Dan heb ik niks meer te doen. Maar wat die melding betekent, dat zou ik dan weer niet weten. Google weet het ook niet?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:37 schreef Markster het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.waarom kom ik daar zelf niet op:Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(gokje...)quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:37 schreef Markster het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.waarom kom ik daar zelf niet op:Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
/home/markster/.themes/Milke 2.3/gtk-2.0/gtkrc:17: Unable to find include file: "icons/iconrc"
vlc: pcm_plug.c:384: snd_pcm_plug_change_channels: Assertion `snd_pcm_format_linear(slv->format)' failed.
Killed
Hmmm dan weet ik het ook nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:31 schreef Markster het volgende:
[..]
Heb het idee dat het met encoding te maken, niet met het lettertype. Maar welke ik ook kies, het blijft zo
Iemand een idee? Ik weet dus niet wat het huidige IP is van de machine, en heb geen flauw idee hoe ik deze machine kan benaderen om er een nieuwe distro op te zetten.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik heb een 19" Sun Netra X1 met UltraSparc IIe 400Mhz en 1 GB geheugen op de kop getikt.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En die ga ik co-locaten en een eigen webserver draaien voor m'n domeintjes.
Nu nog bekijken hoe ik er een stabiele linux distro opkrijg, want er zit dus geen enkele aansluiting op dat apparaat behalve console en ethernetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe kom ik in de CL?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:18 schreef wdn het volgende:
Kun je vanaf commandline up2date uitvoeren?
Misschien dat je een melding krijgtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:17 schreef Swetsenegger het volgende:
heb geen flauw idee hoe ik deze machine kan benaderen om er een nieuwe distro op te zetten.
Dat was een reactie op een post boven die van jou, denk ik.quote:
Zeg nou niet voorkruipen he.quote:
Sorry ik liep op de zaken vooruitquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:25 schreef wdn het volgende:
Swetsenegger:
Staat er al iets op?
Zit daar een floppy drive of CD drive in?
Heb je de beschikking over een CD speler uit een ander systeem?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sorry ik liep op de zaken vooruitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, er zit een serieel RJ-45 op en gewoon ethernet RJ-45 en twee USB poorten op.
Geen aansluiting voor een monitor of iets dergelijks. Ik heb een USB harddrive, maar ik weet dus niet of het systeem kan booten van USB.
Volgens mij onboard, en er is volgens mij IDE beschikbaar in dat ding.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Heb je de beschikking over een CD speler uit een ander systeem?
Er moeten nl 2 aansluitingen voor schijven/cd's in zitten en dan los je een hoop problemen op.
Hier een topic over een FTP install van debian:
OH enne! sommige linuxen kun je ook van USB stick starten. Misschien een idee om te proberen?
Is de USB een PCI kaart of onboard? Laatste zou -altijd- bootable moeten zijn.
Nou niet moeilijker maken dan nodig hequote:Op donderdag 9 februari 2006 19:56 schreef JeRa het volgende:
Kan hij dan al op die bootprompt komen? En het #je geeft aan dat je root bent, niet dat je in single user mode zitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het hoeft niet hoor. Binnenkort ga ik toch langs bij de webhoster waar hij anderhalf jaar in het rack heeft gehangen. Dus die komt er sowieso wel in, maar ik wilde vat wat voorwerk doenquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:54 schreef wdn het volgende:
En mij maar laten zoeken hmm?
Ik dacht debianquote:Welke linux?
Welke bootprompt. Remember, er hangt geen monitor aan dit apparaat.quote:Ok het wordt dus:
Vanaf de : bootprompt kun je naar single user mode (het #je).
En vanaf daar is het slechts ifconfig om het IP te vinden.
Als ik erin ben, wordt het een appeltje eitje jaquote:Daarna via een kabel een verbinding maken en Linux installeren (sparc64 versie) via een netwerk install.
Dat zal ik morgen eens proberen, het duurt trouwens minstens 10 minuten dat er niks gebeurt, langer heb ik niet gewacht. Vanuit de command line is het gewoon su Up2date invullen en gaan? of moet ik nog parameters megeven?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:18 schreef wdn het volgende:
Kun je vanaf commandline up2date uitvoeren?
Misschien dat je een melding krijgtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb het vage vermoeden dat dat apparaat standaard geen VGA out heeftquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:02 schreef wdn het volgende:
Swets: regel eens een scherm. Zonder zou ik niet weten hoe je dit voor elkaar gaat krijgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop