieze vuile cencuur cencuur, cencuur cencuur cencuur cencuur!!!
Ik heb 1 keer de neiging gehad om me controller te gooien, kon me gelukkig inhouden.
Maar je wint minder door ze te couteren dan door ze inelkaar te meppen.. tis prachtig als je kan blocken, maar dat is echt haast niet te doen bij die bitch.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vind um te gek.
En doe combi's kan je onderbreken met een counter... Lastig wel, maar het kan.
Maar soms....quote:Op maandag 6 februari 2006 14:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar je wint minder door ze te couteren dan door ze inelkaar te meppen.. tis prachtig als je kan blocken, maar dat is echt haast niet te doen bij die bitch.
Ja dat drukt nog netjes uit hoe je je dan eigenlijk voeltquote:Op maandag 6 februari 2006 15:18 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Maar soms....
Ik had echt zo'n goed gevecht tegen haar, waarin ik die bitch gewoon counterde, slaan, opzij move, zji mist, ik grab haar, en vervolgens counter ik haar weer! Dat was echt lekker!
Nee frustrerender vind ik eigenlijk dat als ik een gevecht goed win, ik de volgende twee finaal in elkaar geslagen wordt, dan mag je even ruiken aan de overwinning en dan wordt je alsnog de grond ingetrapt. Daar kun je echt een low self esteem van krijgen....
Die is er ook niet echt, denk ik. Ik hoor zelfs mensen die vrijwel alleen maar fighting games spelen klagen dat het niet erg gebalanceerd is.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:45 schreef masterdave het volgende:
Ik weet precies wat jullie bedoelen, en ben ook een weakness aan het zoeken voor die eindchick, maar nog geen echte goeie gevonden...
Ja het kan daar soms wel hard gaan.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:03 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
![]()
Uur frustratie en helemaal niks winnen ook
Oh Gijs.. ik zit af en toe te SCHELDEN op die karakters![]()
Gisteren paar dingen gedaan in time attack, maar dan moet je dat laatste wijf doen,..en die vind ik zoooo valsss... ben in staat om mn controller door de tv te gooien dan, zo kwaad!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |