quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou lachen zeg
![]()
Jij heb je pleziertje weer gehad vandaag doegga maar weer in de zandbak spelen
jah duh! Slaat nergens op!! Er mogen geen dubbele topics lopen over 1 persoon... maar ach de modjes vinden serge niks, dus laten ze dez eopenquote:Op zondag 29 januari 2006 16:14 schreef Californian_dreamer het volgende:
ps: dit is best wel een onzin-topic
hoe was het dan bedoeldquote:Op zondag 29 januari 2006 16:09 schreef Syytön het volgende:
[..]
bemoei jij je even met je eigen zaken, het was geeneens grappig bedoeld, muts
![]()
Het begon met een schokkend nieuwtje, en nu is dat dus niet echt meer van toepassing omdat het blijkbaar dus niet kan ofzo.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah duh! Slaat nergens op!! Er mogen geen dubbele topics lopen over 1 persoon... maar ach de modjes vinden serge niks, dus laten ze dez eopen![]()
Dit is een sappige roddel, en gezien het aantal reacties is dat nieuwe topic ervoor ook helemaal niet slecht.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
jah duh! Slaat nergens op!! Er mogen geen dubbele topics lopen over 1 persoon... maar ach de modjes vinden serge niks, dus laten ze dez eopen![]()
maar het had gewoon in het serge topic gemoetenquote:Op zondag 29 januari 2006 16:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dit is een sappige roddel, en gezien het aantal reacties is dat nieuwe topic ervoor ook helemaal niet slecht.
Dat is nog maar de vraag. Gertjan uit BB3 (ja Sven, ik blijf stug doorgaanquote:Op zondag 29 januari 2006 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het begon met een schokkend nieuwtje, en nu is dat dus niet echt meer van toepassing omdat het blijkbaar dus niet kan ofzo.
die heb ik niet gezien.... alleen die van harm.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:30 schreef Svensational het volgende:
Eerdere nieuwtjes over oa. Charissa, Harm en de moeder van Floortje bleven ook open hoor, c_a.
Dat is jouw mening, ik denk dat het best wel eens waar zou kunnen zijn. Zo'n gluiperig achterbaks mannetje is het wel denk ik.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
En daarbij komt ook nog dat het niet waar is![]()
alsof de andere kandidaten geen mensen laten stemmen?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, ik denk dat het best wel eens waar zou kunnen zijn. Zo'n gluiperig achterbaks mannetje is het wel denk ik.
Waar ken je hem zo goed van dan? Familie van je?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zo'n gluiperig achterbaks mannetje is het wel denk ik.
jah idd helemaal mee eens!quote:Op zondag 29 januari 2006 16:37 schreef chansadres het volgende:
[..]
Waar ken je hem zo goed van dan? Familie van je?
Ik vind het juist achterbaks om zo over iemand te praten zonder dat hij het weet. Erg gluiperig om iemand te bashen die gewoon zijn best doet en leuk zingt.![]()
Geloof me nou, dat kan echt wel. En daar hoeven ze bij Idols zelf niks van te merken. Als je een beetje contacten bij KPN e.d. heb, dan heb je het zo voor elkaar.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
Een smsbom kan niet.... echt geloof meIk heb het ook wel eens geprobeerd....
![]()
Als je zo gaat beginnen dan kan ik me dus ook gaan afvragen hoe jij weet dat hij zijn best doet. Ken je 'm persoonlijk? Nee.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:37 schreef chansadres het volgende:
[..]
Waar ken je hem zo goed van dan? Familie van je?
Ik vind het juist achterbaks om zo over iemand te praten zonder dat hij het weet. Erg gluiperig om iemand te bashen die gewoon zijn best doet en leuk zingt.![]()
Ik weet dat het niet kan (jah ook als je contacten heb bij KPNquote:Op zondag 29 januari 2006 16:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Geloof me nou, dat kan echt wel. En daar hoeven ze bij Idols zelf niks van te merken. Als je een beetje contacten bij KPN e.d. heb, dan heb je het zo voor elkaar.
Idd, Merle was ontzettend veel beter.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:41 schreef WithMe het volgende:
Het zou wel verklaren waarom hij (geheel onterecht) de wildcard heeft gekregen.
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:41 schreef WithMe het volgende:
Het zou wel verklaren waarom hij (geheel onterecht) de wildcard heeft gekregen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |