Wat een bagger.quote:(ik weiger een ondertitel te p
red. ?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:23 schreef Ofyles2 het volgende:
(twee van hen ken ik van de basisschool red.)
quote:Geslacht: Man
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:43 schreef Magistic het volgende:
Die gast snapt niet wat red. is
Val jij even door de mand!
precies!quote:Op zondag 29 januari 2006 00:10 schreef Meki het volgende:
en maar niks doen , en maar toekijken
ik zou zelf iets van zeggen dat heb ik vaker gedaan en met succesquote:
duh you're one of them!quote:Op zondag 29 januari 2006 00:15 schreef Meki het volgende:
ik zou zelf iets van zeggen dat heb ik vaker gedaan en met succes
ik ben niet bang voor ze
Inderdaad! Onze mentaliteit moet veranderen, niet die van "hun". Het is aan ons om die gasten keihard aan te pakken en hun terug op hun plaats te zetten.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:10 schreef Meki het volgende:
en maar niks doen , en maar toekijken
ik zou gewoon hun koppen fotograferen en ze aangeven. en nee ik ben ook niet zo bang.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:15 schreef Meki het volgende:
[..]
ik zou zelf iets van zeggen dat heb ik vaker gedaan en met succes
ik ben niet bang voor ze
nee ik bedoel jij bent ook een Marokkaantje en die vallen ze niet zo snel aan als een echte Nederlanderquote:
dat maakt op zich niet uitquote:Op zondag 29 januari 2006 00:21 schreef Herald het volgende:
[..]
nee ik bedoel jij bent ook een Marokkaantje en die vallen ze niet zo snel aan als een echte Nederlander
Misschien moeten we ze zelf ook terug sturenquote:Op zondag 29 januari 2006 00:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Inderdaad! Onze mentaliteit moet veranderen, niet die van "hun". Het is aan ons om die gasten keihard aan te pakken en hun terug op hun plaats te zetten.
We hebben ze tenslotte zelf hier heen gehaald.
ja duh, want als een Nederlander ze aanspreekt pikken ze het niet, maar als zo'n stoere Murk als jij ze manend toespreekt luisteren ze welquote:Op zondag 29 januari 2006 00:22 schreef Meki het volgende:
dat maakt op zich niet uit
Nederlanders zijn bang en durven niets te zeggen maar ik laat dat niet toe en spreek ze aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |