Ik wil graag Serge veranderen in Angelique.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Krukken:
Aaron, Serge en Ellen.
Finale:
Floortje en Harm.
dat zou ik maar doen jahquote:Op zondag 29 januari 2006 16:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik wil graag Serge veranderen in Angelique.
nee mijn gevoel zegt dat Harm op de kruk zitquote:Op maandag 30 januari 2006 09:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het is voor jou ook zo verstandig om Harm even te vervangen voor iemand anders..
Dat dusquote:Op zondag 29 januari 2006 13:38 schreef BVO het volgende:
Krukken: Ellen, Aäron, Angelique.
Finale: Floortje vs. Serge. Harm.
Ik heb een ik-speel-toch-maar-op-safe-bui. (vorige keer duidelijk niet)quote:Op zondag 29 januari 2006 01:50 schreef Andiyan het volgende:
Krukken:
Aäron, Angelique, Serge.
Finale:
Floortje, ach wat, ik doe Ellen.
ach, iedereen veranderd wel eens. ik nu ook niet meer, zit ik fout, jammer dan, volgende week beterquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:19 schreef BVO het volgende:
Jullie leren het ook nooit he.
Veranderen is nooit verstandig.
edit: Dom, heb het zelf ook al gedaan.
Ik wil mijn Prono ff veranderen:quote:Op zondag 29 januari 2006 00:37 schreef superhero87 het volgende:
Dit is dus niet mijn mening, maar wat ik denk dat het publiek zal kiezen(Jerney wannabe)
Gevarenzone: Ellen, Aaron, Raffaela
Finale: Floortje, Serge![]()
![]()
Ik ga mijn keuze op Aaron toch maar veranderen in Ellenquote:Op zondag 29 januari 2006 13:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gevarenzone: Aäron () - Angelique - Ellen
Finale: Floortje - Serge ()
Iedereen is zo ongeveer al wel geweest toch?quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:17 schreef Californian_dreamer het volgende:
ff een extra prono (misschien totaal of topic, maar goed, zeg dat dan maar)
ik heb zo'n vermoeden dat de webchat deze week met Raffaëla en Serge zal zijn.
(dit is niet om stiekem op extra punten te hopen (niet dat dat zou gebeuren) maar gewoon omdat ik ineens dat idee had, en het wilde posten.
Raffaëla is als enige nog niet geweest. Misschien gaat ze er wel in haar eentje zitten, ze heeft genoeg te vertellen nu.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:48 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Iedereen is zo ongeveer al wel geweest toch?![]()
Gewoon 1x laten posten en daarna niet meer aanpassenquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:28 schreef BVO het volgende:
Jullie blijven wel bezig he met dat veranderen, ik voer ze aan het eind van de week wel allemaal tegelijk in, gaat makkelijker.
Gevarenzone: Angelique,Raffaëla, Ellenquote:Op zondag 29 januari 2006 00:33 schreef Woelli het volgende:
Gevarenzone: Angelique,Serge, Ellen
Finale: Floortje - Ellen
Hoezo wishfull thinkingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |