hoeveelste jaars is ze?quote:
Bij mij wel.quote:
Strond.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gewoon strondjaloers, kakhapper
1ste.quote:
Nee heb een lieve vriendin die momenteel nog een aantal maanden in Londen woont. Daar doe ik het liever voor / meequote:
voor jaquote:Op zondag 29 januari 2006 12:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee heb een lieve vriendin die momenteel nog een aantal maanden in Londen woont. Daar doe ik het liever voor / mee
nietesquote:
ilse?quote:
Die zag ik aankomen, ik denk dek me maar inquote:
MSN is ook mail vandaag.quote:
quote:
ja, ik quotte te laatquote:Op zondag 29 januari 2006 12:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die zag ik aankomen, ik denk dek me maar in
quote:Op zondag 29 januari 2006 12:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die heb ik, met honing
flauw, ben nog niet in vorm dus
hehe, altijd weer spannend wie er eerst isquote:
Whehehe wat slecht.quote:
zeg dat danquote:
zeker wetenquote:Op zondag 29 januari 2006 12:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
hehe, altijd weer spannend wie er eerst is
den helder + 1ste jaars hbo-v kan weinig anders zijnquote:
Ik heb geen slotjes meer vandaag.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kan er nies aan doen da ik geen meer heb
True, maar goed dan nog.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
den helder + 1ste jaars hbo-v kan weinig anders zijn
Post eens d'r tieten foto?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
True, maar goed dan nog.
Jups da's m'n schattige beste vriendinnetje enzo![]()
Neequote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 12:19 schreef indahnesia.com het volgende:
Djzèg, zie andere topic van foto's van tieten
ik ken haar amper, zit niet bij mij in de klasquote:Op zondag 29 januari 2006 12:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
True, maar goed dan nog.
Jups da's m'n schattige beste vriendinnetje enzo
quote:
de lengte heeft toch niets te maken met de snelheidquote:Op zondag 29 januari 2006 12:20 schreef Jaguarized het volgende:
Mutsje, hij's wel kort hoor.Was het een vluggertje?
Boeiend!quote:Op zondag 29 januari 2006 12:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik ken haar amper, zit niet bij mij in de klas
quote:Op zondag 29 januari 2006 12:20 schreef Jaguarized het volgende:
Mutsje, hij's wel kort hoor.Was het een vluggertje?
ken haar vooral van de introductie, spreek haar nu echt bijna nooit meer...quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 12:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de lengte heeft toch niets te maken met de snelheid![]()
![]()
Arme glacier.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de lengte heeft toch niets te maken met de snelheid![]()
![]()
hij's leukquote:Op zondag 29 januari 2006 12:13 schreef indahnesia.com het volgende:
Die views in mijn topic
Ik zal eens eerlijk zijn
Oohso.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
ken haar vooral van de introductie, spreek haar nu echt bijna nooit meer...
quote:
Je mag hem ook mailen.quote:
tis idd wel grappig, maar sinds wanneer woont ze in uilenstede?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oohso.
Naja dna nog is het grappig dat je gewoon weet wie het is.
ququote:
Sinds volgende weekquote:Op zondag 29 januari 2006 12:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
tis idd wel grappig, maar sinds wanneer woont ze in uilenstede?
quote:Op zondag 29 januari 2006 12:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Sinds volgende week
Maar goed zijn er laatst ff langsgeweest en er woonden meer vriendinnen van me daar in de buurt. Altijd ideaal om gewoon lekker langs te komen
thnx voor de infoquote:Op zondag 29 januari 2006 12:29 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, da's eruit.
Hehe Jups. Ze heeft er vanaf Sept op zitten wachten dus opzich nog wel redelijk..quote:Op zondag 29 januari 2006 12:31 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik wist dat nog niet dus...Maar ik ga binnenkort ook maar eens op zoek naar een kamer in Uilenstede denk ik... Duurt nog wel een dik half jaar dus...
waar studeer jij dan??quote:Op zondag 29 januari 2006 12:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe Jups. Ze heeft er vanaf Sept op zitten wachten dus opzich nog wel redelijk..
Ben ik blij dat ik geen last heb van wachtlijsten enzo
van mij is altijd donkerbruinquote:
Ben begin dit jaar afgestudeerd dus voorlopig tot September even aan het werk. Maar goed heb een eigen bedrijf in Eindhoven dus ik zal die kant wel opgeraken. En daarbij is één van mijn werknemers ook werknemer bij gemeente eindhoven enzo..quote:
eigen bedrijf in Eindhoven ja? wat doe je/welk bedrijf als ik vragen mag?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ben begin dit jaar afgestudeerd dus voorlopig tot September even aan het werk. Maar goed heb een eigen bedrijf in Eindhoven dus ik zal die kant wel opgeraken. En daarbij is één van mijn werknemers ook werknemer bij gemeente eindhoven enzo..
Och je snapt hem wel
ik snap hemquote:Op zondag 29 januari 2006 12:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ben begin dit jaar afgestudeerd dus voorlopig tot September even aan het werk. Maar goed heb een eigen bedrijf in Eindhoven dus ik zal die kant wel opgeraken. En daarbij is één van mijn werknemers ook werknemer bij gemeente eindhoven enzo..
Och je snapt hem wel
quote:Op zondag 29 januari 2006 12:37 schreef indahnesia.com het volgende:
De lurkers in US zijn actief vandaag
Dat mag. We zijn bezig om een concurrentiepositie aan te gaan met de ticketservice hier in NL. Over een weekje of 4/5 gaat dat beginnen. Dus een hoop tijden komen er aan met deadlines en al die ellende.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eigen bedrijf in Eindhoven ja? wat doe je/welk bedrijf als ik vragen mag?
Pedagogiek docentenvaria.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik snap hem
Wat heb je gedaan voor studie?
klinkt erg goedquote:Op zondag 29 januari 2006 12:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat mag. We zijn bezig om een concurrentiepositie aan te gaan met de ticketservice hier in NL. Over een weekje of 4/5 gaat dat beginnen. Dus een hoop tijden komen er aan met deadlines en al die ellende.
Maar goed tegen de tijd dat het echt loopt zal ik de boelis ff haarfijn uitleggen
Ik zou ook twijfelenquote:Op zondag 29 januari 2006 12:38 schreef Mukie het volgende:
Betwijfel het ten zeerste dat de TS dit is.
Anders graag een mailtje in mn inbox of feebdack met indentiteitsbewijs
ticketservice als in vliegtuigen of als in evenementen?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat mag. We zijn bezig om een concurrentiepositie aan te gaan met de ticketservice hier in NL. Over een weekje of 4/5 gaat dat beginnen. Dus een hoop tijden komen er aan met deadlines en al die ellende.
Maar goed tegen de tijd dat het echt loopt zal ik de boelis ff haarfijn uitleggen
klinkt moeilijkquote:
heb maar 3x gekeken ofzoquote:
Evenementen.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ticketservice als in vliegtuigen of als in evenementen?
Hij's dicht.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:37 schreef indahnesia.com het volgende:
De lurkers in US zijn actief vandaag
Maar meer van zulke foto's kun je wel kwijt in B&Hquote:
Vooral Klinkt.quote:
Niet alle US-mods zijn wegquote:
Lijkt mij ook welquote:Op zondag 29 januari 2006 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan ben ik niet je doelgroep.Maar dan hoor ik na mijn vakantie wel wat 't is geworden.
sjips, ze hebben me gevonden.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Maar meer van zulke foto's kun je wel kwijt in B&H![]()
quote:
matig, maar goed, het is zondagmiddag he.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:44 schreef qu63 het volgende:
Een dronken man die vreselijk naar alcohol ruikt gaat in de metro naast een priester zitten. De man heeft een gevlekte das om, zijn gezicht zit vol vegen rode lippenstift en een half lege fles gin hangt uit zijn zak. Hij opent zijn krant en begint te lezen. Na een paar minuten draait de man zich naar de priester en vraagt: "Zeg eerwaarde, weet u misschien waardoor artritis wordt veroorzaakt?". "Dat weet ik, mijn zoon" zegt de priester met lichte afkeuring naar de man kijkend "Het wordt veroorzaakt door een losbandig leven met goedkope en slechte vrouwen, teveel alcohol en totale minachting voor je medemens". "Dat is ook wat" mompelt de dronken man "Ik lees hier net dat de Paus het heeft".
Mukiequote:Op zondag 29 januari 2006 12:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Maar meer van zulke foto's kun je wel kwijt in B&H![]()
quote:
Och ja, gaan we aankomend jaar maar richtin Tilburg om nog maar wat kennis te gaan vergarenquote:
master?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Och ja, gaan we aankomend jaar maar richtin Tilburg om nog maar wat kennis te gaan vergaren
Mwah ben ik nog ff aan het bekijken. Ik ben opzich meer ene praktijk kereltje dan een theorie man. En och anders 2 bachelor opleidingen is ook niet verkeerd. We zullen het wel zienquote:
Hai Mutzquote:
das waarquote:Op zondag 29 januari 2006 12:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwah ben ik nog ff aan het bekijken. Ik ben opzich meer ene praktijk kereltje dan een theorie man. En och anders 2 bachelor opleidingen is ook niet verkeerd. We zullen het wel zien
Hehe daarom en we zijn nog jong genoeg hèquote:Op zondag 29 januari 2006 12:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
das waarIk doe nu HBO-V, maar mss ga ik daarna ook nog wel een andere bachelor doen, weet ik nog niet...
iddquote:Op zondag 29 januari 2006 12:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe daarom en we zijn nog jong genoeg hè
quote:Op zondag 29 januari 2006 12:53 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga eens wat spullen bij elkaar zoeken. Wellicht tot vanavond, of anders tot morgen
Och muziek is voorlopig echt een hobby waar ik wat centen mee verdien.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:52 schreef MutZ het volgende:
[..]
iddHet lijkt me ook enorm tof om iets met muziek te doen, maar dan meer productiewerk of radio maken, dus wie weet...
Ik ben blij dat ik me MBO afgerond heb, een HBO zie ik echt niet meer zitten.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
das waarIk doe nu HBO-V, maar mss ga ik daarna ook nog wel een andere bachelor doen, weet ik nog niet...
het vb van Dark_Angelus volgenquote:
waarschijnlijk blijft muziek voor mij ook gewoon een hobby, maar op zich lijkt het me wel leuk om daar ook nog wat mee te gaan doen...quote:Op zondag 29 januari 2006 12:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Och muziek is voorlopig echt een hobby waar ik wat centen mee verdien.
Maar goed mocht het echt groots worden dan heb ik geen studie meer nodig
Wat doe je precies in / met muziek?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
waarschijnlijk blijft muziek voor mij ook gewoon een hobby, maar op zich lijkt het me wel leuk om daar ook nog wat mee te gaan doen...
Alweer?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:53 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga eens wat spullen bij elkaar zoeken. Wellicht tot vanavond, of anders tot morgen
ik doe vooral dingen in de voorbereiding van uitzendingen, jingles in elkaar flikkeren, en soms presenteer ik zelf ook...quote:Op zondag 29 januari 2006 12:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wat doe je precies in / met muziek?
Heb jij die Maikuuul mix ook gemaakt?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik doe vooral dingen in de voorbereiding van uitzendingen, jingles in elkaar flikkeren, en soms presenteer ik zelf ook...
Nice. Ikw as vorige week nog op Radio 2 te horenquote:Op zondag 29 januari 2006 13:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik doe vooral dingen in de voorbereiding van uitzendingen, jingles in elkaar flikkeren, en soms presenteer ik zelf ook...
hoi astridquote:Op zondag 29 januari 2006 13:03 schreef OoAstridoO het volgende:
goedemiddag, ik ben ook weer ontwaakt, aangekleed en schoon
neequote:Op zondag 29 januari 2006 13:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb jij die Maikuuul mix ook gemaakt?![]()
doe je goedquote:Op zondag 29 januari 2006 13:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nice. Ikw as vorige week nog op Radio 2 te horen
Eigen festival hè, dat moet gepromoot wordenquote:
kewl!quote:Op zondag 29 januari 2006 13:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eigen festival hè, dat moet gepromoot worden
Muziekfestival?quote:
Dat Julianadorp gebeuren?quote:
Julianapopquote:
Pop?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Julianapop
En we hebben in Weert ook nog zoiets als Bospop
bospop heb ik wel eens van gehoord...quote:Op zondag 29 januari 2006 13:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Julianapop
En we hebben in Weert ook nog zoiets als Bospop
Julianadorp is de plaatsquote:
Julianapop ben ik bezig met diverse dingen van Hans Dulfer tot Rowwen Heze en van Kus tot Taxi to the Ocean.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
bospop heb ik wel eens van gehoord...
Maar wat voor bands komen er??
* MutZ is op zoek naar een leuk festival om weer eens een meet te organiseren...
Daar heb ik gewoond.quote:
Ik nog steedsquote:
Dan is bospop een veel betere optie... wanneer is bospop?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Julianapop ben ik bezig met diverse dingen van Hans Dulfer tot Rowwen Heze en van Kus tot Taxi to the Ocean.
Bospop: Simple Minds, Simply Red, Beth Hart, Anouk ik voorlopig even het bevestigde lijstje
8,9 juli.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dan is bospop een veel betere optie... wanneer is bospop?
had al op google gekeken...quote:
Elastiek is ook altijd wel gezellig (dat is één van onze standaard-meets) evenals appelpopquote:Op zondag 29 januari 2006 13:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jups Want we hebben de aankomende volgeboekte weekenden:
Paaspop - Pinkpop - Julianapop - Roskilde - Bospop - Haldern - Lowlands - Huntenpop - .... etc.
Niemand is volmaaktquote:Op zondag 29 januari 2006 13:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
had al op google gekeken...
Staan trouwens wel een paar spelfouten op de site
Mwah mocht je op één van die festivals komen kunnen we altijd ff een meet plannenquote:Op zondag 29 januari 2006 13:28 schreef MutZ het volgende:
[..]
Elastiek is ook altijd wel gezellig (dat is één van onze standaard-meets) evenals appelpop
Festivalganger dus.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jups Want we hebben de aankomende volgeboekte weekenden:
Paaspop - Pinkpop - Julianapop - Roskilde - Bospop - Haldern - Lowlands - Huntenpop - .... etc.
nee, maar er vielen me er direct 2 opquote:
Dat is wel een blunder.quote:
Wat verschrikkelijk. Zou die jongen Nederlands gehad hebben?quote:
elastiek + appelpop ga ik vrijwel zeker heen...quote:Op zondag 29 januari 2006 13:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwah mocht je op één van die festivals komen kunnen we altijd ff een meet plannen
Jup.quote:
Voor bospop heb ik t geld nietquote:Op zondag 29 januari 2006 13:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
elastiek + appelpop ga ik vrijwel zeker heen...
voordeel van die 2 festivals is dat ze gratis zijn, dus dan zijn ze ook geschikter voor een meet...
Ja jij wel jaquote:Op zondag 29 januari 2006 13:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eigenlijk ga ik naar alles graties
Jij de festivalganger, ik de reiziger. Muts en astrid, wat voor types zijn jullie?quote:
Eerste zegt genoeg denkquote:Op zondag 29 januari 2006 13:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij de festivalganger, ik de reiziger. Muts en astrid, wat voor types zijn jullie?
jij wel ja, ik moet gewoon dokkenquote:Op zondag 29 januari 2006 13:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eigenlijk ga ik naar alles graties
Geen ideequote:Op zondag 29 januari 2006 13:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij de festivalganger, ik de reiziger. Muts en astrid, wat voor types zijn jullie?
Ja jij wel jaquote:Op zondag 29 januari 2006 13:36 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ja jij wel jaen je werkt ook nog, ik heb en geen baantje en zou als ik wil alles duur moeten betalen
![]()
Och ja dagje bospop is te doenquote:
ik ben meer festivalganger dan reizigerquote:Op zondag 29 januari 2006 13:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh je hoeft niet te kiezen tussen die twee hoor.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik ben meer festivalganger dan reiziger
Ga ook graag naar concerten enzo... Mss dat ik naar spinvis in nighttown ga in febr
Krijgen we korting bij jou?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Och ja dagje bospop is te doen
moet ik wel kijken hoe ik uitkom qua vakantie enzoquote:Op zondag 29 januari 2006 13:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Och ja dagje bospop is te doen
Mwah neequote:
Szigetquote:Op zondag 29 januari 2006 13:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
moet ik wel kijken hoe ik uitkom qua vakantie enzoen of ik op dat moment wel geld heb, wil eigenlijk naar iets van lowlands van de zomer, en ik ga ook al naar flevo...
Jij organiseert het en we krijgen geen korting...quote:
Dat is Budapest toch?quote:
Nee sorryquote:Op zondag 29 januari 2006 13:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij organiseert het en we krijgen geen korting...![]()
JUP!quote:
arme esquote:Op zondag 29 januari 2006 13:46 schreef es70 het volgende:
Kinderen gesopt, haren gevlochten, wassen draaien, ramen gelapt.
Ik ben het type huismus.
Can't Say. Maar goed er wordt onderhandeld met nog een aantal grote namen en natuurlijk hier wat leuke dingen uit nederland. Onbekend / bekendquote:Op zondag 29 januari 2006 13:45 schreef MutZ het volgende:
ik hou bospop wel ff in m'n achterhoofd...
komen er nog veel onbekende bands??
Voor reisadviezen kan je weer in mijn stekkie, TRV, terecht.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
JUP!
Do0ppE Festival..
Maar ja nothing beats Roskilde
ik vind onbekend nederland ook altijd wel erg leuk... of van die bandjes die nog niet echt bij het grote publiek bekend zijn... Voicst, GreendiVe, enz...quote:Op zondag 29 januari 2006 13:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Can't Say. Maar goed er wordt onderhandeld met nog een aantal grote namen en natuurlijk hier wat leuke dingen uit nederland. Onbekend / bekend
Valt best mee hoorquote:
Multigrade Motoroil, LPG, Believeadoubtquote:Op zondag 29 januari 2006 13:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik vind onbekend nederland ook altijd wel erg leuk... of van die bandjes die nog niet echt bij het grote publiek bekend zijn... Voicst, GreendiVe, enz...
dat doe je dan wel weer goedquote:Op zondag 29 januari 2006 13:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Valt best mee hoor. Half 3 wordt de oudste gehaald, de rest is al weg... Een paar uur het rijk alleen
.
zulk soort bands bedoel ik iddquote:Op zondag 29 januari 2006 13:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Multigrade Motoroil, LPG, Believeadoubt
Och
Jazeker eenquote:
ILANOISquote:Op zondag 29 januari 2006 13:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Multigrade Motoroil, LPG, Believeadoubt
Och
Och ik zie genoeg dingen om te oordelen of het op een festival kan staan en waarom wel of waarom niet. Eurosonic is altijd een goede mogelijkheid om nieuwe dingen te checkenquote:Op zondag 29 januari 2006 13:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
zulk soort bands bedoel ik idd
Die vind ik soms zelfs beter dan de grotere namen, juist omdat ze nog niet zo professioneel zijn en daardoor dichter bij het publiek staan...
Oké oke.. sorryquote:
bengeltjequote:
Mwa als in mwa zoals laatst?quote:
Maar die andere 2 zijn ookquote:
Relatietechnisch?quote:
Believisadoubt, stel arrogante kwallenquote:Op zondag 29 januari 2006 13:54 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Maar die andere 2 zijn ookmaar dat je ze vergat
Ik had een setlist van Beliveisadoubt
maar die is kwijt
eurosonic is zeker een goede mogelijkheid, vond het jammer dat ik daar dit jaar niet bij kon zijn...quote:Op zondag 29 januari 2006 13:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Och ik zie genoeg dingen om te oordelen of het op een festival kan staan en waarom wel of waarom niet. Eurosonic is altijd een goede mogelijkheid om nieuwe dingen te checken
Mwa, als laatst ja, zal over een paar maandjes beter zijn.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mwa als in mwa zoals laatst?![]()
Hier alles goed, gister "afscheidsfeestje" gehad, drankflesdilemma, lekker gegeten (gourmetten) en vandaag eindelijk eens kunnen uitslapen.![]()
Maar ik dan weer welquote:Op zondag 29 januari 2006 13:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
eurosonic is zeker een goede mogelijkheid, vond het jammer dat ik daar dit jaar niet bij kon zijn...
Dat was hier in de stad. Niet geweest though...quote:Op zondag 29 januari 2006 13:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
eurosonic is zeker een goede mogelijkheid, vond het jammer dat ik daar dit jaar niet bij kon zijn...
Lag dus niet aan mijquote:Op zondag 29 januari 2006 13:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Believisadoubt, stel arrogante kwallen
Damn, zo'n mooi evenementquote:Op zondag 29 januari 2006 13:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat was hier in de stad. Niet geweest though...
Wel veel gezien van de opbouw en alles maar niet van het festival.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Damn, zo'n mooi evenement
Stond vooral veel in de spiegel & Shadrak
Nope, maar goed ik was geluidstechnicus op eurosonic en gingen ze mij ff vertellen wat ik moest doen. Tyf dan maar op. Alles weggefaded. Oprottenquote:
Jups, posttechnischquote:Op zondag 29 januari 2006 13:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bestaat er nog meer dan relatietechnisch?
In eerste instantie wilde ik een cd'tje kopen van ze toen maar ze waren te druk met slijmen bij domme blonde dozen die hun muziek te hard vondenquote:Op zondag 29 januari 2006 13:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nope, maar goed ik was geluidstechnicus op eurosonic en gingen ze mij ff vertellen wat ik moest doen. Tyf dan maar op. Alles weggefaded. Oprotten
Als je er over wil praten, de mail staat altijd open.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mwa, als laatst ja, zal over een paar maandjes beter zijn.mooi zo'n feestje,
Valt het je niet moeilijk, om weg te gaan.
Ik heb gewoon het algemene ceedeetje van de 3 bandsquote:Op zondag 29 januari 2006 14:01 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
In eerste instantie wilde ik een cd'tje kopen van ze toen maar ze waren te druk met slijmen bij domme blonde dozen die hun muziek te hard vondendus toen hoefde het van mij niet meer
![]()
moequote:
Heb wat nummertjes op mp3quote:Op zondag 29 januari 2006 14:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het algemene ceedeetje van de 3 bands
Ging het hard met de rum?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
moe
gisteren verjaardag gevierd, beetje laat enzo
postduifquote:Op zondag 29 januari 2006 14:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als je er over wil praten, de mail staat altijd open.![]()
![]()
Nee helemaal niet. De vriendenkring is al niet zo groot, natuurlijk ga ik die mensen wel missen maar contact per email/msn/postduif zal er wel blijven.Heb nog een lekkere fles Sambuca meegekregen, ff kijken of ik twee flessen mee kan smokkelen aangezien je er maar 1 mag...
Één "vriend" was een beetje "pissig" dat ie niet uitgenodigd was. Dat maakte ik op uit z'n reactie. Naja, eigen schuld dikke bult.![]()
Daar moet je overheen lezen enzo.quote:
*timer aanzet*quote:Op zondag 29 januari 2006 14:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm zal k zo dan toch maar is gaan douchen enzo..
En waarom had je hem niet uitgenodigd?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als je er over wil praten, de mail staat altijd open.![]()
![]()
Nee helemaal niet. De vriendenkring is al niet zo groot, natuurlijk ga ik die mensen wel missen maar contact per email/msn/postduif zal er wel blijven.Heb nog een lekkere fles Sambuca meegekregen, ff kijken of ik twee flessen mee kan smokkelen aangezien je er maar 1 mag...
Één "vriend" was een beetje "pissig" dat ie niet uitgenodigd was. Dat maakte ik op uit z'n reactie. Naja, eigen schuld dikke bult.![]()
De jeugd van tegenwoordig.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
moe
gisteren verjaardag gevierd, beetje laat enzo
20/21quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
20/21
nogal gelachen om mn cadeau enzo, 21 condooms(hij werd 21..)
Lukt toch nietquote:
Onder andere omdat hij graag mag praten over zijn vakantiebestemming, ervaringen e.d maar andersom is er totaal geen interesse. Als ik dan over mijn reizen vertel kijkt ie klakkeloos naar de tv, hoort nauwelijks wat (Oh, wat zei je?) en de spontaniteit is er ook behoorlijk af. Tevens vind ie het ook grappig om te zeggen dat ik totaal geen interesse in zijn vakantie getoont zou hebben. Hoezo dat is juist het omgekeerde van de waarheid.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En waarom had je hem niet uitgenodigd?
Is hij hopeloos?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
20/21
Dat is pas een leuk cadeau.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
20/21
nee, hij heeft een vriendinquote:
Dat is dan ook geen vriend, maar een vage kennis.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Onder andere omdat hij graag mag praten over zijn vakantiebestemming, ervaringen e.d maar andersom is er totaal geen interesse. Als ik dan over mijn reizen vertel kijkt ie klakkeloos naar de tv, hoort nauwelijks wat (Oh, wat zei je?) en de spontaniteit is er ook behoorlijk af. Tevens vind ie het ook grappig om te zeggen dat ik totaal geen interesse in zijn vakantie getoont zou hebben. Hoezo dat is juist het omgekeerde van de waarheid.De interesse bij hem is ver te zoeken, hij weet wel dat ik weg ga maar vraagt er niet naar oid. Belt ook niet om een goede reis te wensen, heeft ie voor New York ook niet gedaan en ik ga er niet vanuit dat ie dat voor woensdag nog doet. Het is ook dezelfde gozert als van het karige verjaardagsfeestje destids.
![]()
gewoon een keer een sexshop binnenlopen en daar ff rondkijken. ze hebben daar meestal nog meer prul wat ook wel leuk is om te geven. penis-ijsblokjes etc.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is pas een leuk cadeau.*onthoudt*
dan krijg je gewoon vrouwencondooms!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:18 schreef OoAstridoO het volgende:
Als iemand daar op mijn verjaardag maar niet mee aan komt zettenmaar ik ben een meisje dus zal niet zo snel gebeuren
Bij de Expoquote:Op zondag 29 januari 2006 14:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
gewoon een keer een sexshop binnenlopen en daar ff rondkijken. ze hebben daar meestal nog meer prul wat ook wel leuk is om te geven. penis-ijsblokjes etc.
Flauwe nog wel, vertel eens, kijken of ik ook kan lachen.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee, hij heeft een vriendin
maar die condooms kwamen steeds weer terug, iedere keer als er iemand even weg liep ging er een condoom achterna omdat er daarna vast nog wel iemand zou komen
hele tijd flauwe sex-grapjes
hij had ook een flesje champagne gekregen, dus zn moeder zegt: "nou dan weet ik wel wat ik morgen bij mn ontbijtje krijg!". ik gooi een condoom naar haar toequote:Op zondag 29 januari 2006 14:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Flauwe nog wel, vertel eens, kijken of ik ook kan lachen.
Schijnt gezond te zijn.
als je dat wilquote:
Maar jij hebt er toch ook 100 gekregen van de verzekering?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:18 schreef OoAstridoO het volgende:
Als iemand daar op mijn verjaardag maar niet mee aan komt zettenmaar ik ben een meisje dus zal niet zo snel gebeuren
Liever tepelsierraden of een vibje?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:18 schreef OoAstridoO het volgende:
Nou aanmelden is nog niet helemaal rond enzoquote:Op zondag 29 januari 2006 14:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar jij hebt er toch ook 100 gekregen van de verzekering?![]()
Tsja idd. En dan vind ie het vaag dat ik me "beklaag" over het feit dat een vriend zo weinig interesse toont in anderen.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen vriend, maar een vage kennis.![]()
Ik heb nog geen adapter. dus zit ik veel minder aan de pc.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Beejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj![]()
![]()
wat was je weer lang afwezig
Schiet op dan.quote:
Tepelsieradenquote:Op zondag 29 januari 2006 14:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Liever tepelsierraden of een vibje?
je kunt toch op de andere pcquote:Op zondag 29 januari 2006 14:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen adapter. dus zit ik veel minder aan de pc.![]()
![]()
Die heb je al?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:23 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Tepelsieradenen vibje niet nodig hoor
![]()
Oeh! Ja meot wel hèquote:Op zondag 29 januari 2006 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* D_A wegduwt, schiet eens opGa douchen
Gewoon laten hangen die gozer.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja idd. En dan vind ie het vaag dat ik me "beklaag" over het feit dat een vriend zo weinig interesse toont in anderen.![]()
![]()
Je vingers doen het werk goed genoeg?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:23 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Tepelsieradenen vibje niet nodig hoor
![]()
Gewoon eigen handjes?quote:
2 Zielen 1 gedachtequote:Op zondag 29 januari 2006 14:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je vingers doen het werk goed genoeg?
zat er nog veel interessants tussen?quote:
Wel wat leuke dingen gezien iddquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 13:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nope, maar goed ik was geluidstechnicus op eurosonic en gingen ze mij ff vertellen wat ik moest doen. Tyf dan maar op. Alles weggefaded. Oprotten
HUH hoe kan je dat nou denken! Dat dacht ikhelemaal nietquote:
Ziet er niet heel handig uit eigenlijkquote:Op zondag 29 januari 2006 14:22 schreef qu63 het volgende:
http://www.condoom-anonie(...)wijzing-femidom.html
Je mag het gewoon eerlijk zeggen hoor.quote:
Ja verdomd is toch zo, gaan ze een beetje aan m'n knoppen draaien enzo. Delay helemaal naar z'n grootje en de compressors stonden to way open..quote:
ow, okquote:Op zondag 29 januari 2006 14:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar zit vaker iemand anders aan. en ik het op het
moment andere dingen aan mijn hoofd.
geen namen om in de gaten te houden / te volgen de komende tijd?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wel wat leuke dingen gezien idd
Maar om nou te zeggen echt bijzonder.. Nee.
Mij welquote:Op zondag 29 januari 2006 14:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij wil iedereen er wel tussen laten?
Infandels.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:29 schreef MutZ het volgende:
[..]
geen namen om in de gaten te houden / te volgen de komende tijd?
Zeg maaaaar neits meer ik ga wel weg.. Als je dat willlllllllllllltttttquote:
Die heb ik nu dus niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow, ok
mag ik je Fok-schema dan, dan zet ik die in mijn agenda
idd ja, en voelt ook niet prettig aan als manquote:Op zondag 29 januari 2006 14:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Ziet er niet heel handig uit eigenlijk. Schijnt ook te kraken als een boterhamzakje...
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg maaaaar neits meer ik ga wel weg.. Als je dat willllllllllllllttttt
bedoel je niet The Infadels?quote:
Als t vertrouwd is enzo gaat er toch niks boven zonderquote:Op zondag 29 januari 2006 14:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
idd ja, en voelt ook niet prettig aan als man
Ja die jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |