Succes woensdag.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:04 schreef toetsel het volgende:
bwuh
het is al bijna woensdag..
ik wil niet meer!![]()
.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:26 schreef Perruche het volgende:
ik moet morgen... wensen jullie me veel succes?
Het gaat vast allemaal goed meid, bij mij ging het ook goed. Zeker, je zult er last van hebben achteraf, maar je zult blij zijn dat ze eruit zijn! En als je ook maar een beetje zoals ik ben, wil je nog vanalles weten, dus ik zou zeggen, vraag maar raakquote:Op maandag 3 juli 2006 19:04 schreef toetsel het volgende:
bwuh
het is al bijna woensdag..
ik wil niet meer!![]()
Heel erg veel succes!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:26 schreef Perruche het volgende:
ik moet morgen... wensen jullie me veel succes?
hahaquote:Op maandag 3 juli 2006 20:46 schreef M.Ram het volgende:
[..]
.
Veel succes.
Veel ijsjes.
En niet stoer zijn om na de operatie een flinke slok ijswater te nemen dan kom je van en koude kermis thuis.
njah het is nu ook wel weer erger. Stomste vind ik dat bloed in je mond, dat zo is opgedroogd... superranzig! Maarja, k ga nog maar es wat paracetamol erin stoppenquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:34 schreef Foxxy het volgende:
Wacht maar tot je straks alleen nog maar water poept!
![]()
Ik had er wel 9 per jaar, maar nadat mijn keelamandelen verwijderd zijn heb ik NOOIT meer keelontsteking gehadquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:59 schreef Sessy het volgende:
Ik heb alweer een keelontsteking. Da's de derde keer dit jaar.
Daar had ik m'n amandelen niet voor hoeven te laten verwijderen!
Ik had er ook wel rond de 9. Voel me sinds die operatie een stuk beter. Ben ook niet meer zo moe.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:49 schreef Neverending het volgende:
[..]
Ik had er wel 9 per jaar, maar nadat mijn keelamandelen verwijderd zijn heb ik NOOIT meer keelontsteking gehad![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |