Wij zijn Gijsquote:Op zondag 29 januari 2006 12:32 schreef debbie_19 het volgende:
wie is gijs?
als je het echt wil weten moet je ff huiswerk doen en 1131 topics (en eigenlijk nog wat meer) doorspittenquote:
Weinig tijd voor...ik bedoel het valt niet mee om een hele zondag te luieren.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:40 schreef QueenR het volgende:
[..]
als je het echt wil weten moet je ff huiswerk doen en 1131 topics (en eigenlijk nog wat meer) doorspittensucces!
1000 GIJSJES !quote:
Oke tis me echt eh....ja.....helemaal duidelijkquote:
Mooi!quote:Op zondag 29 januari 2006 12:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Oke tis me echt eh....ja.....helemaal duidelijk![]()
Nou oke doeg he....je bent een echte vriend...zo'n eentje die je overal doorheen sleept...zelfs door de Gijsjesquote:Op zondag 29 januari 2006 12:46 schreef ChOas het volgende:
[..]
Mooi!
Nou... eeehm het was gezellig... doei
je kent hem?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou oke doeg he....je benet een echte vriend...zo'n eentje die je overal doorheen sleept...zelfs door de Gijsjes![]()
Ja mijn mensenkennis in echt gewoon buitengewoon, dat merk je wel weer he.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:48 schreef QueenR het volgende:
[..]
je kent hem?of ongelooflijke mensenkennis?
Choas
![]()
petje af damequote:Op zondag 29 januari 2006 12:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja mijn mensenkennis in echt gewoon buitengewoon, dat merk je wel weer he.![]()
Ach als ik het maar leuk vindquote:Op zondag 29 januari 2006 13:01 schreef QueenR het volgende:
[..]
petje af dame![]()
maar toch is het niet zo gek goed, anders zou je hier nu echt niet (willen) posten![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 13:25 schreef Magneet het volgende:
debbie_19 flikker ajb op kutkneus
quote:Op zondag 29 januari 2006 13:25 schreef Magneet het volgende:
debbie_19 flikker ajb op kutkneus
Maar je denkt toch niet dat het me ook maar klein beetje raaktquote:Op zondag 29 januari 2006 13:34 schreef QueenR het volgende:
[..]
kijk, zoals enkele topics terug.. zo kan ik het dus niet
(alhoewel hij zegt wel netjes alsjeblieft!
)
Rennen Bquote:
Je zou ook wel heel erg zielig zijn als het je wel wat deed. Maar goed, waarom posten in een topic waar je ongewenst bent en waar je geen idee hebt waar het over gaat?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar je denkt toch niet dat het me ook maar klein beetje raakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |