Volledig mee eens, buiten dat is dit ook geen discussietopic maar om elkaar te helpenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:34 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Top reactie![]()
Zulke mensen moet je idd een beetje links laten liggen
- Het lukt ze zelf niet dus gaan ze maar dit soort uitlokkende reacties plaatsen.
- Ze hebben te weinig inzicht en kennen de basis verschillen en gedachten van een Windows en een Linux-based systeem niet eens.
'T zijn meestal reacties uit onmacht![]()
1 2 | bash: /usr/local/bin/dmg2iso.pl: /usr/bin/perl^M: bad interpreter: No such file or directory |
1 2 3 | LI_ |
Hmmm... dat is wel weer ingewikkelder wat ik eigenlijk zoek. Ik heb wat MP3\'tjes die ik even snel op een CD wil branden omdat er geen geluidskaart in m\'n Linux-computer zit en ik toch naar de muziek wil luisteren. Dus ik dacht, ik sleep ze op een van de programma\'s die ik bij Ubuntu kreeg om een CD mee te branden en klaar is kees. Maar helaasquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:06 schreef Schorpioen het volgende:
Als het ook zonder gui mag: met de pakketten lame, normalize-audio en cdrecord kun je alles en dat werkt ook gewoon altijd. Zie: http://doc.nl.linux.org/HOWTO/MP3-CD-Burning-NL/
1 2 | Unable to start a standalone server: Address already in use |
GnomeBaker zeurt dat 'ie een plugin mist om MP3's te kunnen lezen en Serpentine doet gewoon helemaal niks als ik de MP3's toevoegquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Waarom wil Serpentine niet? Die doet het hier altijd prima. Net als Gnomebaker trouwens.
normaal zet ik die server altijd uit door de stekker er uit te trekken (don't ask why),quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Bijvoorbeeld. In ieder geval even een live cd pakken en kijken of je iets ziet dat verkeerd zou kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |