IK had ook niet anders verwachtenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:52 schreef TheVulture het volgende:
ik heb mijn mobieltje in ieder geval weer klaar liggen![]()
Ik heb hem al gemaild... kan helaas niet komen op 4 maartquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:59 schreef Svensational het volgende:
The Vulture, je wordt gezocht door CDP
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:31 schreef ScottTracy het volgende:
Met de hakken over de sloot, maar daar maalt niemand om. Ellen haalt de finale!
nou dat denk ik niet helaas.....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:31 schreef ScottTracy het volgende:
Volgende week vrees ik exit, ze is schijnbaar toch niet zo populair bij het publiek. (ze zit immers wel erg vaak op de kruk)quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:31 schreef ScottTracy het volgende:
Marescha zat er intotaal ook 4x opquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgende week vrees ik exit, ze is schijnbaar toch niet zo populair bij het publiek. (ze zit immers wel erg vaak op de kruk)
Alsof dat de enige verklaring kan zijn, denk eens naquote:Op zondag 5 februari 2006 00:05 schreef Marble het volgende:
Ik ben blij dat er nou eindelijk eens iets gezegd werd van haar astmatische ademhaling, dat valt mij al sinds het begin op. Na dit optreden stond ze ook weer te hijgen als een gek, heeft ze gewoon zo\'n slechte conditie of zo?
Wat, heeft ze echt astma dan of zo? Want van haar act kan het ook niet zijn, die was niet inspannender dan de anderenquote:Op zondag 5 februari 2006 01:06 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Alsof dat de enige verklaring kan zijn, denk eens na.
Nou ja, misschien heeft ze inderdaad wel astma. Of heeft ze het vroeger gehad. Want mensen die last van astma hebben gehad of bijvoorbeeld chronische bronchitis, zullen er altijd wat slechtere longen aan overhouden. En daarnaast kan het natuurlijk ook zo zijn dat ze simpelweg wat zwakkere longen heeft (erfelijkheid). Dan kun je wel zeuren over conditie dit en dat, maar daar draait het niet alleen om.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:07 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat, heeft ze echt astma dan of zo? Want van haar act kan het ook niet zijn, die was niet inspannender dan de anderen.
Ja, ik heb het ook gehoord natuurlijkquote:Op zondag 5 februari 2006 01:12 schreef Marble het volgende:
Ik zeur niet hoor, ik vraag me oprecht af waarom ze klinkt als een blaasbalg.
Maar als ze dus echt astma heeft (gehad), is het namelijk best zielig. En dan vind ik ook niet dat het tegen haar gebruikt mag worden. Maar dan kun je je wel weer afvragen of een zangcarrière wel zo verstandig is.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:14 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook gehoord natuurlijk. Ik begrijp je vraag wel, maar er zijn een aantal verklaringen voor te geven. Zoals ik al zei: alleen al hebben GEHAD van astma heeft zijn levenslange uitwerking op je longen.
Dat ben ik met je eens en misschien is het juist daarom dat ze er niet veel over zei en het wat probeerde te verdoezelen. Ik kan mij idd voorstellen dat je er bang voor bent om een negatief advies te krijgen, wanneer je toegeeft dat je wat zwakke longen hebt.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:16 schreef Marble het volgende:
[..]
Maar als ze dus echt astma heeft (gehad), is het namelijk best zielig. En dan vind ik ook niet dat het tegen haar gebruikt mag worden. Maar dan kun je je wel weer afvragen of een zangcarrière wel zo verstandig is.
Whahaha. Ik lig nog steeds dubbel om 'Melanie'.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:30 schreef Marble het volgende:
Trouwens, over haar introductiefilmpje van vandaag. Hadden jullie ook het idee dat Ellen er dingen uitfloepte die ze eigenlijk niet had willen zeggen? Het ging wel heel erg ver. Bijvoorbeeld al die details over dat kotsen en zo, dat wil toch niemand weten van een \"classy dame\" waar ik Ellen dan toch maar even onder stempel. En volgens mij had ze dat zelf ook door. Net zoals dat 16-jarige Gooische hockeymeisje bij de audities, die schrok er zelf ook van wat ze allemaal uitkraamde (die overigens wel hilarisch was verder).
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze ziet er alleen uit als iemand van K3.![]()
Ik vond haar haar wel grappigquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze ziet er alleen uit als iemand van K3.![]()
Mooiquote:Op zondag 5 februari 2006 11:23 schreef migebiggie het volgende:
Fotos van de vorige keer :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoevaak heb je gisteren nog gestemd danquote:Op zondag 5 februari 2006 11:45 schreef TheVulture het volgende:
YESHet is weer gelukt. weer een ronde verder ten koste van die ragebol. Volgende week mogen we dubbel van haar genieten...
Ik denk wel dat ze twee fenomenale performances moet neerzetten om een kans te maken. Ze heeft toch vrijwel elke week een van de betere performances en toch zit ze op de kruk, ze zal dus nu helemaal moeten vlammen. Haar fanbase van de overgeblevenen is het kleinst, ook omdat Floortje en Angelique veel stemmen voor haar wegkapen denk ik.
Persoonlijk snap ik niet dat een Harm nog niet op de kruk heeft gezeten, die is barslecht tegenwoordig en heeft de looks niet, maar toch genoeg fans
En ik hoop dat Serge deze week uit de kast wordt getrokken, dan haken die breezerchicks vanzelf af.
Go Ellen Go![]()
11 keerquote:Op zondag 5 februari 2006 11:51 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hoevaak heb je gisteren nog gestemd dan![]()
2x voor Ellenquote:Op zondag 5 februari 2006 12:04 schreef migebiggie het volgende:
Ik 2x op ellen ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |