Als je voor 10:00 uur Idols smst naar 3030 dan zit je goedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:34 schreef chansadres het volgende:
Ik doe altijd wel mee aan die prijsvraag op de website van Idols maar ik zit op school tijdens RTL FM dus dat gaat niet
Marescha kwam nauwelijks aan het woord, mocht pas wat gaan zeggen toen HJ klaar was met het uiten van zijn algemene onvredequote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
HJ en Marescha samen? Zo, dat moet gezellig zijn geweest
.
jah dat viel me ook al op... dat nummer wat Marlies zong tijdens een liveshow... discothema was dat toen.... kwam veel voor bij.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:17 schreef chansadres het volgende:
Wordt de laatste tijd ook veel originele nummers van Idols gedraaid...
dat is wel weer bterquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:18 schreef babette21 het volgende:
ze draaien lekker veel Huub en lekker weinig r&b/hiphop/rap/overigenegermuziek
Ja, in het Marescha-topic, alleen was het bij Yorin FM. Hier is het terug te luisteren.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:08 schreef babette21 het volgende:
ik heb geenz in om terug te lezen: is 't al gemeld dat HJ en Marescha ma. bij rtl fm op bezoek waren?
even gekeken, maar daar staat 3FM... jij zegt Yorin, en ik weet zéker RTL...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:48 schreef WithMe het volgende:
Ja, in het Marescha-topic, alleen was het bij Yorin FM. Hier is het terug te luisteren.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
even gekeken, maar daar staat 3FM... jij zegt Yorin, en ik weet zéker RTL...
volgens mij heeft ze een verplicht rondje radiostations gemaakt
quote:Hoe voel je je ?
“Ik voel me eigenlijk hartstikke goed”, zegt Marescha vrolijk na haar uitschakeling in Liveshow 5. “Ik heb een ontzettend leuke dag gehad met radio-optredens bij Giel Beelen en Rob Stenders en allerlei leuke interviews en aanbiedingen gehad. Ik zit gelukkig helemaal niet in de put!”
Giel en Stenders zei ze zelf in een interview. Dus 3FM en Yorin FM.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
even gekeken, maar daar staat 3FM... jij zegt Yorin, en ik weet zéker RTL...
volgens mij heeft ze een verplicht rondje radiostations gemaakt
én RTL dus... [ik had het in de auto staan, en zowel 3 als Yorin staan op mijn radio niet geprogrammeerd.... mén jullie doen net of ik maar wat in de ruimte loop te lullenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:55 schreef WithMe het volgende:
Giel en Stenders zei ze zelf in een interview. Dus 3FM en Yorin FM.
Als ik Mares was had ik hem een fijne headbutt gegeven.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
HJ en Marescha samen? Zo, dat moet gezellig zijn geweest
.
Onvrede over de Idols die er nu nog in zitten, of over de dingen des levens in het algemeen? In het eerste geval is het wel juicy, in het tweede hoef ik het niet te weten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
Marescha kwam nauwelijks aan het woord, mocht pas wat gaan zeggen toen HJ klaar was met het uiten van zijn algemene onvrede
Wat is Huub?quote:RTL FM is prima te doen als je even geen zin hebt in deejays die zichzelf graag horen praten
en ze draaien lekker veel Huub en lekker weinig r&b/hiphop/rap/overigenegermuziek
Met name over het eerstequote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:19 schreef Marble het volgende:
Onvrede over de Idols die er nu nog in zitten, of over de dingen des levens in het algemeen? In het eerste geval is het wel juicy, in het tweede hoef ik het niet te weten.
Huub is mijn heldquote:Wat Wíe is Huub?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |