nah lijkt wel op wat ik heb gedaan vandaag jaquote:Op zondag 29 januari 2006 19:36 schreef Forcefuzz het volgende:
Opgestaan, gegeten en tegelijkertijd op de bank liggen, weer eten, bietje achter de pc wat klooien. Daar ben ik nu nog mee bezig overigens...
eej je zou toch nog een topic openen??quote:Op zondag 29 januari 2006 19:36 schreef cerror het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd geen fucking idèè wat ik heb gedaan vandaag.
Ik heb een topic geopend alleen post niemand.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:41 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
eej je zou toch nog een topic openen??
Een film gekeken en een kater gehad.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:36 schreef cerror het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd geen fucking idèè wat ik heb gedaan vandaag.
Dat was het ja!quote:Op zondag 29 januari 2006 19:44 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Een film gekeken en een kater gehad.
bij de kerk ?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:44 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb gesolliciteerd. Best wel nuttig.
waarvoor?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:44 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb gesolliciteerd. Best wel nuttig.
heftig!quote:Op zondag 29 januari 2006 19:46 schreef skiczukie het volgende:
Medewerker bij een fotografiezaak.
neej maar je zou toch zown topic openen met tv dingen.!!! je weet wel wat je vijrdag zeiquote:Op zondag 29 januari 2006 19:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb een topic geopend alleen post niemand.
Tjoah, die bewaar ik voor later.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:50 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
neej maar je zou toch zown topic openen met tv dingen.!!! je weet wel wat je vijrdag zei
ah ik ben niet zo goed in teksten schrijvenquote:Op zondag 29 januari 2006 19:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Tjoah, die bewaar ik voor later.
[MEEDOEN]Funmetal songteksten
Tjonge, zo moeilijk is toch niet om zieke dingen te verzinnen en te rijmen?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:53 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ah ik ben niet zo goed in teksten schrijven
o ja heb nog stuk gefietst met Lin.. was gezelligquote:Op zondag 29 januari 2006 19:41 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nah lijkt wel op wat ik heb gedaan vandaag ja
alleen geen bier!
Kvond het ook gezellig...quote:Op zondag 29 januari 2006 20:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
o ja heb nog stuk gefietst met Lin.. was gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |