Verkapte ik-ben-expat-in-Thailand-en-ga-dagelijks-naar-de-hoerenbuurt-postquote:Op zondag 29 januari 2006 03:06 schreef blackmage het volgende:
pff ik heb mijn raam hier open staan, en ik draag een tshirt en een korte broek.
niks koud
En je verwarming maar doorstoken?quote:Op zondag 29 januari 2006 03:06 schreef blackmage het volgende:
pff ik heb mijn raam hier open staan, en ik draag een tshirt en een korte broek.
niks koud
haal die peper uit je reetquote:Op zondag 29 januari 2006 03:06 schreef blackmage het volgende:
niks koud
ik zit hier in midden rotterdamquote:Op zondag 29 januari 2006 03:08 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Verkapte ik-ben-expat-in-Thailand-en-ga-dagelijks-naar-de-hoerenbuurt-post
Daar heb ik dan weer geen last van.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:09 schreef star_gazer het volgende:
En oja, mijn tepels doen gewoon nog pijn van de kou
OK, bierbuik danquote:Op zondag 29 januari 2006 03:12 schreef blackmage het volgende:
[..]
ik zit hier in midden rotterdam![]()
als ik naar buiten ga doe ik wel een vest en een jas aan en natuurlijk gewoon een spijkerbroek, maar alsnog niet echt koud.
ik noem het liever mijn isolatielaagquote:
whahaha!quote:Op zondag 29 januari 2006 03:05 schreef star_gazer het volgende:
....poolexpeditie...
Moet je fietsen?quote:Op zondag 29 januari 2006 04:35 schreef Pony-Lover het volgende:
M'n handschoenenzijn gisteren in de kroeg gejat dus nu is het helemaal kut
Dat is massamoord, toch?quote:Op zondag 29 januari 2006 05:15 schreef Breetai het volgende:
Hier in Venlo hebben ze het geweldige idee bedacht om alle eettenten te laten sluiten voordat de cafe's dicht gaan.
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:09 schreef star_gazer het volgende:
En oja, mijn tepels doen gewoon nog pijn van de kou
Vorige week om half 5 lag er alweer iemand languit gestrekt op een brancard omdat iemand ff z'n frustraties moest uitten. Om 4 uur wordt iedereen weer naar buiten word geveegd en je hebt dezelfde stress als voorheen om 2uur.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |