nah lijkt wel op wat ik heb gedaan vandaag jaquote:Op zondag 29 januari 2006 19:36 schreef Forcefuzz het volgende:
Opgestaan, gegeten en tegelijkertijd op de bank liggen, weer eten, bietje achter de pc wat klooien. Daar ben ik nu nog mee bezig overigens...
eej je zou toch nog een topic openen??quote:Op zondag 29 januari 2006 19:36 schreef cerror het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd geen fucking idèè wat ik heb gedaan vandaag.
Ik heb een topic geopend alleen post niemand.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:41 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
eej je zou toch nog een topic openen??
Een film gekeken en een kater gehad.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:36 schreef cerror het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd geen fucking idèè wat ik heb gedaan vandaag.
Dat was het ja!quote:Op zondag 29 januari 2006 19:44 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Een film gekeken en een kater gehad.
bij de kerk ?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:44 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb gesolliciteerd. Best wel nuttig.
waarvoor?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:44 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb gesolliciteerd. Best wel nuttig.
heftig!quote:Op zondag 29 januari 2006 19:46 schreef skiczukie het volgende:
Medewerker bij een fotografiezaak.
neej maar je zou toch zown topic openen met tv dingen.!!! je weet wel wat je vijrdag zeiquote:Op zondag 29 januari 2006 19:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb een topic geopend alleen post niemand.
Tjoah, die bewaar ik voor later.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:50 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
neej maar je zou toch zown topic openen met tv dingen.!!! je weet wel wat je vijrdag zei
ah ik ben niet zo goed in teksten schrijvenquote:Op zondag 29 januari 2006 19:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Tjoah, die bewaar ik voor later.
[MEEDOEN]Funmetal songteksten
Tjonge, zo moeilijk is toch niet om zieke dingen te verzinnen en te rijmen?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:53 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ah ik ben niet zo goed in teksten schrijven
o ja heb nog stuk gefietst met Lin.. was gezelligquote:Op zondag 29 januari 2006 19:41 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nah lijkt wel op wat ik heb gedaan vandaag ja
alleen geen bier!
Kvond het ook gezellig...quote:Op zondag 29 januari 2006 20:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
o ja heb nog stuk gefietst met Lin.. was gezellig
Lindaquote:Op zondag 29 januari 2006 20:14 schreef -Lin- het volgende:
[..]
Kvond het ook gezellig...
verder was mijn zondag erg duf![]()
meppel is hipquote:Op zondag 29 januari 2006 20:18 schreef cerror het volgende:
Tering, half Meppel op fok.
True. Alleen Haveltermade niet.quote:
Nog een Meppeler?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
juh![]()
zal ik kitty er ook ff bij roepen ?
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:12 schreef -babydoll- het volgende:
Jeej meppel...
Ik heb stiekem wel zin.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:31 schreef guitarist.nl het volgende:
ik ga zo nog ff met _mimic naar de mac, wie gaat d'r mee ?
ow vergeten...ik was nog een heel klein beetje bezig geweest met de studiequote:Op zondag 29 januari 2006 21:29 schreef InsertCredit het volgende:
Och, niets doen heeft ook zo z'n nuttige kanten.
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:33 schreef Roellio het volgende:
Ik heb vandaag een maat van me aan de telefoon uitgelachen omdat 'ie iemand anders' auto in de poeier gereden heeft.
Vast niet naar de mac in Nijmgegen?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:31 schreef guitarist.nl het volgende:
ik ga zo nog ff met _mimic naar de mac, wie gaat d'r mee ?
ah gezellig man, _mimic komt om 5 over 22 met de trein an dus 10 over 22 bij de macquote:Op zondag 29 januari 2006 21:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb stiekem wel zin.
Maar ik ben te lui.
Woon je ook in meppel dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb stiekem wel zin.
Maar ik ben te lui.
euh je, altijd te laatquote:Op zondag 29 januari 2006 21:36 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
![]()
Dat doen we wel wanneer het er echt op aankomt.
Nu dus.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:36 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
![]()
Dat doen we wel wanneer het er echt op aankomt.
Wie is dat dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ow ow ow wel een beetje bij de les blijven
owjaquote:Op zondag 29 januari 2006 21:38 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
hij heeft 2 nummers met scheldgeweld meegedrumt toen wij er ook waren!!
Slim genoeg?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:41 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
ik hoef gelukkig eventjes niet meer te leren!!!
Beter.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:42 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Nee net toetsen gehad, dus hoeft het ff niet meer![]()
moet je stage lopen ofzo?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:43 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Beter.![]()
Blij dat ik een jaartje geen college hoef te volgen.
Zow beterquote:Op zondag 29 januari 2006 21:45 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Jaartje ertussenuit geknepen om een eigen bedrijfje te beginnen.
o das wel leuk, wat voor bedrijf ?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:45 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Jaartje ertussenuit geknepen om een eigen bedrijfje te beginnen.
Mag ik een gok doen?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:47 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
o das wel leuk, wat voor bedrijf ?
vast wel, met _mimic bedrijf loopt het wel redelijkquote:Op zondag 29 januari 2006 21:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Mag ik een gok doen?
Ik denk web-design.
Jah, super leuk.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:47 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
o das wel leuk, wat voor bedrijf ?
wow das wel erg cuwl !!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:51 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Jah, super leuk.
Ik heb camera's, lampen, geluidsapparatuur etc aangeschaft om presentatievideo's te schieten.
Dus bijv een animatie van een nieuwe product of een stadsvideo voor de gemeente.
Had het lef om er mee te beginnen toen een filmpje dat ik gemaakt had voor MTV in de prijzen was gevallen.
En hoewel ik pas net begonnen ben nog geen moment spijt van gehad.![]()
Het is inderdaad wel stevig aanpoten maar vermaak me er kostelijk mee.
![]()
Slaap lekker.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:53 schreef -babydoll- het volgende:
ik ga maar eens naar bed denk ik,morgen vroeg op![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:53 schreef -babydoll- het volgende:
ik ga maar eens naar bed denk ik,morgen vroeg op![]()
naar de macquote:Op zondag 29 januari 2006 21:58 schreef InsertCredit het volgende:
Iemand nog iets nutteloos van plan?
nah een kammeraad vroeg me mee, en die trakteerde dus, en tja tis minder dan 5 min fietsen dus tja waarom nietquote:
Je bent mijn dubbelgangerquote:Op zondag 29 januari 2006 23:29 schreef -Beer- het volgende:
Opgestaan, eten, gitaar gespeeld tot mn gewrichten pijn deden en weer gegeten en dat was het.![]()
Ik heb alleen maar vingeroefeningen gedaan, saai maar practischquote:Op zondag 29 januari 2006 23:31 schreef guitarist.nl het volgende:
Gitaarspelenheb ik vandaag ook nog gedaan uiteraard
lakker hard, waren m'n buren blij mee
ah saaiquote:Op zondag 29 januari 2006 23:32 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar vingeroefeningen gedaan, saai maar practisch![]()
Waar haal je die vandaan want ik kan het nergens vinden op internet. heb ook niet echt moeite gedaan maar toch ?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ah saai
ik zet gewoon backingtrackje op en ga beetje soleren
E pentatonischquote:Op zondag 29 januari 2006 23:34 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Waar haal je die vandaan want ik kan het nergens vinden op internet. heb ook niet echt moeite gedaan maar toch ?![]()
Huh?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:08 schreef guitarist.nl het volgende:
*schop
o god tis alweer maandag
morgen alweer weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |