Je wil niet weten wat voor trage bakken ik soms tegenkom bij klanten van het bedrijf waar ik voor werk. Een oude pentium op 266Mhz is soms geen uitzondering. En dan vragen ze ook nog of er WIndows XP op kan draaienquote:Op zondag 29 januari 2006 20:22 schreef Zombine het volgende:
Wat een achterlijk kut ding is die computer van mijn broertje. Heb je hem net geformateerd zodat je denkt dat die weer lekker snel draait, blijkt het net dikke stront door een kut trechter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Installeer je alle drivers, wordt die nog trager.
Waarom bestaan trage kut computer uberhaupt nog. Weg met die rotzooi.
Je rekent zeker een uur loonquote:Op zondag 29 januari 2006 20:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat voor trage bakken ik soms tegenkom bij klanten van het bedrijf waar ik voor werk. Een oude pentium op 266Mhz is soms geen uitzondering. En dan vragen ze ook nog of er WIndows XP op kan draaien
Maar goed, die trage bakken leveren mij wel lekker makkelijk geld op, ik kan er immers ook niets aan doen dat die dingen zo lang doen over het opstarten
Tja jij krijgt er nog voor betaald tenminste. En eigenlijk klopt mijn OP niet, want hij zou juist gewoon moeten draaien. met 2.6 2.4 ghz en geforce 5700.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat voor trage bakken ik soms tegenkom bij klanten van het bedrijf waar ik voor werk. Een oude pentium op 266Mhz is soms geen uitzondering. En dan vragen ze ook nog of er WIndows XP op kan draaien
Maar goed, die trage bakken leveren mij wel lekker makkelijk geld op, ik kan er immers ook niets aan doen dat die dingen zo lang doen over het opstarten
Ja, maar het draait voor geen meter op zo'n systeem. Dat is een en al swappen en het opstarten duurt zo lang dat in de tussentijd 3 kannen koffie kunt zetten en ze ook nog kunt leeg zuipen ook.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:26 schreef MiestOr het volgende:
lees even door The_Terminator
http://tweakers.net/nieuws/40951
Nou, mijn baas rekent datquote:
celeronquote:Op maandag 30 januari 2006 00:14 schreef rockstah het volgende:
Mijn celeron 333 draait een stuk sneller dan de meeste met spyware en firewall verneukte mega computers die mijn vrienden hebben
Msconfig, en dan al die bullshit afzetten zoals msn enzo die mee opstartenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Voor mensen zoals jij hebben ze Apple uitgevondenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:22 schreef Zombine het volgende:
Wat een achterlijk kut ding is die computer van mijn broertje. Heb je hem net geformateerd zodat je denkt dat die weer lekker snel draait, blijkt het net dikke stront door een kut trechter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Installeer je alle drivers, wordt die nog trager.
Waarom bestaan trage kut computer uberhaupt nog. Weg met die rotzooi.
Nee daar wordt je blij van. Apple is nog veel kutter. En mijn eigen pc levert nooit problemen met een refresh install.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:45 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
[..]
Voor mensen zoals jij hebben ze Apple uitgevonden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |