Het was het Mareschaforum, nu is het het Weg met Serge-forum.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Eerst was het toch iets met Marescha erin?
Niets verdachts aan. Ze was gewoon slecht. Net zoals vorige week.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
En dat Raffaela op de kruk zat is ook verdacht.
Niet de slechtste, niet één van de slechtste vier.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:16 schreef bloem123 het volgende:
[..]
Niets verdachts aan. Ze was gewoon slecht. Net zoals vorige week.
hoge bomen vangen veel wind; bij mij is ze inmiddels ook teruggezakt naar plaats 4quote:Op zondag 29 januari 2006 17:26 schreef bloem123 het volgende:
Ik ben Raffaela gewoon een beetje beu. Met haar kinderachtige gelach iedere keer. Dus vandaar dat ze van mij wel op de kruk mag en zelfs eruit.....nadat Aaron is vertrokken want die is nog slechter.
Oh, dan praat ik zelf voor m'n beurtquote:Op zondag 29 januari 2006 17:13 schreef WithMe het volgende:
[..]
Het was het Mareschaforum, nu is het het Weg met Serge-forum.
Jij noemt het corrupt, ik noem het doeltreffendquote:Op zondag 29 januari 2006 17:38 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Oh, dan praat ik zelf voor m'n beurt.
corrupte mods.
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:13 schreef WithMe het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon twee dingen doen;quote:
Een verslag? ik heb weinig dingen meegekregen die jullie niet hebben gezienquote:Op zondag 29 januari 2006 17:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Timmai, gooi jij ook nog een liveshow verslagje ergens?
Kirsten nog gezien?
serge moet blijvenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:13 schreef WithMe het volgende:
[..]
of een combinatie van beidenquote:Op zondag 29 januari 2006 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon twee dingen doen;
-je er druk om maken
of
-je er niet druk om maken.
Eén van die twee is beslist minder moeite.
Maar wel zo verleidelijkquote:Op zondag 29 januari 2006 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
-je er druk om maken
of
jaquote:Op zondag 29 januari 2006 19:55 schreef Svensational het volgende:
Heb je Marescha nog gesproken CDP?
C_A heeft me niet gebeldquote:Op zondag 29 januari 2006 19:55 schreef Svensational het volgende:
Heb je Marescha nog gesproken CDP?
ik maak me er niet druk over.... zeg alleen mijn meningquote:Op zondag 29 januari 2006 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
-je er druk om maken
of
Weet je hoe koud het was..... pfff kon amper het knopje van me camera indrukken......quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet je hoe koud het was..... pfff kon amper het knopje van me camera indrukken......![]()
Ik had nog geen eens de tijd om te bellen ook, het ging allemaal erg snel![]()
HEY!quote:Op zondag 29 januari 2006 19:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een trut!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |