In de pauze net was dat volgens mij ook zo, ik zag tenminste allemaal lui op 2 latten...quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:25 schreef At_Fundum het volgende:
Wel vreemd dat het exclusief voor snowboarders is, als je zo'n baan toch hebt liggen kun je er net zo goed ook een groepje skiërs vanaf sturen.
Maar dat zal wel vloeken zijn hier, tussen de snowboardfans![]()
Ik heb het ook wel eens met skiërs gezien bij de X-games ofzo, maar ik heb het er meer over dat dat dan ook op de OS kan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:28 schreef Remzz het volgende:
Ja word ook wel gedaan in het skieen, heb het wel eens gezien.
Verschrikkelijk ja... zit je in een mooie boardercross....quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:25 schreef At_Fundum het volgende:
Wel vreemd dat het exclusief voor snowboarders is, als je zo'n baan toch hebt liggen kun je er net zo goed ook een groepje skiërs vanaf sturen.
Maar dat zal wel vloeken zijn hier, tussen de snowboardfans![]()
Wat te denken van mountainbikers en sneeuwscootersquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:25 schreef At_Fundum het volgende:
Das wel een goed plan voor de finalequote:Op donderdag 16 februari 2006 12:22 schreef XL het volgende:
[..]
Als beer online komt zal ik vragen of hij het opneemt (die heeft zo'n hip mediacenter), dan maakt die er wel een torrent van ofzo.
Hij is nog steeds niet online, misschien kan iemand hier het opnemen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:36 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Das wel een goed plan voor de finale![]()
Nope sorry, ik kan het misschien wel streamen, maar niet opnemen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:22 schreef XL het volgende:
[..]
Hij is nog steeds niet online, misschien kan iemand hier het opnemen?
Kan wel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:22 schreef XL het volgende:
[..]
Hij is nog steeds niet online, misschien kan iemand hier het opnemen?
Niet op de NOS denk ik, misschien BBCquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:21 schreef SkunkfireJoe het volgende:
Finale begint om 13:55 dus kijken!!
Als je in een digitaal bestand kunt opnemen zou je er Kentaro veel plezier mee doen. De kans dat ze dit mooi gaan herhalen is nihil. Het begint zometeen om de BBC, van 14:00 tot 15:00 ofzo.quote:
Staat al klaar. Probeer DVD kwaliteit.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:47 schreef XL het volgende:
[..]
Als je in een digitaal bestand kunt opnemen zou je er Kentaro veel plezier mee doen. De kans dat ze dit mooi gaan herhalen is nihil. Het begint zometeen om de BBC, van 14:00 tot 15:00 ofzo.
Fantastisch commentaar ook daar. Commentator heeft een eigen topic.
Dat is hemquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Staat al klaar. Probeer DVD kwaliteit.
Is dat ook die kerel van Cheryl Maas? Met zijn as smooth as peanutbutter
Eerste twee gaan door.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:59 schreef Flippe het volgende:
Gat het nu weer om de tijd? Of gewoon wie per heat als eerste beneden is ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |