Niet echt hè.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:30 schreef Pakspul het volgende:
Is medelijden net zo nutteloos als gezondheid zeggen?
En waarom zeg je gezondheid?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet echt hè.
1: *nies*
2: Gezondheid!
1: Dankje.
En verder niets.
1: Ik heb vanmiddag gehoord dat ik kanker heb.
2: Ah, wat erg. Als je maar weet dat ik er voor je ben
![]()
.
1: Ik voel me al een stuk beter.
.
jij hebt inderdaad problemenquote:Op zondag 29 januari 2006 18:41 schreef caradoc het volgende:
Ach man, heb jij problemen? Kijk mij dan, ik heb het pas moeilijk! A.u.b. heb medelijden met mij! MIJ!!!! NIET MET JEZELF, LUL!!!!!
Omdat mensen vroeger dachten dat de duivel via je mond dan naar binnen ging...quote:Op zondag 29 januari 2006 18:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet uit medelijden denk ik.
Dus orale seks was not-done in die tijd?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:59 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Omdat mensen vroeger dachten dat de duivel via je mond dan naar binnen ging...
De spellingspolitie heeft geconstateerd dat jij een grammatisch mankement hebt. Wij verzoeken u om met het Kofschip (genaamd "de ABN Schrijfzo") naar Taalland af te reizen en daar les te nemen in het gebruik van d en t wanneer men het voltooid deelwoord moet gebruiken.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:30 schreef Pakspul het volgende:
gezegt
Waarom vraag je je dat af? Zolang je niet al te bot wordt, hoef je je echt niet druk te maken of je wel genoeg medelijden met een persoon hebt. De een denkt dara anders over dan de ander. Dus is sowieso moeilijk om een duidelijke lijn te trekken. En er bestaat ook nog een verschil tussen medelijden en interesse. Ik denk dat mensen met een handicap daar meer aan hebben ipv dat gejammer van "oh wat erg voor je".quote:Op zondag 29 januari 2006 18:30 schreef Pakspul het volgende:
Is het raar of onbeschoft als je amper medelijden hebt met andere mensen hun problemen als je zelf al genoeg op je CV hebt staan?
En dan doel ik vooral op lichamelijke problemen. Zelf kan ik helemaal niet naar dat gejammer luisteren misschien bot gezegt, maar de meesten jammeren al bij de meest kleine dingen andere hebben het dan wel serieuzer. Leer er gewoon mee leven moet ik ook. 'ik heb er niet voor gekozen.' helaas ik ook niet
Is medelijden net zo nutteloos als gezondheid zeggen? Het is misschien leuk voor de persoon dat er iemand aan hem/haar denkt maar de pijn gaat er niet van weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |