darquote:Op zondag 29 januari 2006 11:55 schreef SunChaser het volgende:
En Ten Brink die wel 100 keer vraagt: weet je t zeker?
Op RTL + kijk ik liever Wir Werd Miljonair? Spannend, snel en dar gaan kandidaten vaak naar de 128.000
Je haalt me de woorden uit de mond. Wer Wird Millionär? is vele malen leuker dan Lotto Weekend Miljonairs omdat:quote:Op zondag 29 januari 2006 11:55 schreef SunChaser het volgende:
En Ten Brink die wel 100 keer vraagt: weet je t zeker?
Op RTL + kijk ik liever Wir Werd Miljonair? Spannend, snel en dar gaan kandidaten vaak naar de 128.000
Zijn de Duitsers dan slimmer dat ze meer vragen kunnen beantwoorden of krijgen ze gewoon minder bedenktijd?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond. Wer Wird Millionär? is vele malen leuker dan Lotto Weekend Miljonairs omdat:Günther Jauch niet geforceerd leuk probeert te doen. De kandidaten vaker boven de ¤ 16.000 komen dan in Nederland. Verder worden per uitzending meer vragen gesteld en er komen meer kandidaten aan bod. De reclames duren relatief langer, maar de doorstroming in de vragen maakt alles goed.
Jammer dat RTL alleen via de digitale TV te ontvangen is, want SBS6 heeft me functioneel weggepest.
Maar WWM duurt dan ook een uur, van 20.15 tot 21.15 en komt 3x per week, dus netto meer spel dan op SBS6. Ik heb t gewoon op de kabelquote:Op zondag 29 januari 2006 12:01 schreef Ofyles2 het volgende:De reclames duren relatief langer, maar de doorstroming in de vragen maakt alles goed.
Dat zijn niet de factoren, maar Günther wil het zo kort mogelijk houden tijdens de vragen om zo later eventueel een uitgebreid gesprek te houden met kandidaten. Hij heeft ervaring in de journalistiek.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:07 schreef fallrite het volgende:
[..]
Zijn de Duitsers dan slimmer dat ze meer vragen kunnen beantwoorden of krijgen ze gewoon minder bedenktijd?
Maandag, vrijdag en zaterdag. Dus dan zie je per week ongeveer 10 kandidaten die het gokje wagen.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar WWM duurt dan ook een uur, van 20.15 tot 21.15 en komt 3x per week, dus netto meer spel dan op SBS6. Ik heb t gewoon op de kabel
Jup, hier ook.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar WWM duurt dan ook een uur, van 20.15 tot 21.15 en komt 3x per week, dus netto meer spel dan op SBS6. Ik heb t gewoon op de kabel
Off-topic: dat was dezelfde presentator die Per Seconde Wijzer in België omlaag had gehaald. Het was een slechte zet van Canvas om Herman van Molle te vervangen. Hij is de beste quizmaster van Vlaanderen en weet door zijn humor elke saaie quiz om te toveren in een grappig toneelstukje.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:59 schreef SunChaser het volgende:
De Vlaamse Met het mes op Tafel is trouwens ook minder leuk door de presentator.
Wij hebben kinderen en die vinden de eerste 7 vragen leuk.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:55 schreef SunChaser het volgende:
De eerste 7 vragen spoelde ik ook altijd door. Het wordt pas leuk bij vraag 8.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |