Zijn dat amandelen of polypen/adenomen/neusamandelen of hoe ze die dingen ook noemen? Want volgens mij ga je niet snurken van amandelen en groeien die dingen ook niet aan, en die neusdingen wel. Ik heb er in elk geval nog nooit van gehoord dat keelamandelen weer aangroeiden en dat ze snurken veroorzaakten, en over keelamandelen hadden we het hier dus.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:18 schreef MarcoD het volgende:
Hoe land duurde het bij jullie voordat jullie geopereerd werden?
Ik ga morgen naar de dokter omdat ik weer snurk, toen ik 5 was zijn ze er al een keer uitgehaald maar ze zijn weer aangegroeid. (krijg klachten van dat ik weer snurk)

volgens mij, als je bij ons smorgens wordt geopereerd, mag je dezelfde avond al naar huisquote:Op zondag 18 juni 2006 23:53 schreef toetsel het volgende:
hmm ik zie nog niet op tegen de operatie alleen de narcose en de dagen erna
ik las alleen dat de meeste mensen 3 dagen moesten blijven?
in et ziekenhuis hier blijft iedereen standaard maar 1 nacht..

Ik ben niet bang voor naalden, maar voor zo'n infuusnaald welquote:Op maandag 19 juni 2006 08:33 schreef Perruche het volgende:
[..]
volgens mij, als je bij ons smorgens wordt geopereerd, mag je dezelfde avond al naar huis![]()
ik zie ook op tegen de narcose, en ik mietje ben bang voor naalden dus ik wil een andere manier![]()
maar ja... ze doen nu alweer zeer omdat het tochtte vannacht, dus beter gaan ze er gewoon uit

Ik zie ook precies op tegen die dingen die jij zegt..quote:Op zondag 18 juni 2006 23:53 schreef toetsel het volgende:
hmm ik zie nog niet op tegen de operatie alleen de narcose en de dagen erna
ik las alleen dat de meeste mensen 3 dagen moesten blijven?
in et ziekenhuis hier blijft iedereen standaard maar 1 nacht..

wat voor werk doe je?quote:Op maandag 19 juni 2006 12:17 schreef toetsel het volgende:
hmm mijn werkgever gemaild over dat ik 5 juli geopereerd moet worden
stelt hij voor dat ik 10 juli weer om 8 uur klaar sta..
lukt dat?![]()

Tillen en bukken is niet aan te radenquote:Op maandag 19 juni 2006 13:17 schreef toetsel het volgende:
studieboeken centrale![]()
met boeken slepen ed

Ik denk dat je werkgever dat beter aan je zelf kan overlaten i.p.v. zelf bepalen wanneer jij weer aan het werk kan gaan. In je profiel zag ik dat je 18 jaar bent. Ga dan wel uit van een (dikke) week herstel, en neem die rust ook. Je krijgt narcose en kunt waarschijnlijk een tijdje niet eten. Informeer je werkgever dat een week rust wordt aanbevolen. Je kunt het altijd eerst aanzien natuurlijk, en je bent vast onmisbaar op je werk, en je werkgever staat er natuurlijk niet om te springen dat je ziek thuis bent, MAAR denk aan jezelf en ga NIET té vroeg aan het werk.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:17 schreef toetsel het volgende:
hmm mijn werkgever gemaild over dat ik 5 juli geopereerd moet worden
stelt hij voor dat ik 10 juli weer om 8 uur klaar sta..
lukt dat?![]()

mwhehe, dat zeiden ze bij mij ook toen ik 7 was en mn neusamandelen eruit moesten. Maar dat van " ach het zijn je amandelen maar" - erg herkenbaar. Vriendin van me vind ook dat ik 4 dagen later best wel tot 4 uur snachts op haar feestje kan komen... haha! mijn party heb ik toch maar mooi 3 weekjes opgeschoven...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:16 schreef La_Guiri het volgende:
Hahaha, klopt! Mij nam ook niemand serieus. Zo van: nou ja stelt niks voor. En een vriendin van me vond dat ik 2 dagen erna wel even in de kroeg met haar af kon spreken, het waren maar amandelen...
Maar goed, de meeste mensen die zo denken hebben die operatie ondergaan toen ze kind waren of denken alleen aan kinderen die dat ondergaan.
Mijn amandelen zijn er vorig jaar uitgegaan, en toen ze me naar de operatiekamer reden kwam er uit een ander hok een net geopereerd klein kindje dat al aan het praten was. De anesthesiste was kennelijk ook voornamelijk aan kinderen gewend, aangezien ze zich aan me voorstelde met de legendarische woorden: hallo, ik ben de slaapdokter.![]()

oooh dit geeft me hoop!quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:14 schreef numbr het volgende:
Hallo, mijn keelamandelen zijn er twee dagen geleden uitgehaald. Ik zag er wel wat tegen op vanwege de verhalen die ik gelezen had maar het is me tot nu toe allemaal erg meegevallen. Ik moest één nacht in het ziekenhuis blijven. Niks gedaan als ijswater gedronken, zoveel als ik kon. Om het uur mijn telefoon op trilalarm gezet en een paar slokken koud water genomen. De tweede dag mocht ik naar huis en smiddags heb ik al een flink bord spaghettie gegeten. Nu we weer een dag verder zijn voel ik me eigenlijk prima. Alleen nog keelpijn bij het slikken. Vandaag zelfs al een halve dag geweest werken.
De wond in mijn keel begint ook al aardig te genezen. Vanavond voetbal kijken in de kroeg is nog iets te hoog gegrepen maar het weekeinde lijkt me een goed streven.
Het kan dus ook heel erg meevallen alleen hoor je die verhalen niet zo vaak.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |