abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34588306
Is het raar of onbeschoft als je amper medelijden hebt met andere mensen hun problemen als je zelf al genoeg op je CV hebt staan?

En dan doel ik vooral op lichamelijke problemen. Zelf kan ik helemaal niet naar dat gejammer luisteren misschien bot gezegt, maar de meesten jammeren al bij de meest kleine dingen andere hebben het dan wel serieuzer. Leer er gewoon mee leven moet ik ook. 'ik heb er niet voor gekozen.' helaas ik ook niet

Is medelijden net zo nutteloos als gezondheid zeggen? Het is misschien leuk voor de persoon dat er iemand aan hem/haar denkt maar de pijn gaat er niet van weg.
  zondag 29 januari 2006 @ 18:35:37 #2
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_34588453
Ik heb bijna niks op mijn cv en ik heb al amper (lees geen) medelijden met andere mensen. He geen vermaak als leedvermaak he

En ja het klopt dat sommige dingen in het leven gewoon een gegeven is. Sommige mensen worden geboren met een waterhoofd. Tja daar moet je mee leren leven. Maar vergeet niet alles is relatief. Ik ben dan wel kerngezond, erg knap en intelligent met een goed betaalde baan. Maar ik heb ook mijn tegenslagen. Gisteren nog zag ik dat een Armani broek in mijn maat uitverkocht was. Echt ik heb daar echt van gebaald. En nee ik hoef ook jullie medelijden niet

[ Bericht 68% gewijzigd door TranceAction op 29-01-2006 18:45:47 ]
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_34588557
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:30 schreef Pakspul het volgende:
Is medelijden net zo nutteloos als gezondheid zeggen?
Niet echt hè.

1: *nies*
2: Gezondheid!
1: Dankje .

En verder niets. Niemand schiet er wat mee op verder .

1: Ik heb vanmiddag gehoord dat ik kanker heb .
2: Ah, wat erg . Als je maar weet dat ik er voor je ben .
1: Ik voel me al een stuk beter .

Persoon 1 voelt zich beter, weet dat 'ie steun kan verwachten enz. etc.

.
pi_34588593
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Niet echt hè.

1: *nies*
2: Gezondheid!
1: Dankje .

En verder niets.

1: Ik heb vanmiddag gehoord dat ik kanker heb .
2: Ah, wat erg . Als je maar weet dat ik er voor je ben .
1: Ik voel me al een stuk beter .

.
En waarom zeg je gezondheid?
pi_34588594
Ach man, heb jij problemen? Kijk mij dan, ik heb het pas moeilijk! A.u.b. heb medelijden met mij! MIJ!!!! NIET MET JEZELF, LUL!!!!!
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  zondag 29 januari 2006 @ 18:46:59 #6
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_34588760
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:41 schreef caradoc het volgende:
Ach man, heb jij problemen? Kijk mij dan, ik heb het pas moeilijk! A.u.b. heb medelijden met mij! MIJ!!!! NIET MET JEZELF, LUL!!!!!
jij hebt inderdaad problemen

offtopic je ava is lekker.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_34588833
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:41 schreef Pakspul het volgende:

[..]

En waarom zeg je gezondheid?
Niet uit medelijden denk ik .
pi_34589108
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Niet uit medelijden denk ik .
Omdat mensen vroeger dachten dat de duivel via je mond dan naar binnen ging...
pi_34590093
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:59 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Omdat mensen vroeger dachten dat de duivel via je mond dan naar binnen ging...
Dus orale seks was not-done in die tijd?
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_34590220
Gooi maar slotje op dit topic
  zondag 29 januari 2006 @ 19:45:37 #11
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_34590385
quote:
gezegt
De spellingspolitie heeft geconstateerd dat jij een grammatisch mankement hebt. Wij verzoeken u om met het Kofschip (genaamd "de ABN Schrijfzo") naar Taalland af te reizen en daar les te nemen in het gebruik van d en t wanneer men het voltooid deelwoord moet gebruiken.

Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_34590749
quote:
Is het raar of onbeschoft als je amper medelijden hebt met andere mensen hun problemen als je zelf al genoeg op je CV hebt staan?

En dan doel ik vooral op lichamelijke problemen. Zelf kan ik helemaal niet naar dat gejammer luisteren misschien bot gezegt, maar de meesten jammeren al bij de meest kleine dingen andere hebben het dan wel serieuzer. Leer er gewoon mee leven moet ik ook. 'ik heb er niet voor gekozen.' helaas ik ook niet

Is medelijden net zo nutteloos als gezondheid zeggen? Het is misschien leuk voor de persoon dat er iemand aan hem/haar denkt maar de pijn gaat er niet van weg.
Waarom vraag je je dat af? Zolang je niet al te bot wordt, hoef je je echt niet druk te maken of je wel genoeg medelijden met een persoon hebt. De een denkt dara anders over dan de ander. Dus is sowieso moeilijk om een duidelijke lijn te trekken. En er bestaat ook nog een verschil tussen medelijden en interesse. Ik denk dat mensen met een handicap daar meer aan hebben ipv dat gejammer van "oh wat erg voor je".
There is no other!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')