hij is wel leuk hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 21:46 schreef Kirstenn het volgende:
Pff ik vind m toevallig heel mooi, Ellen had erop geschreven![]()

het was ook zo warm daar binnenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:17 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Nadat ik Ellen had gezien had ik m uit gedaan![]()

op totally ellen staan ook weer foto's van jouquote:Op zondag 29 januari 2006 22:17 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Nadat ik Ellen had gezien had ik m uit gedaan![]()

JA T WAS HEETquote:Op zondag 29 januari 2006 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het was ook zo warm daar binnen

dat is die site van de spandoeken?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:24 schreef Woelli het volgende:
[..]
op totally ellen staan ook weer foto's van jou![]()

quote:Op zondag 29 januari 2006 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is die site van de spandoeken?

Hou daar maar over opquote:Op zondag 29 januari 2006 22:24 schreef Woelli het volgende:
[..]
op totally ellen staan ook weer foto's van jou![]()

whaha jaaquote:Op zondag 29 januari 2006 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whahahaha en kijk Jildau vrolijk zijn![]()

quote:Op zondag 29 januari 2006 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar hoe ziet die vriend van ellen er nou uit? Is dat met die gekke haar?

yepz die bedoel ik.... ik vond hem op.... op op op.... hoe heet hij ook alweer? lijken.... even foto zoekenquote:

ik ook. Maar toen die vriend gisteravond kwam aanlopen dacht ik: hey daar heb je johnny de molquote:

Ik vind het toch ook niet?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het totaal niet lijken.. Het is dat jullie het zeggen, anders had ik het niet gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |