abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34583985
Studeer je verdomme verpleegkunde omdat je geen politicus of ander figuur dat te pas en te onpas een half uur anderen staat te vervelen met geouwehoer, moet je afstuderen met jawel: een referaat. Moet vooral zo droog en saai mogelijk zijn, met een half uur gezwets over wetten en wat dat allemaal wel niet voor jou als verpleegkundige gaat betekenen.

En dan durft die lul van een docent ook nog te beweren dat het hier om het toetje van je opleiding gaat!
Tering HU, kutopleiding...
pi_34584127
En nog meer te zeiken?
pi_34584220
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:30 schreef Pietklaaso het volgende:
En nog meer te zeiken?
Bedankt voor de nuttige bijdrage.
Je weet in welk sub forum je zit? Als je je al gaat storen aan een goed onderbouwde OP dan zit je hier toch echt verkeerd.

En TS
Idd klote. Maar als je eenmaal klaar bent
Troost je met de gedachte dat het de laatste keer is
pi_34588448
Offtopic verwijderd. En gezeur over avatars doe je maar per mail ofzo, maar niet in een willekeurig topic.
  zondag 29 januari 2006 @ 18:41:28 #5
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_34588596
(Af)studeren doe je alleen op de universiteit. Naar school gaan doe je als je HBO of MBO doet. Als je je lessen hebt gevolgd en alles naar behoren gemaakt hebt, krijg je een diploma.
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_34588659
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:27 schreef kreezie het volgende:
Studeer je verdomme verpleegkunde omdat je geen politicus of ander figuur dat te pas en te onpas een half uur anderen staat te vervelen met geouwehoer, moet je afstuderen met jawel: een referaat. Moet vooral zo droog en saai mogelijk zijn, met een half uur gezwets over wetten en wat dat allemaal wel niet voor jou als verpleegkundige gaat betekenen.

En dan durft die lul van een docent ook nog te beweren dat het hier om het toetje van je opleiding gaat!
Tering HU, kutopleiding...
Dus jij, als studentje zijnde, denkt dat je er met praktijk alleen wel komt??

Wat een illusie....

Oh ik mag u alleen vaginaal onderzoeken na uw goedkeuring....Sorry mevrouw dat wist ik niet
pi_34588672
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:41 schreef Dirktator het volgende:
(Af)studeren doe je alleen op de universiteit. Naar school gaan doe je als je HBO of MBO doet. Als je je lessen hebt gevolgd en alles naar behoren gemaakt hebt, krijg je een diploma.
Hahaha, wat een gelul....
pi_34588957
Blijft leuk dat elitaire geneuzel.
pi_34589104
En daarnaast nog waar ook
"Cry 'havoc,' and let slip the dogs of war."
  zondag 29 januari 2006 @ 19:03:39 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_34589201
quote:
krijgen we dat weer
Niet meer actief op Fok!
  zondag 29 januari 2006 @ 19:07:13 #11
139489 Arendt
met DT ja, vuige vlegels
pi_34589283
quote:
Zo is het maar net. Op de middelbare en hogere beroepsopleiding studeert men niet, daar bereidt men zich voor op een beroep.
Arendsoog kreeg een arend in zijn oog.
pi_34589522
quote:
Op zondag 29 januari 2006 19:07 schreef Arendt het volgende:

[..]

Zo is het maar net. Op de middelbare en hogere beroepsopleiding studeert men niet, daar bereidt men zich voor op een beroep.
En waarop bereid je je voor op de uni volgens jou dan?
  zondag 29 januari 2006 @ 19:18:04 #13
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_34589585
quote:
Op zondag 29 januari 2006 19:16 schreef juiced het volgende:

[..]

En waarop bereid je je voor op de uni volgens jou dan?
Delegeren, jongeman, puur delegeren. Leren jullie om berekeningen uit te voeren, leren wij om jullie die berekeningen op te leggen.
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_34589649
Nog kanslozer dan afstuderen: afstudeerders. Het zal ongetwijfeld een noodzakelijk kwaad zijn, maar val mij er niet mee lastig terwijl ik probeer mijn werk te doen.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
  zondag 29 januari 2006 @ 19:21:16 #15
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_34589674
Ach... ik heb voor mijn afstuderen oko een paar mindere dingen moeten doen (en nee ik doel niet op het pijpen van de gehele examencommissie) maar als je in je achterhoofd houdt dat het nu eenmaal gata om dingen die je toch even moet doen om uiteindelijk je felbegeerde papiertje in handen te nemen, moet het allemaal goed komen
You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip
pi_34589804
quote:
Alarmfase het-stinkt-hier-naar-ballen is ingetreden.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_34590517
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Dus jij, als studentje zijnde, denkt dat je er met praktijk alleen wel komt??

Wat een illusie....

Oh ik mag u alleen vaginaal onderzoeken na uw goedkeuring....Sorry mevrouw dat wist ik niet
Zal jij balen als jij straks longkanker krijgt en op mijn afdeling afhankelijk zal zijn van al die zustertjes waarvan jij denkt dat ze het puur op praktijkervaring doen... Dacht dat ik alleen zeurde over dat kutreferaat?
pi_34590584
quote:
Op zondag 29 januari 2006 19:20 schreef rekenwonder het volgende:
Nog kanslozer dan afstuderen: afstudeerders. Het zal ongetwijfeld een noodzakelijk kwaad zijn, maar val mij er niet mee lastig terwijl ik probeer mijn werk te doen.
Ga jij je eigen topic maken dan. Tis tenslotte klaagbaak, maar zeiken over een ander onderwerp verdient een eigen topic.
pi_34591087
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:35 schreef The_Terminator het volgende:
Offtopic verwijderd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')