Droom je ook al over Idolsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hmm, ik droomde vannacht dat Angelique moest moven, maar meestal zijn m\'n dromen niet echt voorspellend dus ik laat het maar zo :\')
Kan ik ze nog net meepikkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:03 schreef BVO het volgende:
De stats komen binnen een half uurtje denk ik.
Top 3 haalt 'ie ookquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:14 schreef Ayaxola het volgende:
Nog opvallend veel mensen hebben Harm in de finale![]()
Volgens ons denken wij dat Aäron er uit vliegt.quote:
Ik zie het nog niet gebeuren...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:52 schreef BVO het volgende:
Vanavond een kruk voor Serge en hij zakt weer als een gek, das allemaal nog heel veranderlijk.
Oh, ik ook niet hoor, zie hem of Harm samen met Floortje in de finale. Bedoelde meer dat een keer een kruk gelijk grote verschuivingen met zich mee brengtquote:
Dat dusquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:35 schreef BVO het volgende:
Hm, had misschien beter Aäron kunnen doen.
Ik ook, maar dat was de gok.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:35 schreef BVO het volgende:
Hm, had misschien beter Aäron kunnen doen.
Staat in de OPquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:06 schreef Yeahinho het volgende:
Zo, weer alles goed. Jullie hebben echt geluk dat ik de eerste prono\\\'s heb gemist
.
Waar vind ik eigenlijk dat top 13-lijstje terug? Want volgens mij klopte er toen nog niet zoveel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |