Moet ik dat helemaal lezenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:33 schreef Riparius het volgende:
[..]
Waarom vind je Nike als naam beter dan Floortje? Of Nike zo'n originele naam is, is trouwens maar de vraag. Het is het Griekse woord voor 'overwinning', net als het Latijnse Victoria, dus wat dat betreft zou het een mooie naam zijn voor een winnares van Idols. Maar het lijkt me knap vervelend als je Nike heet en mensen spreken je naam steeds verkeerd uit en brengen die in verband met een schoenenfabrikant. Ik vind Floortje dan een veel mooiere naam, en die is ook origineler omdat die naam buiten het Nederlandse taalgebied niet voorkomt. Floortje ('bloempje') klinkt niet als de naam van een winnares of een artiest natuurlijk, maar des te leuker is het als ze wél wint.
hangt van de persoon af. Floortje past perfect bij haar imagoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:39 schreef Woelli het volgende:
Toch blijf ik Nike leuker vinden dan Floortje![]()
me nichtje heet Maartje..... ik vin die naam echt boersquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:04 schreef chansadres het volgende:
Maartje en Kathy (spreken als Keetie)
Echt wel!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:18 schreef matthijst het volgende:
[..]
Floortje, de Anniko van Santen van 2006:
[afbeelding][afbeelding]
ik ookquote:
was ooit verliefd op en Maartje...totdat ze begon te rokenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:04 schreef chansadres het volgende:
Maartje en Kathy (spreken als Keetie)
No more commentsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:27 schreef Liene het volgende:
Hallo het gaat hier over Floortje! Die is gewoon SUPERB!
Ik vind der ook iets weg hebben van Jessica Alba en Jennifer Love Hewittquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:12 schreef Andiyan het volgende:
Ontopic:
[..]
Echt wel!![]()
Ik vond altijd al dat ze op iemand leek, nu weet ik het!![]()
kan (in wil) ik niets tegen inbrengenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:27 schreef Liene het volgende:
Hallo het gaat hier over Floortje! Die is gewoon SUPERB!
Jessica Alba =quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:15 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik vind der ook iets weg hebben van Jessica Alba en Jennifer Love Hewitt
Jessica Alba is *Kwijl*quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:00 schreef Timmai het volgende:
[..]
Jessica Alba =![]()
Floortje =![]()
maar ze lijken niet echt op elkaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |