Ik blijf op omdat ik niet kan slapen want ik ben verdietig.quote:Op zondag 29 januari 2006 07:03 schreef remlof het volgende:
[..]
blijf jij ook op om deze dag de beste uit je leven te maken zonder er iets van te missen?
Genieten van die paar uur die ik zo in de trein mag zitten?quote:Op zondag 29 januari 2006 06:57 schreef remlof het volgende:
Leef deze dag nou eens alsof het je laatste was, het weer doet er niet toe, verjaardagen zijn irrelevant...
Geniet!
neem em dan niet! fuck the routine!quote:Op zondag 29 januari 2006 07:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Genieten van die paar uur die ik zo in de trein mag zitten?
Neuh, thanks..
Zodat ik toetsen mis, en dan van school getrapt word en dan de rest van mn leven achter de kassa bij de Appie Heijn mag zitten?quote:Op zondag 29 januari 2006 07:13 schreef remlof het volgende:
[..]
neem em dan niet! fuck the routine!
focus je op dingen die je gelukkig maken en ga ervoor, alsof het je laatste dag was!quote:Op zondag 29 januari 2006 07:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik blijf op omdat ik niet kan slapen want ik ben verdietig.![]()
think bigger janetje!quote:Op zondag 29 januari 2006 07:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zodat ik toetsen mis, en dan van school getrapt word en dan de rest van mn leven achter de kassa bij de Appie Heijn mag zitten?
Je hebt gelijk.. ik neem die trein niet.
Ik zal mn best doen.quote:Op zondag 29 januari 2006 07:15 schreef remlof het volgende:
[..]
focus je op dingen die je gelukkig maken en ga ervoor, alsof het je laatste dag was!
Zodat ik toetsen mis, en dan van school getrapt word en dan de rest van mn leven achter de snelkassa bij de Appie Heijn mag zitten?quote:
als jouw belevingswereld zo klein is dat je denkt dat dat het enige alternatief is zou ik die trien maar halen jaquote:Op zondag 29 januari 2006 07:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zodat ik toetsen mis, en dan van school getrapt word en dan de rest van mn leven achter de snelkassa bij de Appie Heijn mag zitten?
quote:Op zondag 29 januari 2006 07:22 schreef remlof het volgende:
[..]
als jouw belevingswereld zo klein is dat je denkt dat dat het enige alternatief is zou ik die trien maar halen ja
oh kut het is al half acht! jouw belevingswereld is wel ok dan, toch knap dat je nog denkt de trein te halen!quote:Op zondag 29 januari 2006 07:26 schreef Janetje het volgende:
[..]Kom op.. ik zit om half 8 nog op internet...
Van mijn belevingswereld is niet eens een voorstelling op ware schaal te maken..
Ach ik hoef pas om 15.00 weg...quote:Op zondag 29 januari 2006 07:31 schreef remlof het volgende:
[..]
oh kut het is al half acht! jouw belevingswereld is wel ok dan, toch knap dat je nog denkt de trein te halen!
luxe probleemquote:Op zondag 29 januari 2006 07:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach ik hoef pas om 15.00 weg...
Het probleem zal zijn niet in slaap te vallen in de trein, en als ik dat wel doe, op tijd wakker te worden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |