Ze touren heel veel. Maar helaas beperken ze zich eigenlijk alleen tot de UK. Ze hebben net (dwz eind november) een live-DVD uitgebracht:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:56 schreef peaceman het volgende:
Touren ze eigenlijk nog wel eens?
Luister de CD Quench eens, hele puike plaat!quote:Op maandag 24 april 2006 22:38 schreef furanku het volgende:
Kan ze niet echt waarderen.. enigste leuke nummer is Song for Whoever.. maar verder, nee, spreekt me niet echt aan.
Ze zijn meerdere malen in Nederland geweest voor optredens. Kleine zaaltjes (Melkweg; Paradiso) maar wel steeds uitverkocht (logisch...). Laatste keer is inmiddels jaren terug.quote:Op maandag 24 april 2006 21:17 schreef peaceman het volgende:
Zouden ze dan ook eindelijk eens deze kant op komen, of is dat een gedachte die ik rustig kan laten varen?
Blue Is The Colour is ook een prima plaat. Een van de meest toegankelijke, lijkt me.quote:Op maandag 24 april 2006 22:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Luister de CD Quench eens, hele puike plaat!![]()
Oftewel: zwaar onderschat helaas...quote:Op woensdag 26 april 2006 22:37 schreef Sammy3000 het volgende:
Kortom: schaf de collectie maar aan; elke plaat is de moeite waard!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |