De oplossing:quote:Friesland
Bordspel met een M.
Ik wilde 'n foto van 'n slip zienquote:Op zondag 29 januari 2006 17:36 schreef floydvisser het volgende:
shirt
[afbeelding]
deze locatie ligt een boot met een t
41o43'57" N, 49o56'49" W.
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:36 schreef floydvisser het volgende:
shirt
[afbeelding]
deze locatie ligt een boot met een t
41o43'57" N, 49o56'49" W.
Je slip is zwaar okayquote:Op zondag 29 januari 2006 17:44 schreef floydvisser het volgende:
klopt goed gegokt hebbie me slippie al gezien?
blowen...![]()
pinky zo noemde ze mij vroeger wel eens..me naam floyd vandaar...quote:Op zondag 29 januari 2006 17:58 schreef Angelcakes het volgende:
in de url van de foto kwam het woord pinky voor en das een discotheek op renesse.. vandaar.. maar die hint van je helpt me niet verder vrees ik dus ik pas ff
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:11 schreef floydvisser het volgende:
[afbeelding]
kaarten
hele lange brug met een P
hint:de langste
hebbie nog wat lekkers voor bij t bier voor me?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[afbeelding]
Papendorpse Brug
smiliey met een C
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:02 schreef Angelcakes het volgende:
Boektitel met een K
Konijnquote:Op zondag 29 januari 2006 21:18 schreef Lief-visje het volgende:
een beest met vier poten met een k
kannievind nie... bedoeld toch niet ghandi?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:03 schreef Smurfin het volgende:
Richard Branson
[afbeelding]
Nederlands theoloog van gereformeerde huize, overleden in 1948, met een G
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:49 schreef floydvisser het volgende:
[..]
kannievind nie... bedoeld toch niet ghandi?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:23 schreef Borizzz het volgende:
Dat is Woody Hoogendijk maar ik kan nergens een foto vinden van hem...
Graag dus een oplosbare vraag stellen
door [img] url [/img] neer te zettenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:03 schreef Arjen85 het volgende:
hoe kan ik eignelijk een plaatje plaatsen??
tranen met tuiten gehuild !quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:12 schreef Borizzz het volgende:
Vitalis (prachtig boek overigens)
zwelgjequote:Op woensdag 1 februari 2006 10:28 schreef floydvisser het volgende:
tekenfilm draak met een Z
Volgens mij is dit geen antwoord op de vraag!quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:10 schreef floydvisser het volgende:
hector malot
[afbeelding]
heel klein landje in europa met een s
Ik zal een hint geven: het boek dat ik zoek heet "het scheepsmaatje" .quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:12 schreef Angelcakes het volgende:
uhm er staat duidelijk dat hij een boektitel met een S wil horen
en aangezien ik die niet kon vinden pas ik deze vraag even ...
San marinoquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:13 schreef floydvisser het volgende:
heb erg lang gezocht maar ben er uit! de rai
[afbeelding]
heel klein land in europa met een s
Met een...quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:14 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
San marino
[afbeelding]
Grootste land van Europa met kolonieen enz. erbij gerekend.
De euromast! Rotterdams trots...quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:36 schreef Smurfin het volgende:
Wat een fijne vraag weerNieuwe:
Dierenpark in Limburg met een G
Zakdoek...quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:14 schreef Lief-visje het volgende:
wc papier
[afbeelding]
hier snuit je je neus in met een Z
Stel de vraag dan ook met trotsquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:20 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
De euromast! Rotterdams trots...
Ik dacht dat 'Lost' redelijk bekend wasquote:Op zondag 5 februari 2006 13:43 schreef Lief-visje het volgende:
misschien kan je wat meer info geven Nuna
Als je echt een specifieke serie bedoelt moet je er nog wat meer info erbij zettenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:22 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik dacht dat \\\'Lost\\\' redelijk bekend wasMaar Love Boat is ook goed natuurlijk.
Nou ja, maakt ook niet uit. Er zijn er wel meer met de L zo te zienquote:Op zondag 5 februari 2006 14:34 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Als je echt een specifieke serie bedoelt moet je er nog wat meer info erbij zetten
Hier in Nederland worden ze geproduceerd door Terraquote:Op zondag 5 februari 2006 14:39 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nou ja, maakt ook niet uit. Er zijn er wel meer met de L zo te zienNu weer foto\\\\\\\'s posten. (Die genezende schoenzool weet ik helaas niet)
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:50 schreef Roltrapfee het volgende:
Sigur Ros (overigens staat op de site dat dit album uit 2002 komt, maar ach!)
[afbeelding]
Griekse god met een Z
Lambroquote:Op maandag 6 februari 2006 22:23 schreef Smurfin het volgende:
Een rivier van 130 km in de Italiaanse regio Lombardije met een L
Het is inderdaad vervelendquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:16 schreef Angelcakes het volgende:
ligt het aan mij of heb je een ontzettend lange en vervelende ondertitel ?
hij vern##$#$ de hele lay out
Space station simulatorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:56 schreef Nuna het volgende:
Warmwaterleiding
[afbeelding]
Een computerspelletje met een S
En nu verderquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:05 schreef bambino het volgende:
[..]
Space station simulator
[afbeelding]
das toch geen studie met een Bquote:
Bedrijfseconomiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:52 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Witchitafalls
http://www.omjcsignal.com/images/WitchitaFalls,TX11.jpg
Een studie met een B
Die is niet goed, dan had ik een T gevraagd, het is echt met een Lquote:Op zondag 12 februari 2006 13:45 schreef Guidow het volgende:
(Tibetaans) Leeuwtje
[afbeelding]
oud merk brommer met een S
Lhasa Apsoquote:Op zondag 12 februari 2006 13:42 schreef Smurfin het volgende:
Tibetaanse hondenras met een L
Angelcakes zag wél dat mijn vraag nog beantwoord moest worden....thanks Angelquote:Op zondag 12 februari 2006 15:16 schreef MosPos het volgende:
Mag ik niet beantwoorden, is mijn eigen vraag.![]()
Wie antwoord er even. (Hint: Vrijdag ochtend bij Edwin Evers met Lieve Mariane)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |