Toen ik die laptop zag dacht ik meteen: nou dat worden dus zeven krukken vanavond, en alleen Floortje meteen door. Dus ik kijk er niet van op.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:44 schreef BVO het volgende:
Ellen had keiweinig stemmen op die computers, Raf veel meer.
Doorgestoken kaart!
Ik baseer het op die foto uit de opquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:47 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Heb je die pronte borstjes nog niet gezien?
Robin kon niet zingen. Raffaela wel. Dat is toch een behoorlijk groot verschil.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:47 schreef willbee het volgende:
Waarschijnlijk krijgen we weer zon Robin effect van vorig jaar, maar Raffaella moet er gewoon niet uit![]()
Ik kan er niet zo goed tegen dat iedereen haar zo geweldig vind. Ik wil iemand die fouten maakt. Daarmee kan je ej dan identificeren. Ofzo. Hoe dan ook, raffaela moet blijven.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind haar knap, een zingt ook goed enzo.
Alleen die zogenaamde ontzetting dat Raffaëla op de kruk moet, vind ik echt overdone
alleen trekt harm zo een rare kop op die bannerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:45 schreef Yeahinho het volgende:
Ah, eindelijk weer mijnbanner
in de OP.
Heus nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:47 schreef BVO het volgende:
Als Raffa eruit ligt, stop ik met kijken.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:47 schreef BVO het volgende:
Als Raffa eruit ligt, stop ik met kijken.
Oh, hmm, nee, dat had ik wel verwacht.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vanwege Angelique he?
Hoe weet zij dat nou weerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Raffaela blijft. Inside info via c_a
dat gebeurt volgens mij ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:48 schreef -Hans- het volgende:
Please Angelique MOET blijven. Marescha die mag er wel uit...
En wie is die inside info als ze op de tribune zit?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sorry hoor, maar hier geloof ik niks vanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |