Bedankt voor de nuttige bijdrage.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:30 schreef Pietklaaso het volgende:
En nog meer te zeiken?
Dus jij, als studentje zijnde, denkt dat je er met praktijk alleen wel komt??quote:Op zondag 29 januari 2006 16:27 schreef kreezie het volgende:
Studeer je verdomme verpleegkunde omdat je geen politicus of ander figuur dat te pas en te onpas een half uur anderen staat te vervelen met geouwehoer, moet je afstuderen met jawel: een referaat. Moet vooral zo droog en saai mogelijk zijn, met een half uur gezwets over wetten en wat dat allemaal wel niet voor jou als verpleegkundige gaat betekenen.
En dan durft die lul van een docent ook nog te beweren dat het hier om het toetje van je opleiding gaat!
Tering HU, kutopleiding...![]()
Hahaha, wat een gelul....quote:Op zondag 29 januari 2006 18:41 schreef Dirktator het volgende:
(Af)studeren doe je alleen op de universiteit. Naar school gaan doe je als je HBO of MBO doet. Als je je lessen hebt gevolgd en alles naar behoren gemaakt hebt, krijg je een diploma.
krijgen we dat weerquote:Op zondag 29 januari 2006 18:41 schreef Dirktator het volgende:
(Af)studeren doe je alleen op de universiteit. Naar school gaan doe je als je HBO of MBO doet. Als je je lessen hebt gevolgd en alles naar behoren gemaakt hebt, krijg je een diploma.
Zo is het maar net. Op de middelbare en hogere beroepsopleiding studeert men niet, daar bereidt men zich voor op een beroep.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:41 schreef Dirktator het volgende:
En waarop bereid je je voor op de uni volgens jou dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:07 schreef Arendt het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Op de middelbare en hogere beroepsopleiding studeert men niet, daar bereidt men zich voor op een beroep.![]()
Delegeren, jongeman, puur delegeren. Leren jullie om berekeningen uit te voeren, leren wij om jullie die berekeningen op te leggen.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:16 schreef juiced het volgende:
[..]
En waarop bereid je je voor op de uni volgens jou dan?
Alarmfase het-stinkt-hier-naar-ballen is ingetreden.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:41 schreef Dirktator het volgende:
Zal jij balen als jij straks longkanker krijgt en op mijn afdeling afhankelijk zal zijn van al die zustertjes waarvan jij denkt dat ze het puur op praktijkervaring doen...quote:Op zondag 29 januari 2006 18:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dus jij, als studentje zijnde, denkt dat je er met praktijk alleen wel komt??
Wat een illusie....
Oh ik mag u alleen vaginaal onderzoeken na uw goedkeuring....Sorry mevrouw dat wist ik niet
Ga jij je eigen topic maken dan. Tis tenslotte klaagbaak, maar zeiken over een ander onderwerp verdient een eigen topic.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:20 schreef rekenwonder het volgende:
Nog kanslozer dan afstuderen: afstudeerders. Het zal ongetwijfeld een noodzakelijk kwaad zijn, maar val mij er niet mee lastig terwijl ik probeer mijn werk te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |