abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 juli 2006 @ 14:45:28 #276
85962 ioko
I Appear Missing
pi_39606524
Hey Perruche, alles smaakt idd vreemd, dat komt door die wonden in je keel. En je huig is een beetje gekeneusd en daarom sluit hij soms de ingang van je neus niet helemaal netjes af. (ik had hetzelfde) Die moeheid gaat wel weer weg .

Wel fijn dat jullie wat steun aan elkaar hebben
Coincidence
Makes sense
Only with you
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:05:22 #277
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_39607223
Veel slapen na de operatie...

Ja dat herken ik wel, ware het niet dat de operatie bij mij helemaal mis is gegaan en ik anderhalve week in coma heb gelegen..dus wel veel geslapen ja,,,
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_39610133
hoolie, hoe kan dat nou? in coma! jantje...

ennuh ioko, fijn om te horen dat dat allemaal heel normaal is.
pi_39611357
haha ben idd blij dat er mensen zijn die enigzins begrijpen hoe je je voelt
dat alles vies smaakt heb ik ook.. mn moeder vind dat ik nu echt meer binnen moet krijgen dan ijswater dus die poogt er van alles in te krijgen.. wel vrij pijnlijk maar ik weet zelf ook dat je uiteraard bouwstoffen/brandstoffen nodig hebt om te genezen dus ze heeft wel gelijk..
mn telling voor vandaag is wat sorbetwaterijs en een half knakworstje
mooi voor perruche dat ze wat meer eten binnenkrijgt..minder van je neus..dat heb ik weer niet
  vrijdag 7 juli 2006 @ 17:22:01 #280
85962 ioko
I Appear Missing
pi_39611802
Ik heb echt niets gegeten de eerste 3 a 4 dagen (ging gewoon niet), maar ik heb dan ook wel wat reserves . Daarna pudding en andere gladde dingen, eerste normale maaltijd was precies een week na de operatie.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  zaterdag 8 juli 2006 @ 09:07:47 #281
87878 M.Ram
ik ben 2 meter 4
pi_39626982
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:05 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Veel slapen na de operatie...

Ja dat herken ik wel, ware het niet dat de operatie bij mij helemaal mis is gegaan en ik anderhalve week in coma heb gelegen..dus wel veel geslapen ja,,,
Anderhalve week

En de dokter vond dat ik al lang sliep 2,5 uur

Wat is er misgegaan dan?

Dat ze je anderhalve week hebben laten slapen?
Ik zeg graag wat ik denk, en ik doe wat ik zeg.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 09:45:46 #282
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_39627305
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 09:07 schreef M.Ram het volgende:

[..]

Anderhalve week

En de dokter vond dat ik al lang sliep 2,5 uur

Wat is er misgegaan dan?

Dat ze je anderhalve week hebben laten slapen?
Ze hebben mij niet laten slapen...ik lag in coma..

TIjdens het inbrengen van de buizen en slangen ten behoeve van ademhaling etc is er maagzuur in mijn longen gekomen. Mijn longen waren a la minute verbrand woordoor ik dus niet meer zelf ademde. Ik heb 6 dagen op High Care gelegen ,dat is de afdeling na Intensive Care. Op Hich Care zit er dus 24 uur per dag iemand naast je bed om je in de gaten te houden.
De situatie was op een gegeven moment zo erg dat de familie bijeen was geroepen om afscheid te nemen. ZIj kregen de mededeling dat als ik niet binnen een uur of 3 zelfstandig zou gaan ademen , dat de dokters niks meer konden doen voor mij.
Stom genoeg trok ik in mijn onderbewustzijn voor de 4de of 5de keer alle buizen en slangen uit mijn keel ( ik lag al vastgebonden omdat het al een paar keer eerder was gebeurd en ze bang waren dat ik mijn stembanden etc zou beschadigen ) en begon bijna precies na 3 uur zelf te ademen...
Toen hebben ze mij nog een dag bewust in slaap gehouden en daarna hebben ze mij laten ontwaken.
4 dagen later mocht ik naar huis.
Dus een amandeloperatie die een dag of 4 zou duren ( ik was toen 29) duurde bijna 2 weken.
Na 6 maanden "revalideren" ( ik had geen longinhoud meer en dat moest opgebouwd worden) was ik weer de oude.
Ik was wel meteen gestopt met roken... en heb nooit meer last gehad van keelontstekingen en verkoudheid is ook een stuk minder..
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  zaterdag 8 juli 2006 @ 10:16:05 #283
87878 M.Ram
ik ben 2 meter 4
pi_39627587
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 09:45 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

TIjdens het inbrengen van de buizen en slangen ten behoeve van ademhaling etc is er maagzuur in mijn longen gekomen. Mijn longen waren a la minute verbrand woordoor ik dus niet meer zelf ademde. Ik heb 6 dagen op High Care gelegen ,dat is de afdeling na Intensive Care. Op Hich Care zit er dus 24 uur per dag iemand naast je bed om je in de gaten te houden.
De situatie was op een gegeven moment zo erg dat de familie bijeen was geroepen om afscheid te nemen. ZIj kregen de mededeling dat als ik niet binnen een uur of 3 zelfstandig zou gaan ademen , dat de dokters niks meer konden doen voor mij.
Stom genoeg trok ik in mijn onderbewustzijn voor de 4de of 5de keer alle buizen en slangen uit mijn keel ( ik lag al vastgebonden omdat het al een paar keer eerder was gebeurd en ze bang waren dat ik mijn stembanden etc zou beschadigen ) en begon bijna precies na 3 uur zelf te ademen...
Toen hebben ze mij nog een dag bewust in slaap gehouden en daarna hebben ze mij laten ontwaken.
Dus een amandeloperatie die een dag of 4 zou duren ( ik was toen 29) duurde bijna 2 weken.
Na 6 maanden "revalideren" ( ik had geen longinhoud meer en dat moest opgebouwd worden) was ik weer de oude.
Ik was wel meteen gestopt met roken... en heb nooit meer last gehad van keelontstekingen en verkoudheid is ook een stuk minder..
Woow das wel heavy.

Dan ben ik blij dat ik me stem alleen maar 6weken kwijt was pff.
pi_39641916
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 09:45 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

jeetje hoolie, dat klinkt als horror! Goed dat je er weer helemaal boven op gekomen bent. Ik zal nu iig niet zeuren
pi_39684320
wow das idd wel heel even wat anders dan waterijsjes likken

die brinta was btw een goed idee! ik leef nu op brinta en ijswater
verder lukt het eten nog niet echt.. helaas
Overigens heeft mijn baas eindelijk het licht gezien!
Ik zou vandaag moeten beginnen met werken.. ondanks mijn lieve mailtjes over dat dat echt niet kon..
Maar nu mag ik zelfs volgende week beginnen gelukkig.. ik stelde nog woensdag voor

slik jij ook nog zoveel pijnstillers perruche?
  maandag 10 juli 2006 @ 11:07:06 #286
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_39684375
Bij mij zijn toen ik een jaar of 5 was mijn neusamandelen verwijderd. Ik herinner me er niet meer zoveel van. Wel dat het een ziekenhuisopname was en dat ik een nacht moest blijven. Ik was heel bang, maar mijn zus moest tegelijk met mij onder het mes. Volgens mijn moeder zijn we in het ziekhuis bij elkaar in het bedje gekropen
pi_39692442
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:04 schreef toetsel het volgende:
wow das idd wel heel even wat anders dan waterijsjes likken

die brinta was btw een goed idee! ik leef nu op brinta en ijswater
verder lukt het eten nog niet echt.. helaas
Overigens heeft mijn baas eindelijk het licht gezien!
Ik zou vandaag moeten beginnen met werken.. ondanks mijn lieve mailtjes over dat dat echt niet kon..
Maar nu mag ik zelfs volgende week beginnen gelukkig.. ik stelde nog woensdag voor

slik jij ook nog zoveel pijnstillers perruche?
hey toetsel,
vandaag twee heerlijke wenteltreefjes op, en een blik mandarijnen op sap lekker man. Ja, ik zit nu op 3000 mg paracetamol per dag, sindag gisteren. Eerste dagen dwas dat 4000 mg (wat veel eigenlijk!!!) en ik voelde me op een gegeven moment echt als een of andere junk, geen honger meer, geen dorst meer, dat soort dingen.
Maar beter dat je volgende week woensdag pas hoeft te werken! ik moest vrijdag verhuizen en zometeen weer een beetje... mwhaaa! maar vanavond lekker in bad
pi_39724847
hey perruche,
damn ik wou dat ik wentelteefjes kon eten of manderijntjes uit blik..grmmble
ik slik momenteel 6 paracetamol op een dag en 3 aleaaave dingen

hmm iemand ervaring met rijst? beetje rijstprut iets?
of andere pasta dingen?
ik snak echt naar serieus voedsel please
  dinsdag 11 juli 2006 @ 17:54:22 #289
87878 M.Ram
ik ben 2 meter 4
pi_39727425
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 15:35 schreef toetsel het volgende:
hey perruche,

of andere pasta dingen?
Ontbijt drink deed het wel goed bij mij.

Is ook makelijk weg te krijgen.
pi_39728882
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 15:35 schreef toetsel het volgende:
hey perruche,

of andere pasta dingen?
jezus toetsel! da's veel drugs op 1 dag! ik voelde me al net een junk met 4000mg paracetamol... jij zit nu op de 6e dag toch? Klnikt lomp he, maar fijn dat ik niet de enige ben die er zoveel last van heeft. Soms ook wel grappig, die verkoopmannetjes op straat gaan dan tegen je praten kan je niets terugzeggen

hm maar qua eten kweet niet, ik ga zo pasta met olie en pesto maken, beetje voedingsstoffen... en glijdt makkelijk weg.. rijst durf ik niet want ik ben bang dat die korreltjes blijven hangen haha..

nou succes iig toetsel

edit: eten misschien lauwe broccolisoep (oftewel gepureerde broccoli met klein beetje room) heeft mijn mams gemaakt en ging goed. Ook zou je mango kunnen proberen, glijdt makkelijk weg, of zachte meloen?
pi_39729303
ontbijt drink bleek te zuur helaas..
verder heb ik gister groentesoep uit de blender geprobeerd maar dat was deels niet weg te krijgen door dat et zo smerig was
maaaar...

ik heb net gegeten! yess rijst met heel veel cornedbeef en ui
et was te eten en uhmm ja heeeeeeeeeeel veel ijswater en dan deed et niet super veel pijn..
ben idd op mn zesde dag.. zo rond de achtste/ negende dag schijnt het ineens heeeel veel beter te gaan..
pi_39729443
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 18:55 schreef toetsel het volgende:
ontbijt drink bleek te zuur helaas..
verder heb ik gister groentesoep uit de blender geprobeerd maar dat was deels niet weg te krijgen door dat et zo smerig was
maaaar...

ik heb net gegeten! yess rijst met heel veel cornedbeef en ui
et was te eten en uhmm ja heeeeeeeeeeel veel ijswater en dan deed et niet super veel pijn..
ben idd op mn zesde dag.. zo rond de achtste/ negende dag schijnt het ineens heeeel veel beter te gaan..
jeetje zo lang! hopen maar, want ik voel me al 2 weken een nietsnut. Echt joh, 3 weken voor ik een halfjaar naar het buitenland ga krijg ik dit. Bij mij zieden ze dat het ong. 4 dagen zou duren, maar daar is dus niets van waar...
maar voel je je voor de rest wel ok? kan je beetje lopen enzo? ik wel, heb net nog ff boek gekocht om de verveling wat tegen tegaan want verveel me echt de tyfus, en begin gefrustreerd te raken van het niets doen. Ben nu trouwens in een huis waar geen vriezer is, ook handig
pi_39730492
haha dat zou ik niet overleven ik drink non-stop ijswater..
ik kan redelijk wat wel weinig energie omdat ik weinig voedsel binnenkrijg maar et wil wel
verder zit ik idd thuis een beetje aan te creabea'n alhoewel mn hoofd daar niet bij mee werkt
  dinsdag 11 juli 2006 @ 22:18:33 #294
87878 M.Ram
ik ben 2 meter 4
pi_39735752
Als je een blender hebt ijsklontjes erin en fruit tot het helemaal fijn is.

Is makelijk weg te krijgen en het is koud en dat is goed.
pi_39756771
hoi
MRam, dat ga ik straks ook maken, klinkt wel lekker,=.

Hier gaat het wel goed, volgens mij is dat van die 8/9 dagen nog waar ook! Kreeg vannacht alleen ineens allemaal bloed in mn mond, en vanmorgen ook, dat was wel schrikken... vooral omdat ik alleen in m'n studentenkamer was, dus is mijn mama zo lief geweest om me te komen halen dus nu ben k bij mams en bij het ziekenhuis in de buurt, als het weer misgaat...

Daarnaast echt heel veel honger! Maar aangezien de pijn echt meevalt gaan we daar vanavond wat aan doen
pi_39762576
wow dat klonk echt eng
heb et meteen mn mama even gevraagd ( handig twee instant biologen in huis)
maaruhm et komt waarschijnlijk gewoon omdat vanaf nu je korsten een beetje los gaan zitten en evt losraken.. schrok wel ff haha (alsof we exact etzelfde doormaken *kuch* maar toch)
ik heb net weer wat gegeten zelfde treop als gister..gaat wel merkbaar beter! zit tot nu toe nog niet eens op de helft van de pijnstillers van gister vrijdag ben ik weer beter weet et zeker .. *hmm*
pi_39764080

Ik ben maandag geopereerd. Alles is wel goed gegaan. Het wakker worden uit de narcose ging niet fijn maar daarna alles wel volgens plan. Ben sinds gistermiddag thuis. Heb veel pijn vandaag vooral, maar de dokter had gezegd dat vandaag het ergst zou zijn.
Mag alleen gepureerd eten en niks heftigs, maar daar heb ik ook geen zin in. Moet eigenlijk blijven liggen maar na een hele dag in bed zit ik nu eventjes aan tafel.
Morgen moet ik terug naar de dokter en dinsdag weer. Heb ook een hele lading medicijnen voor keel en neus (ben ook aan mijn neus geopereerd, ik had een obstructie). Ik hoop dat het inderdaad morgen wat minder zeer doet allemaal.
pi_39785502
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:10 schreef toetsel het volgende:
wow dat klonk echt eng
heb et meteen mn mama even gevraagd ( handig twee instant biologen in huis)
maaruhm et komt waarschijnlijk gewoon omdat vanaf nu je korsten een beetje los gaan zitten en evt losraken.. schrok wel ff haha (alsof we exact etzelfde doormaken *kuch* maar toch)
ik heb net weer wat gegeten zelfde treop als gister..gaat wel merkbaar beter! zit tot nu toe nog niet eens op de helft van de pijnstillers van gister vrijdag ben ik weer beter weet et zeker .. *hmm*
hey toetsel,
thnx voor de opheldering! kwamen idd ook al van die stukjes mee naar boven, vieze grijze dingen... maar ik voel me ook een stuk betervoor de rest! net lekker witte boterham met kaas op
nou succes nog voor vandaag
pi_39790791
hey maggie schrok al even met de medicijnen etc maar je neus obstructie verklaart het
ik moet zeggen dat als ik kijk naar de week.. het een kut week was maar ik ben blij dat et nu achter de rug is! klinkt stom maar als je weer iets kunt ben je zo blij haha

@ perruch die grijze troep is idd korst
dr klotste bij mij perongeluk een overdosis ijswater in gister.. voelde ff niet fijn maar daarna eigenlijk wel beter
ik heb zelfs vandaag al chocola op haha diehard
  donderdag 13 juli 2006 @ 17:59:04 #300
87878 M.Ram
ik ben 2 meter 4
pi_39794978
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:55 schreef Perruche het volgende:

[..]

hey toetsel,
thnx voor de opheldering! kwamen idd ook al van die stukjes mee naar boven, vieze grijze dingen... maar ik voel me ook een stuk betervoor de rest! net lekker witte boterham met kaas op
nou succes nog voor vandaag
En hoelang is het nu terug?
Dat ze eruit gingen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')