Angelique? 1x zingt ze iets minder... 1x en had ze eruit gemoeten? Gjeez, normaal zingt ze beter dan iedereen van Idols bij elkaarquote:Op zondag 29 januari 2006 11:13 schreef Fir3fly het volgende:
Best wel onterecht. Aaron of Angelique (was erg slecht gisteren) had eruit gemoeten. Wederom een onterechte exit![]()
Voorlopig blijft mn avatar nog even zo![]()
![]()
Floortje zingt nog altijd beter dan 1000 Angelique's bij elkaarquote:Op zondag 29 januari 2006 11:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Angelique? 1x zingt ze iets minder... 1x en had ze eruit gemoeten? Gjeez, normaal zingt ze beter dan iedereen van Idols bij elkaar
Nou mooi niet dusquote:Op zondag 29 januari 2006 12:04 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Floortje zingt nog altijd beter dan 1000 Angelique's bij elkaar
Ja, ik val niet zo op negerinnenquote:Op zondag 29 januari 2006 12:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou mooi niet dusEn Angelique is tenminste
Zal wel, maar ik vind dat de slechtste van de avond er dan eigenlijk uit moet. En ik vond Angelique de slechtste.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Angelique? 1x zingt ze iets minder... 1x en had ze eruit gemoeten? Gjeez, normaal zingt ze beter dan iedereen van Idols bij elkaar
Ik ook niet, maar zij is welquote:
Sorry hoor, maar die Rafaëlla is echt een dom wijfquote:Op zondag 29 januari 2006 12:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zij is welvoor der leeftijd en raffaëla zag er ook
uit gister. Maar de knapste blijft Ellen
En je kent haar persoonlijkquote:Op zondag 29 januari 2006 13:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar die Rafaëlla is echt een dom wijf.
Auw.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:25 schreef Svensational het volgende:
Met pijn in m'n hart.
[afbeelding]
Zullen we een mooier kruis ontwerpen?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat grote (lelijke) kruis is zelfs voor Marescha een belediging.
De andere kandidaten kregen een oranje kruis, zij een gouden.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga geen moeite doen voor Mareschaquote:Op zondag 29 januari 2006 16:32 schreef Eveli het volgende:
[..]
Zullen we een mooier kruis ontwerpen?
IDD Marescha verdient wel een mooier kruisquote:Op zondag 29 januari 2006 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |