DAt je nog durft te klagen over Viola Holt....quote:Op zondag 29 januari 2006 18:56 schreef Mr_Booze het volgende:
had ik dat programma van Talpa opstaan 'Hotel Big Brother'.
Deed ze dat echt?.. die vrouw is niet depressief maar gestoord.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:05 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Mijn stem heb je.
En ik vind het wel storend dat ze zo lelijk is, ze probeert het niet eens te camoufleren maar gaat juist dr tieten showen. GADVER
Na deze zin ben ik opgehouden met lezen. Een kotssmiley is enkel wat rest:quote:Op zondag 29 januari 2006 18:56 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik wordt zo ziek van haar laatst had ik dat programma van Talpa opstaan
Ik kwam er toevallig langs.. trouwens daar gaat het helemaal niet om.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:21 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Na deze zin ben ik opgehouden met lezen. Een kotssmiley is enkel wat rest:
![]()
quote:
zoek even op in je Hoe-En-Wat-In-Het-Frans woordenboekje wat dat betekendquote:Op zondag 29 januari 2006 18:56 schreef Mr_Booze het volgende:
dan is het monsieur Holt wel.
En dan zelf ook een spelfout maken.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:55 schreef Kluupkluup het volgende:
zoek even op in je Hoe-En-Wat-In-Het-Frans woordenboekje wat dat betekend![]()
Yvonne!!quote:
Toen stopte ik met lezen.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:56 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik wordt
Boeiendquote:Op maandag 30 januari 2006 11:49 schreef Furious het volgende:
[..]
Toen stopte ik met lezen. [afbeelding][afbeelding]
Ik vind haar soms een mannelijke arrogantie hebben.. sorry dat jij sarcasme niet verstaat.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:55 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
zoek even op in je Hoe-En-Wat-In-Het-Frans woordenboekje wat dat betekend![]()
Dan gaat ze juist niet weg, ze trekt stemmen die geld opleverenquote:Op zondag 29 januari 2006 19:03 schreef __Saviour__ het volgende:
stem haar dan weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |