de bar schenkt ook nietquote:Op zondag 29 januari 2006 19:31 schreef MiestOr het volgende:
tegen de bar omdat hij me niet meer wilde schenken
over je opa omdat die in me tank stond te pissenquote:Op zondag 29 januari 2006 19:46 schreef Rydell het volgende:
In de benzinetank van mijn buurman's auto.Heb ik van mijn opa geleerd.
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:48 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
over je opa omdat die in me tank stond te pissen
Over een scooter heen, van een vriend...quote:Op maandag 30 januari 2006 01:02 schreef juiced het volgende:
M'n broertje heeft eens na het zeiken op een helm gestapt die aan een brommer vastgeketend zat.
In het waterbakje van de hondquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Wij gingen na het uitgaan altijd nog ff napraten, en dan ook nog ff bij die lieve mensen tegen de schutting aan pissen, want als je moet dan moet je.
En na een paar weken hing daar een briefje op de schutting, gelieve niet uw hond tegen de schutting te laten urineren![]()
Kheb laatst iets vergelijkbaars gedaan, ik kwam laatst bij een ex-vriendin van me die nog steeds achter me aanzit. Nou zeg ik dus tegen haar dat ik vieze dingen met 'r wil doen. Ik zeg: doe je ogen dicht. 10 minuten later doet ze haar ogen open en vraagt ze: We zouden toch iets vies doen, ik zeg jahaa, ik heb net je handtas volgescheten...quote:Op maandag 30 januari 2006 22:11 schreef Fok_you het volgende:
owjah en over zo'n hele stapel van die gigantische wc-rollen met een doorsnede van een halve meter in een restaurant wat me niet beviel![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 22:17 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Kheb laatst iets vergelijkbaars gedaan, ik kwam laatst bij een ex-vriendin van me die nog steeds achter me aanzit. Nou zeg ik dus tegen haar dat ik vieze dingen met 'r wil doen. Ik zeg: doe je ogen dicht. 10 minuten later doet ze haar ogen open en vraagt ze: We zouden toch iets vies doen, ik zeg jahaa, ik heb net je handtas volgescheten...
waar gebeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |