Niet op de fiets hoor.quote:Op zondag 29 januari 2006 04:15 schreef erikkll het volgende:
Ik wacht netjes, zodalijk word ik geflitst
Dan slapen ze.quote:Op zondag 29 januari 2006 04:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Stoplichten doen het 's nachts niet eens.
Nou, ik weet niet waar jij woont maar in Utrecht val je pas op als je wel voor een rood licht wacht met je fietsquote:Op zondag 29 januari 2006 04:18 schreef Steijn het volgende:
[..]
Niet op de fiets hoor.Of als voetganger. Ik heb nog geen auto.
Amersfoort, hier zijn ze net wat braver denk ik.quote:Op zondag 29 januari 2006 04:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet waar jij woont maar in Utrecht val je pas op als je wel voor een rood licht wacht met je fiets
Stalkquote:Op zondag 29 januari 2006 04:33 schreef Megumi het volgende:
Kom ik het centraal station van Assen uitlopen. Allemaal mensen voor een rood stoplicht wachten. Kijk om me heen en denk verek er komt niks aan en loop door. Domme boeren.
quote:Op zondag 29 januari 2006 04:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet waar jij woont maar in Utrecht val je pas op als je wel voor een rood licht wacht met je fiets
Ik zit aan de bier en wdka en jij??quote:Op zondag 29 januari 2006 04:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Stalk
laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik denk wel dat het zo werkt. Mensen in de stad zijn wat minder braaf dan mensen van buiten de stad.quote:Op zondag 29 januari 2006 04:33 schreef Megumi het volgende:
Kom ik het centraal station van Assen uitlopen. Allemaal mensen voor een rood stoplicht wachten. Kijk om me heen en denk verek er komt niks aan en loop door. Domme boeren.
quote:Op zondag 29 januari 2006 05:00 schreef gelly het volgende:
Verkapt "Kijk mij eens 1 week een rijbewijs hebben" topic.
En dan niet gaan piepen als je aangereden wordt he.quote:Op zondag 29 januari 2006 04:33 schreef Megumi het volgende:
Dat maakte niks uit. Ik vond het gewoon raar dat je op licht wacht terwijl geen auto voorbij rijd. Maar zeg eens? Woon jij soms in plaats als bokkeneukeveenbuiten?quote:Op zondag 29 januari 2006 05:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En dan niet gaan piepen als je aangereden wordt he.![]()
Waar denk je dat je ogen voor hebt gekregen?quote:Op zondag 29 januari 2006 05:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En dan niet gaan piepen als je aangereden wordt he.![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 29 januari 2006 05:08 schreef Steijn het volgende:
[..]
Waar denk je dat je ogen voor hebt gekregen?![]()
Nee,in Almelo.quote:Op zondag 29 januari 2006 05:08 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat maakte niks uit. Ik vond het gewoon raar dat je op licht wacht terwijl geen auto voorbij rijd. Maar zeg eens? Woon jij soms in plaats als bokkeneukeveenbuiten?
Daar moest ik ook gelijk aan denken. :")quote:Op zondag 29 januari 2006 05:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het stoplicht springt op rood ,het stoplicht springt op groen.
In Almelo is altijd wat te doen.
Ha ha...Ik erger me daar ook zo aan!! Zo braaf hoeven ze ook niet te zijn!quote:Op zondag 29 januari 2006 04:12 schreef Steijn het volgende:
terwijl er helemaal niks aan komt. Kom op zeg, jullie zijn toch geen robots die alleen bij groen in beweging komen.Kansloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |