Anderhalve weekquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:05 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Veel slapen na de operatie...
Ja dat herken ik wel, ware het niet dat de operatie bij mij helemaal mis is gegaan en ik anderhalve week in coma heb gelegen..dus wel veel geslapen ja,,,
Ze hebben mij niet laten slapen...ik lag in coma..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:07 schreef M.Ram het volgende:
[..]
Anderhalve week![]()
En de dokter vond dat ik al lang sliep 2,5 uur![]()
Wat is er misgegaan dan?
Dat ze je anderhalve week hebben laten slapen?
Woow das wel heavy.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:45 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Ze hebben mij niet laten slapen...ik lag in coma..
TIjdens het inbrengen van de buizen en slangen ten behoeve van ademhaling etc is er maagzuur in mijn longen gekomen. Mijn longen waren a la minute verbrand woordoor ik dus niet meer zelf ademde. Ik heb 6 dagen op High Care gelegen ,dat is de afdeling na Intensive Care. Op Hich Care zit er dus 24 uur per dag iemand naast je bed om je in de gaten te houden.
De situatie was op een gegeven moment zo erg dat de familie bijeen was geroepen om afscheid te nemen. ZIj kregen de mededeling dat als ik niet binnen een uur of 3 zelfstandig zou gaan ademen , dat de dokters niks meer konden doen voor mij.
Stom genoeg trok ik in mijn onderbewustzijn voor de 4de of 5de keer alle buizen en slangen uit mijn keel ( ik lag al vastgebonden omdat het al een paar keer eerder was gebeurd en ze bang waren dat ik mijn stembanden etc zou beschadigen ) en begon bijna precies na 3 uur zelf te ademen...
Toen hebben ze mij nog een dag bewust in slaap gehouden en daarna hebben ze mij laten ontwaken.
4 dagen later mocht ik naar huis.
Dus een amandeloperatie die een dag of 4 zou duren ( ik was toen 29) duurde bijna 2 weken.
Na 6 maanden "revalideren" ( ik had geen longinhoud meer en dat moest opgebouwd worden) was ik weer de oude.
Ik was wel meteen gestopt met roken...en heb nooit meer last gehad van keelontstekingen en verkoudheid is ook een stuk minder..
jeetje hoolie, dat klinkt als horror! Goed dat je er weer helemaal boven op gekomen bent. Ik zal nu iig niet zeurenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:45 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Ze hebben mij niet laten slapen...ik lag in coma..
TIjdens het inbrengen van de buizen en slangen ten behoeve van ademhaling etc is er maagzuur in mijn longen gekomen. Mijn longen waren a la minute verbrand woordoor ik dus niet meer zelf ademde. Ik heb 6 dagen op High Care gelegen ,dat is de afdeling na Intensive Care. Op Hich Care zit er dus 24 uur per dag iemand naast je bed om je in de gaten te houden.
De situatie was op een gegeven moment zo erg dat de familie bijeen was geroepen om afscheid te nemen. ZIj kregen de mededeling dat als ik niet binnen een uur of 3 zelfstandig zou gaan ademen , dat de dokters niks meer konden doen voor mij.
Stom genoeg trok ik in mijn onderbewustzijn voor de 4de of 5de keer alle buizen en slangen uit mijn keel ( ik lag al vastgebonden omdat het al een paar keer eerder was gebeurd en ze bang waren dat ik mijn stembanden etc zou beschadigen ) en begon bijna precies na 3 uur zelf te ademen...
Toen hebben ze mij nog een dag bewust in slaap gehouden en daarna hebben ze mij laten ontwaken.
4 dagen later mocht ik naar huis.
Dus een amandeloperatie die een dag of 4 zou duren ( ik was toen 29) duurde bijna 2 weken.
Na 6 maanden "revalideren" ( ik had geen longinhoud meer en dat moest opgebouwd worden) was ik weer de oude.
Ik was wel meteen gestopt met roken...en heb nooit meer last gehad van keelontstekingen en verkoudheid is ook een stuk minder..
hey toetsel,quote:Op maandag 10 juli 2006 11:04 schreef toetsel het volgende:
wow das idd wel heel even wat anders dan waterijsjes likken![]()
die brinta was btw een goed idee! ik leef nu op brinta en ijswater
verder lukt het eten nog niet echt.. helaas
Overigens heeft mijn baas eindelijk het licht gezien!
Ik zou vandaag moeten beginnen met werken.. ondanks mijn lieve mailtjes over dat dat echt niet kon..
Maar nu mag ik zelfs volgende week beginnen gelukkig.. ik stelde nog woensdag voor![]()
slik jij ook nog zoveel pijnstillers perruche?
Ontbijt drink deed het wel goed bij mij.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:35 schreef toetsel het volgende:
hey perruche,
damn ik wou dat ik wentelteefjes kon eten of manderijntjes uit blik..grmmble
ik slik momenteel 6 paracetamol op een dag en 3 aleaaave dingen![]()
hmm iemand ervaring met rijst? beetje rijstprut iets?
of andere pasta dingen?
ik snak echt naar serieus voedsel please![]()
jezus toetsel! da's veel drugs op 1 dag! ik voelde me al net een junk met 4000mg paracetamol... jij zit nu op de 6e dag toch? Klnikt lomp he, maar fijn dat ik niet de enige ben die er zoveel last van heeft. Soms ook wel grappig, die verkoopmannetjes op straat gaan dan tegen je praten kan je niets terugzeggenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:35 schreef toetsel het volgende:
hey perruche,
damn ik wou dat ik wentelteefjes kon eten of manderijntjes uit blik..grmmble
ik slik momenteel 6 paracetamol op een dag en 3 aleaaave dingen![]()
hmm iemand ervaring met rijst? beetje rijstprut iets?
of andere pasta dingen?
ik snak echt naar serieus voedsel please![]()
jeetje zo lang! hopen maar, want ik voel me al 2 weken een nietsnut. Echt joh, 3 weken voor ik een halfjaar naar het buitenland ga krijg ik dit. Bij mij zieden ze dat het ong. 4 dagen zou duren, maar daar is dus niets van waar...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:55 schreef toetsel het volgende:
ontbijt drink bleek te zuur helaas..
verder heb ik gister groentesoep uit de blender geprobeerd maar dat was deels niet weg te krijgen door dat et zo smerig was
maaaar...
ik heb net gegeten! yess rijst met heel veel cornedbeef en ui![]()
et was te eten en uhmm ja heeeeeeeeeeel veel ijswater en dan deed et niet super veel pijn..
ben idd op mn zesde dag.. zo rond de achtste/ negende dag schijnt het ineens heeeel veel beter te gaan..![]()
hey toetsel,quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:10 schreef toetsel het volgende:
wowdat klonk echt eng
heb et meteen mn mama even gevraagd( handig twee instant biologen in huis)
maaruhm et komt waarschijnlijk gewoon omdat vanaf nu je korsten een beetje los gaan zitten en evt losraken.. schrok wel ffhaha (alsof we exact etzelfde doormaken *kuch* maar toch)
ik heb net weer wat gegeten zelfde treop als gister..gaat wel merkbaar beter! zit tot nu toe nog niet eens op de helft van de pijnstillers van gistervrijdag ben ik weer beter weet et zeker .. *hmm*
En hoelang is het nu terug?quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
hey toetsel,
thnx voor de opheldering! kwamen idd ook al van die stukjes mee naar boven, vieze grijze dingen... maar ik voel me ook een stuk betervoor de rest! net lekker witte boterham met kaas op![]()
nou succes nog voor vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |